2.Tanışma

17 6 0
                                    

Bartu: " Selam Berfin sana söylemem gereken bir şey var ama yüzyüze konuşmamız lazım."

Neden benle konuşmak istiyordu ki?
Bi an duraksadım ne yazabilirim diye düşündüm.

"Tamam nerede ve saat kaçta buluşucaz?"

Bartu: " Siyano kafede saat 15.30'ta buluşalım uygun olur musun?"

"Olurum."

Bartu:" Tamam ben seni almaya gelirim saat 15.20'ye hazır ol ;)"

Param yoktu taksiye binemezdim.
Bu teklifi kabul etmem gerekiyordu ve bende Tamam yazdım.

"Kanka sen benimle gel sana güzel bir kıyafet seçelim bir de makyaj misss gibi olursunnn. "dedi Aysima.

"Kanka ben bunu kabul edemem
Hem niye süslenicem ki normal konuşmaya gidiyorum , kendimi beğendirmek için değil."dedim.

"Off kızım naz yapma gel işte bugün çok güzel bir gün olucak ben öyle hissediyorum."

"Off tamam kanka madem çok istedin öyle olsun."

Neredeyse bir buçuk saatimiz hazırlanmayla geçmişti. Evet işte o an geldi kapı çaldı kesin Bartu gelmişti.
Aysima hemen kapıya koştu ve düşündüğüm gibi oydu.Bana çok değişik bakıyordu bazen kaşı çatık bazen de sakin bir şekilde , ben de ona sakin bir şekilde bakıyordum sonra bir anda bakışlarımı çektim.
O da çekti. Ardından "Hadi bakalım hazırlanmışa benziyorsun hemen çıkalım." dedi.
Bende onaylar şekilde başımı salladım.
Hazırlanıp arabaya doğru ilerledim.
Kapımı Bartu açtı çok nazik ve kibar birine benziyordu.

Devamı bölüm 3'de umarım beğenmişsinizdir bysss🥳👋🏻

YALNIZLIĞIN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin