1.0

50 4 3
                                    

Canım sıkıldı o yüzden size karakterlerin bakış açılarından/onların olduğu sahneleri okurken dinlemek için ya da onları anlatan şarkı önerileri veriyorum.

Deniz 🌠

Marina - Are You Satisfied?
The Brobecks - Better Than Me
TEMPOREX - Numbers
The Cure - Boys Don't Cry
Marina - Oh No!
Cavetown - Juliet
Steve Lacy - Bad Habit
Ladytron - Seventeen

Uzay 🌊

Bo Burnham - Look Who's Inside Again
girl in red - i'll die anyway.
Cavetown - Lemon Boy
Cigarettes After Sex - Cry
Mac Demarco - Watching Him Fade Away
Liana Flores - rises the moon
Cigarettes After Sex - K.
Marina - Family Jewels


Kontrol etmedim, iyi okumalar.

.

(11 ay sonra, 1 Aralık 2018)

✍️

Deniz ayağındaki patenlerle kaldırımda hızlı hızlı ilerliyordu. Babası ona doğum gününde paten almıştı. Çok da zorlanmıyordu sürerken, sonuçta buz pateninden pek farklı değildi.

Saat altı civarıydı, hava kararıyordu yavaştan. Eve dönüyordu, babası bugün işe gitmemişti. Zaten babası gitseydi o da giderdi.

Belki hastaneye gitseler Deniz'in günü daha eğlenceli geçerdi...

Aklına gelince Deniz'in dudağının kenarı yukarı kıvrıldı. Acaba Uzay nasıldı, ne yapıyordu?

Uzay Deniz'in en yakın arkadaşı gibi bir şeydi artık. Tanışmalarının üzerinden neredeyse bir yıl geçmişti. Deniz bu süre içerisinde Asena, Meriç ve Uzay dışında kimseyle konuşmaz olmuştu.

Bütün kişiliği değişmiş gibi hissediyordu. Eskiden cıvıl cıvıl, sürekli mutlu olan, sosyal bir çocuktu. Ama artık kendini çok karamsar hissediyordu, genel olarak gergindi. Küçük şeyleri çok kafasına takıyordu.

Büyümek miydi ona bunu yapan? Yoksa başka bir şey mi? Hayat tuhaftı.

Deniz'in dengesi bozulurken düşmemek için hemen yanındaki direğe tutundu. Biraz durup soluklandı; sonra gözleri birkaç ay önce incitmiş olduğu, parmaksız eldiven giymiş olduğu sol eline gitti. Kayarken fazla düşünüp hayal kurmaması gerektiğini hala öğrenememişti, dersini almamıştı.

Çok seviyordu bunu yapmayı, onun için bir bağımlılıktı. Sonunda düşüp canının çok yanacağını bilmesine rağmen yapmaya devam ediyordu. Sonra yaşayacağı acıyı görmezden gelerek düşlüyordu.

Belki o farkında değildi ama bu ona düşündüğünden daha çok zarar veriyordu, ve vermeye de devam edecekti.

Düşünceleri dilinin bir noktasında yoğunlaşan tuhaf bir acıyla kesildi. Yine mi dilini ısırmıştı? Bir de bu vardı işte. Çoğu zaman istemeden ya da bilinçli olarak dilini ısırmaya başlamıştı. Ofladı ve cebindeki MP3 çaları ve kulaklığı çıkarıp taktı. Düşünmeden yürümesi lazımdı, müzik dinleyecekti.

Herkes müzik dinlemenin daha çok düşünmeye sebep olduğunu bilirdi. Ama Deniz bunu pek inanmıyordu, şarkının sözlerine odaklanırsa nasıl başka şeyler düşünebilirdi ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Akvaryum / BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin