1 BÖLÜM

4 1 0
                                    

Aile yaşıyordum tek çocuğum annemle ve babamla köye giderken felaket bir kaza ortaya çıktı annemle babam hayatını kaybetti bende babaannemlere yaşıyordum ama beni çok derinden etkiledi küçükken kingboksa gidiyordum ve o zamanlar çok yetenekliydim ama hala çok yetenekliyim annem ve babam bilerek öldürdüler babamın o zamanlar çok düşmanı vardı babam sayılı zenginlerindendi ama annemle babam bilerek öldürüldü ve bunun intikamını onlara gostericem tabiki onları öldürerek kazada bacağım sakat kaldı iki arkadaşım var isimleri Alex ve ethandı onların bana çok yardımı dokundu bir gün okul çıkışı yemek yemeğe gitmeye karar vermiştik.çok sıra vardı o zamanlar yeni bir restoran açılmıştı tam kapıyı acacaktım restoranin sahipleri apartopar gidiyorlardı sonra ordaki erkek bana bakmıştı çok yakışıklıydı boyu uzun gözleri çekik koreliydi sacları siyah kısacası baya yakışıklıydı bana gülümseyip koşarak gitti sonra başka bir yerde yemek yiyip evlerimize dağıldık ama o çocuk aklımda kalmıştı onu bir daha görmek için can atıyorum ertesi gün okula giderken havada beyaz bir şey vardı ve bana doğru hızlaca yaklaşıyordu ve içime girdi o beyaz şey çok korkmuştum içime girdikten sonra saçlarım kıvırcık olmaya başlamıştı ve o yakışıklı çocuğun saçlarıda kıvırcıkdı bana okulda sürekli zorbalık yapılıyordu bacağım sakat diye yanıma yeni zorba kızlar gelmişti bana vurmaya başladılar sonra o Yakışıklı çocuk gördüm bana yardım etti sonra başımı okşayıp iyimisin dedi bende kekeliyerek iyiyim teşekkür ederim dedim utanarak çok kaslıydı eve gittiğimde direk uykuya dalmış .

ŞEYTAN AVCISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin