Bugün yeni okulumun ilk günüydü heyecanlıyım ama bi yandan da korkuyodum.çünkü hangi okula gidersem gideyim zorbalık görüyodum yada başıma bisey geliyordu.Bu yüzden okula gitmek istemiyordum ama okulun ilk gününden devamsızlık yapamazdım zaten babamda buna izin vermezdi"Bayan han- jisung oğlum hadi nerde kaldın okula geç kalıcaksın"
"J-Tamam anne geliyorum"
***
Okula girdiğim anda karşımda onu gördüm yani minho'yu bizimkilerin dediğine göre "best zorbamı""M-vayy seni burda görmek çok güzel minik sincap"
"J-Ama seni görmek güzel değil odun kafalı!"
"M-sen hiç akıllanmamışsın galiba ilk günden bişey yapmak istemiyorum ama şansını zorluyorsun jis"
"J-off seninle uğraşamam minho çekil önümden sınıfa gidicem"
"M-Görüşücez senle jisung"
Sınıfa girmiştim ve girdiğimde hiç bu kadar mutlu olacağımı düşünmüyodum
Çünkü eski sınıfımdan en yakın arkadaşım olan felix vardı gördüğüm gibi koşarak sarıldım o aynı şekilde bana sarıldı"F-jisung seni çok özlemişimm"
"J-bende seniii,hiç değişmemişsin"
"F-sen aksine daha güzel ve yakışıklı olmuşsun"
"J-Yaa yerimm seni teşekkürlerrr"
"F- He bu arada seungmin ve jeongin de gelicekmiş"
"J- Bizim ekip tamamlanacak desene"
"F-Evet ama..."
"J-Ama?"
"F-Bizim diğer ekipte tamamlanacak"
"J-NE,NASIL"
"F-Baya minho,hyunjin,changbin ve bangchan hepsi bizim okula ve bizim sınıftalar"
"J- Amk biz bunlardan ne kurtulucaz ya offf ve ayrıca burda ne işleri var onca okul varken bu okulu mu buldular"
"F- Biz burdayız diye gelmişler"
"J- sen nerden öğrendin"
"F-Bangchan söyledi"
"J-siz bangchanla iş birliğimi yaptınız!"
"F-Evet"
"J- beyinsizler!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"I killed"...♡♡♡♡