İlk darbeler

1 0 0
                                    

"Ben ışığın ve enerjinin varisi Elvis Quinlan! Bu şekilde beni kapatabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun ve abimle tanışmamışsın demek."

Ben Elvis Quinlan. Işığın ve enerjinin varislerinden biriyim. Eleteriya'da işler biraz padişah dönemine benziyor. Babadan evlatlarına. Ama eğer o dönemin lordunun iki çocuğu olmazsa o lorddan sonra tahta geçecek kişiye varolan lordun tek çocuğunun ruhu verilirdi. Ama evren sağolsun biz iki kardeşiz. Abim Taylor, benden 5 yaş büyük. Hayatım boyunca hep arkamda durdu. Başımı çok fazla beladan kurtardı.

Annem Mina Quinlan. Hayatınızda görebileceğiniz en özgüvenli insanlardan biri. 23 Kasım doğumlu. Ben hayatımda bu kadar özgüvenli, sahiplenici, savaşçı ruhlu birini daha görmedim. Ama babam olacak o adam... Alex Quinlan. Bazen onun soyadını taşıdığımı hatırlayıp kafama sıkasım geliyo. O adam her şeyi yasaklamıştı. neredeyse nefes almamızı da yasaklayacaktı. Abim olmasa ben diri diri gömülüyordum. Sebebiyse babamın atalarının hep iki tane oğlan çocuğu olmuş ve babamın babası ona bu geleneği devam ettirmesini aksi taktirde evrenin onu asla affetmeyeceğini söylemiş. Ve ben doğmuşum. Dedem benim kız olduğumu görünce kalp krizinden ölmüş. Ben yalan söyleyemem iyi ki de ölmüş. Ama babam bu durumdan hala beni sorumlu tutuyo. Kız olduğum için işkence çektiriyordu.

Babam, beni şatonun arka ayrı bi bölümünde tutuyordu. Hiç arkadaşım yoktu. Sürekli genç, yaşlı amcalar, abiler gelip bana dokunup gidiyorlardı. 8 yaşıma kadar hiç bir şey anlamamıştım ama 8 yaşımdan sonra bir gün abim geldi. Geldi ve beni ordan çıkarıp annemle görüştürdü. Sonra bana nasıl ışık ve enerji gücümü kullanabileceimi öğretmeye başladılar. Abim ve annem beni çok küçükken gizlice eğitmeye başamışlardı. Ama bir gü babam şatonun arkasından gelen sesleri duyup yanımıza geldi. O gün... 23 Mart. Babam bahçeye daldı ve eğitildiğimizi gördü. O zamanlar abim 17 ben 12 yaşındaydım. neredeyse her şeyi öğrenmiştik. Annem iyice yaşlanmış ve yorgun düşmüş ancak hala bize eğitim veriyordu.  O gün babam bahçeye dalınca annem bizi arkasına almış ve suçu üzerine alınmıştı. Babam güneşin sıcaklığından aldığı güçle anneme bir hamla savurduğu sırada abim ve ben arkadan çıkıp gücünü ona ters çevirmiştik. Geri doğru sarsıldığında annemi alıp ordan kaçabilecekken arkadan çiğ durdurucu muhafızları gelip bizi yere sermişti. Baba ayağa kalkıp annemin üzerine güneşin enerjisini yollayarak ruhunu göğe yollamıştı. Ben enerji bükücüydüm ve babamın bundan hebri yoktu. abimin vücudundaki enerjiyi büküp tıkanan çiği geri açtım. Abim ayağa kalkıp güneşin bütün enerjisini babamın üzerine yönelmişti ve onunda ruhunu göğe yollamıştı.

O gün abim " Bundan sonra sen ve ben varız. Kardeşim..." demiş ve muhafızlara " Bu olaydan halkın haberi olmayacak. İkisinin de ölümünün trajedik bir kaza sonucu olduğunu söyleyeceğiz. Artık lordunuz benim. Ve benden sonra da (vurgulayarak) kız kardeşim Elvis tahta geçip huzurun yöneticiliğini yapacak." diye bağırmıştı. O gün annemizi kaybetmiştik ama yeni bir çağ başlatmıştık. Artık bozulan dönemin geri gelme vaktiydi.

Dış Ses

Eleteriya'da işler biraz tuhaftı. Bu dünya insan dünyasının düzenini kontrol ediyordu. Kadın lordlar ve erkek lordlar vardı. Kadın lordlar enerji güçlerini ellerinde tutarlardı. Bu güçse nesilden nesile aktarılıyordu. Erkek lordlarsa kadın lordların Gücünün daha temel ve güçlü halini taşır ve bunu nesilden nesile aktarırlardı. 3 farklı krallık vardı. Işığın,enerjinin,güneşin krallığı. Gecnin,ayın,yıldızların ve rutubetin krallığı. Sarmaşıklar,bataklıklar,bitkiler ve toprağın krallığı.  Hiçbir zaman barış içinde yaşamdılar. Üç krallığı da kontrol eden ruhlar vardı. Ruhlar aleminden evrendeki olayları kontrol ediyolardı. Ruhlar lordlardan güçlerini alma yetkisine sahipti. Her ruhun bir lordu vardı.

Son gelen yeni ve taze varisler lordları bir bir düşürüp yerlerine geçecek ve barışı sağlayacaklardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni Nesil (İlk Savaş)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin