⤏ Szczęściarz

3 1 1
                                    

 ◈◈

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

◈◈

Tytuł: Szczęściarz
link do książki na portalu w komentarzu

Opis:

Kiedy nie jesteś gejem...
...ale gość, którego masz wybadać, bierze cię za niego...
...zamiast założyć, że jesteś gliną pod przykrywką.
Czy masz jakikolwiek wybór, jak przystać na nowe warunki gry?

I kim wtedy tak naprawdę jesteś?

*

Okładka tymczasowa: Ilustracja do niej została stworzona za pomocą dwóch generatorów grafiki: DeepAI (pierwowzór), Hotpot.ai (ulepszenie).

Seria:

Tom:

Fandom: Fast&Furious
Relacje: główne → romantyczne; poboczne →przyjacielskie, rodzinne, zawodowe.
Shipy: Dominic T. ❤ Letty O.; Dominic T. ❤ Brian O'C.; Brian O'C. ❤ Mia T.
Ostrzeżenia: nie umiem w samochody, fokus bardziej na gierki pomiędzy postaciami, luźno powiązane z fabułą filmów, wysoce prawdopodobne OOC bohaterów, skrycie shipuję Briana i wszelkie powierzchnie płaskie, Brian nie jest tutaj najbystrzejszą rybką w stawie, szybcy i wściekli są tu (po)wolni i (kind of) słodcy...
Tagi: fanfiction, fastandfurious, komedia, podprzykrywką, policjanci, romans, szybcyiwściekli, złodzieje.

Wcześniejsze okładki:

Dodatkowe informacje o książce i jej pisaniu

Rok powstania: 2014 (pomysł i pierwsze akapity tekstu); 2024

Data premiery: 2024-05-03

Data finału: xxxx-xx-xx

Status: Rozpisywanie oryginalnego pomysłu w nieco większej objętości tekstu, niż oryginalnie zakładałam.

Objętość tekstu: 7 rozdziałów/ 53 strony/ 74.300 znaków (na 2024-08-20).

Inspiracje: Wyzwanie konkursowe do napisania opowiadania typu PWP z zawarciem wyznaczonych słów. Nie pamiętam, czy konieczne musiał to być fanfik, ale w moim przypadku ten jeden quest zaowocował dwoma różnymi pomysłami na FF – tym tutaj i opkiem do HP (z którego następnie wyrósł pomysł na coś jeszcze dłuższego). I żadne nie wyszło jako 100% PWP, bo w tło wkradła się fabuła (i uczucia), więc... xD Nie umiem w PWP...? ^^'

Inne ciekawostki: Hasła konkursowe do zawarcia w tekście to: koza, odkurzacz, awokado, młotek i zlew. Jestem ciekawa, czy wyłapiecie je wszystkie w czasie lektury. Chociaż akurat tutaj grają one dość znaczące role, więc ciężko je przeoczyć (o ile coś sprawnie nie odwróci czytelniczej uwagi ^^ ).

Przewodnik CzytelnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz