Porušený slib

492 12 2
                                    

Pohled Patrika
Vzbudil jsem se a Viky mi ležela na hrudi. Pousmál jsem se vzal si mobil z nočního stolku a podíval se na hodiny bylo půl deváté. Díval jsem se na ig, díval jsem se na ig stories kde mě lidi označovali atd. Najednou mi přišlo oznámení od Dominika. Rozklikl jsem to. "jses mrtvej Patriku" co jsem mu zas udělal, ano právě spím v pokoji s jeho sestrou na hrudi ale tak nevadí. Já věděl že teď mě zabít nemůže protože máme zamčeno. Najednou se probudila Viky a protáhla se. Někdo chtěl otevřít ale bylo zamčeno. „dobré ráno" usmála se na mě „dobré ráno" hypnotizoval jsem dveře a snažil se přijt na to co jsem zase udělal.. snad nás neviděl na tom náměstí. „půjdeš otevřít? " zeptala se Viky svým rozespalým hlasem „asi ne to je dobrý" odpověděl jsem, zadívala se na mě podezíravým pohledem. „kurva otevři ty zasraný dveře Patriku" řekl Dominik dost nepříjemně za dveřmi, jsem definitivně v prdeli. Viky se ode mě odtrhla a dívala se na mě pohledem ať to vysvětlím, místo odpovědí jsem ukázal zprávu co mi Dominik před chvílí poslal. Dívala se vystrašeně. „co si udělal?" zeptala se „právě že vůbec nic, od včerejška jsme spolu nemluvili"

Pohled Dominika
Vzbudil jsem se. Podíval jsem se na mobil bylo teprve půl deváté řekl jsem si že budu spát tak do devíti, ale všiml jsem si že mi Yzo poslal fotku. Na fotku jsem se podíval. Viděl jsem fotku jak se Patrik líbá s Viky. Neskutečně jsem se nasral. Ano jsem nasraný pořád ale jak by jste reagovali jako starší bratr kdyby vám vaší sestru balil kámoš o kterým víte že umí být pěknej zmrd. V hlavě jsem si pořád opakoval ať se uklidním že si to můžeme vyřešit vklidu ale zvítězila myšlenka toho že moje vlastní sestra a kámoš porušili slib! "jses mrtvej Patriku" vyťukal jsem zprávu na mobilu. Chvíli jsem jenom ležel a přemýšlel jestli je dobrej nápad jít mu rozbít držku. Dal mi zobrazeno, tak aspoň s tím počítá. Zvedl jsem se z postele a šel ke dveřím kde spal Patrik s mou sestrou. Chtěl jsem otevřít ale dveře byly zamčené, si dělá prdel že? Zkoušel jsem je pořád otevřít a slyšel jsem vevnitř hlasy, už jsem neměl nervy „kurva otevři ty zasraný dveře Patriku" skoro jsem až zařval můj pohár s trpělivostí přetekl. Slyšel jsem kroky ke dveřím. Ale nic se nedělo. „dělej vím že tam jste stejně jednou budeš muset vylízt" zase jsem skoro zařval. Dveře se otevřeli a v nich stál ten zmrd a Viky ležela v posteli. Začal mluvit hned jak otevřel dveře, ale nestihl říct ani jedno slovo a dostal pěstí, zřítil se k zemi. „kurva Dominiku co děláš!" vykřikla Viktorie a ihned vstala z postele „jsem rád že si nestihl něco říct nebo slíbit, protože očividně sliby jsou ti cizí ty kryso" Viktorii jsem teď ignoroval „a tobě jsou asi cizí slova že mě hned musíš praštit" zvedl se a hned zareagoval Patrik. Už jsme se k sobě přibližovali a chtěl jsem ho zmlátit což chtěl udělat nejspíš i on jenže si mezi nás stoupla Viktorie. „co takhle to vyřešit normálně a ne na sebe hned útočit" zařvala Viktorie. Patrikovi tekla krev z nosu dobře mu tak. „takže Dominiku ty V KLIDU řekneš proč si to udělal" řekla a dala důraz na slova v klidu. Neměl jsem ani slova chtělo se mi řvát a brečet zároveň. Moje sestra mi dala slib a porušila ho a já ji chtěl ze vším pomoct a to v té kuchyni jsem jim odpustil. Jenom jsem najel na fotku co mi poslal Jakub a ukázal jsem jim ji. Oba vykulili oči. Patrik na sucho polkl. „hele Domi m-" začala Viky „ne já nic nechci slyšet" přerušil jsem ji a odešel. Ona za mnou šla a něco pořád mluvila ale já ji neposlouchal, někdy prostě umím vypnout a neslyšet ani lidi kolem sebe. Lehl jsem si do postele a dal sluchátka ona si lehla vedle mě a začala brečet, nasrala mě ale pořád je to moje mladší sestřička, vím jaké má problémy a ubíjí mě ji vidět brečet. Sundal jsem si sluchátka a obejmul ji, leželi jsme tam v objetí. Začala zhluboka dýchat, panická ataka. Myslela si že to nepoznám a chtěla jít na záchod určitě se chtěla pořezat ale já ji chytl, obejmul ji ještě víc a začal vyprávět zážitky z dětství, věděl jsem co jí pomáhá. Opakoval jsem tam historky z dětství asi 10 minut občas se i zasmála ale pořád měla zvednuté koutky do úsměvu. Potom jsem ji pustil track "sedm" ten ji vždy pomůže. Ještě jsem ji pustil track "hvězdy" s calinem, to ji taky vždy pomůže i když k té písničce nemá žádný velký vztah (písničku sedm složila s Nikem kdyby si někdo nepamatoval). Už byla v klidu poznám to. „promiň za tu scénu" omluvil jsem se „ne to já se omlouvám a děkuji za všechno bez tebe bych ležela pořezaná na podlaze a to jenom proto že za vše můžu já promiň, jsem hrozná sestra zasloužíš si lepší" řekla, zase se rozbrečela a položila si hlavu do polštáře. Nenávidím když říká jak bych si zasloužil lepší sestru právě naopak já jsem si lepší nemohl přát ale ona to pořád nechápe. „bonbónku neplakej, neděkuj mi pro moji NEJLEPŠÍ sestru udělám cokoliv a prostě se teď něco posralo ale vyřeší se to však víš že jednám s horkou hlavou" bonbónku jí vždy říkával táta a proto ji to vždy zklidní na slovo nejlepší jsem kladl důraz „no jo vím, jsi trochu debil že" usmála se ale měla pořád hlavu v polštáři „no to nevím, to říká ta pravá" smáli jsme se. „hele Domi já si uvědomila že prostě asi Patrik nebo ty a já to chápu prostě si můj brácha a chceš mě chránit..." zastavila se a nevěděla co říct dál „prostě jsem si to uvědomila a uvědomila jsem si to že něco si začínat s Patrikem je píčovina už se od něho budu držet dál promiň.. mám tě ráda než kohokoliv jinýho a bez tebe bych tu už nebyla"
Den narozenin- pohled Viky
Už jsme tu 2 týdny strašně to utíká je to neskutečný. Nejblíž mi je teď Jakub (Yzo), Toky, Viktor a samozřejmě Domča, s Patrikem jsem prakticky přerušila komunikaci. Mám ho ráda a je úžasný ale myslím že Dominik má nějaký důvod proč mu to vadí. „vstávámeeee!" zařval mi do ucha Viktor a Toky. „kurva neřvěte tady co vám je" odvětila jsem rozespale „máš narozeniny tyvolee" zařval na mě Viktor, to mě probudilo. Začali jsme všichni 3 skákat na posteli. Najednou přišel Kuba do pokoje se snídaní. „jeee kubik s jídlem" řekla jsem, Kuba položil snídani na postel a já na něho skočila „no ahoj oslavenkyně" řekl mi, dala jsem mu pusu na tvář a seskočila jsem z něho. Podívala jsem se a na snídani Yzo mi udělal palačinky mňam.

Ahoj, nová kapitola. Přáli by jste to Patrikovi s Viki? Dekuju za přečtení, hvězdičky, komentáře, a za přidávání do seznamů příběhů! Všechno vidím a moc si toho vážím ily <3

S vámi je mi lípKde žijí příběhy. Začni objevovat