Apologize🙏 and Thank episode for readers😉

70 2 3
                                    

အပိုင်းသစ်ကို စောင့်နေကြတဲ့ ရောင်ခြည်လေးတွေအကြာကြီးစောင့်စေမိလို့တောင်းပန်ပါတယ်ယို့... နှင်းရိပ်လဲ အခုနောက်ပိုင်း အလုပ်နည်းနည်းရှုပ်နေတော့မရေးဖြစ်တာ😭 အခုတော့ အချိန်ရပြီမို့ ဆက်ရေးပါမယ်..

ပြီးတော့ ရောင်ခြည်လေးတို့ကို နှင်းရိပ်ကနေကျေးဇူးတင်ကြောင်းပြောချင်ပါတယ်...

နှင်းရိပ် ဒီ နေဝင်ချိန်ဆည်းဆာဆိုတဲ့ Fic ကို စရေးတော့ ဖတ်တဲ့သူကသိပ်မရှိ... ဘယ်လိုဖတ်တဲ့သူများအောင် လုပ်ရမလဲမသိဖြစ်တော့ စိတ်ဓာတ်တွေကျကုန်တယ်.. ကိုယ့် Fic ကို ဖတ်တဲ့သူတွေက ဆယ်ဂဏန်းလေးတွေပဲရှိတော့ နည်းနည်းဝမ်းနည်းမိတာပေါ့...

တစ်ခါတလေ ဆက်မရေးချင်တော့တဲ့စိတ်ပါဖြစ်မိတယ်... နှင်းရိပ်ဆက်မရေးဖြစ်တာ ဒီကိစ္စတွေလဲပါတယ်
အခု ဖတ်ရှုတဲ့သူတွေက 1k ကျော်နေပြီဆိုတော့ နှင်းရိပ်လဲတော်တော်အားတတ်သွားတယ်... နောက်ဆုံးတော့ ကိုယ်ကြိုးစားခဲ့တာတွေက အမှန်တကယ်ဖြစ်လာလိမ့်မယ်ဆိုတဲ့စိတ်နဲ့ပဲ နေလာခဲ့တာ... အခုတော့ စာဖတ်သူတွေကြောင့် နှင်းရိပ်တကယ်ပဲ စိတ်ခွန်အားတွေပြန်ရပါတယ်.. နှင်းရိပ်က အခုမှ တက်သစ်စ စာရေးဆရာလေးဖြစ်တာကြောင့် အရေးအသားမကောင်းတာတွေ သဘောထားမတိုက်ဆိုင်သွားတာတွေရှိနိုင်လောက်ပါတယ်. ပြီးတော့ နှင်းရိပ် တခြားကိစ္စတွေလဲရှိသေးတာမို့ နောက်ပိုင်း တစ်ပိုင်းစီမှာ နည်းနည်းတိုသွားမယ်ထင်ပါတယ် ဒါပေမယ့် နှင်းရိပ်ရဲ့ရည်မှန်းချက်အတိုင်း ဒီ Fic လေးကိုပြီးအောင်ရေးပါမယ်...
ဖတ်ရှုသူအားလုံးကိုလဲ ကျေးဇူးအရမ်းတင်ရှိပါတယ်😗

နေဝင်ချိန်ဆည်းဆာ⛅Where stories live. Discover now