Şimdi ise öğretmenler masasında bir sandalyede ben çekmiş yanına oturmuştum soruyu yanlış yapmıştım ve bana anlatıyordu kendisi yakından daha iyi görünüyordu.
Çok güzel kokuyordu.
Kalıplıydı en az iki üç katımdı."Anladın mı?"
"E-evet efendim"
Kalemi defterin üstüne koyduğunda hızla hem defterimi hemde kalemimi alıp kalktım.
"Soruyu yanlış yapmıştın ama gidiş yolun harikaydı. Derslerin nasıl senin?"
"İyi efendim öğretmenlerim size bilgilendirme yapıcaktır."
Arkamı dönüp hızla eşyalarımı sıraya bırakıp sonkez hocaya bakıp kapıdan çıktım çocukların yanına gitmeliyim!
....
Yoongi
Soruyu çözmüştü ama yanlıştı soruyu anlatırken dinlediginden pek emin değildim,süper gücüm yok ya nereden anlıycam amk defterini koyduktan sonra hızla sınıftan çıkmıştı cıvıl cıvıl kıyafetleri olan tatlı bir çocuğa benziyordu en önemliside Kibardı tabii gitmeden önce biraz terslemisti ama...
Bu sırada çantalarımı toplamış sınıftaki öğrencilerle biraz konuştuktan sonra sınıftan çıkmıştım.
Öğretmenler odasına doğru giderken
Aklıma Çocuğun dedikleri geldi ve öğretmenler odası yerine yerini yeni öğrendiğim müdür odasına adımladım.
Kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde bay kim koltukta oturmuş hemen yanında öğrencilerden biri ile konuşuyordu neden bu kadar yakinindaydi?"Bay kim, bir konu hakkinda konuşmak istiyordum."
"Umarım bir sorun yoktur bay min.
Tete sen bizi biraz yanlız bırak."Tete?tete diye bir isim mi var amk
Dışarı çıkan çocukla birlikte bende oturuşumu düzeltmiştim."Sizi dinliyorum."
"Bay kim .... Sınıftaki kim namjoon...
O çocuk hakkında bilgi alabilir miyim?""Ah işte benim öğrencim hemen kendini size farkettirdi değilmi?
O okul birincimiz kim namjoon..."...
Namjoon
Sınıftan çıktıktan sonra nerdeyse koşar adım çocukların yanına gidiyordum bizimkileri kantinde gördüğünde hemen yanlarına vardım.
"Tanrım, Tanrım, Tanrım, Tanrım AGAGAGAGAGAGA"
Kendimi sandalyelerden birine bırakıp yüzümü ellerinle kapattım.
Tae"bebeğim ne oluyor.?"
Jk"o it sana bisemi dedi?"
Jh"onu doğduğuna pişman ederiz Joon."
"Tanrım! hayır öyle bişe olmadı.
Soruyu yanlış yaptığımı söyledi ve yanına çağırdı soruyu anlattı sonrada "çözüm yolunu beğendim derslerin nasıl?" dedi. Bende..."Jm"evet sendee..."
"Bende biraz tersledim öğretmenler gerekli bilgilendirmeyi yapicaktir dedim."
Jk"ahhh Tanrım o it sana bişe dedi sandım bebeğim gel buraya."
Kollarını bedenime sardiginda gülümsedim ve bende karşılık verdim.
Tae"size benim açımdan kötü belkide sizin acinizdanda kötü bir şey soyliycem."
??
Tae"biz sevgilimle biseler yapicaktik tam kapı çaldı o yoongi girdi içeri ve senin hakkında bilgi almak istediğini söyledi.
Bende biraz kapıyı dinledim çıktıktan sonra Jin"hemen kendini size farkettirdindimi o okul birincimiz"dedi adam göt oldu herhalde çünkü uzun bir süre konuşmadılar bende geldim buraya.""Offfff hayır ya."
Jh"varmısınız iddiasına bir kaç hafta sonra sevgili olur bunlar."
Hoseok elini ortaya uzattığında sinirle eline vurdum.
"Hyung o adam neredeyse 30 yaşlarında belkide daha fazla!
Ben daha yeni 19 yaşına girdim.sinirimi bozma"Jk"oyy tamam tamam kızma küçük şey seni"
"Hyung dedim!"
Jk"tamam....
Bu arada ben bir haftaya düşüruyorum 100bin won'da anlaştık."Tanrım....
____________________&________________
İlk bölümüde güncelledim
Namjoon üyeler arasında en küçük olan renkli bir kişiliği var yoonginin tam tersi üyeler onu cidden çok koruyorlar Jimin ve tae kendi ilişkilerinde uke ama dışarda veya arkadaş ortamında namjoon gibi değiller gerek tarzları olsun gerek konuşmaları falan yani namjoon hepsi iicn çok önemli ve grup içi namjoonla flörtlesmelerine şaşırmayın biraz garip bir fic olucak.🕊️hayat bir sudur iç iç kudur🕊️