🔞20🔞

102 6 52
                                    

-Neden geldin? Evde eşin yokmuydu gönül eylendirmeye mi geliyorsun ?

- Eşim falan yok Aleksandraya bir kez bile dokunmadımki çocuğumuz olsun.
Küçük bir kıskançlık sonucu oluşan dogaçlama yalana uyum sağladım o kadar.

Odada olan Marco beni tuttu ve kendine çekip üstünlük gösterdi.
Dimitri nefes alırken hafifçe hırıltı çıkarıyordu,Marco ya parlayan nefret dolu olan irisleri ile bakıyordu.

Marco kapıyı Dimitri'nin suratına kapatacakken kapının aralığına ayağını sıkıştırdı ve kapının kapanmasını engelledi.
Eli ile güçlü bir şekilde küllü kavradı ve kapıyı itti.
"Daha Alaskin seni içine alamıyorken mi onu sakinleştirmeyi düşünüyorsun bay Amerikan?"

Marco ırkı ile dalga geçilmesine dayanamayıp Dimitri'nin suratına bir yumruk indirdi.
Burnu kanayan kişi sayısı 2'ye çıkmıştı.
Dimitri'nin burnu kemen morarmış,suratındaki damarlar ortaya çıkmıştı.

Dimitri:burnunu tutup,hafifçe eğildi ve ağzından solumaya başladı.
Burnu resmen oluk oluk kanıyordu,kendini iyice güçsüz gösterip Marco'nun ona çıkışmasını bekledi,bu bekleyiş çok uzun sürmemişti.
Birden Marco'ya yumruk attıve onun yalpalamasına sebep oldu.
Marco sersemlemişken ona alnını geçirdi. Kanayan burnuna rağmen gardını kayıpetmiyordu,ardından suratına 2.bir yumruk daha indirdi Marco'nun suratı yavaş yavaş morarmaya başlamıştı.

Alaskin son gücü ile ikisini ayırdı ve mantıklı düşünemiyordu." İkinizde bu kavgaya son vermezsseniz gider babamı ve senin babanı serbeste çıkması için davalarımı ve şikayetlerimi geri çekerim,anladınmı beni?"

Dimitri bunu duyunca Marco'nun yakasını bıraktı.

-Bu şerefsiz ile kaç kez yattın söyle bana Alaskin.
"Sadece 1 kez o da 2 saati bulmadı şimdi o lanet ayaklarının üzerine çık ve kimseye zarar vermeden kayıp ol buradan! Burası benim evim ve iş yerim çabuk,İKİNİZDE!"

Marco ve Dimitri birbirinden inatçı iki baskın Alfaydı,birbirine güç gösterisi olarak feremonlarını yayıyorlardı.
Alaskin eninde sonunda iki büklüm olup yere yığıldı.
Kendi feremonlarını daha fazla tutamayıp yaymaya başladı.

Duvarın soğuğu iyi geliyordu,istediğim şey sex değildi sadece biraz olsun soğuktu.
İstemsizce inlemeye başladığımda karn8m seğirmeye başladı,ikiside bana doğru gelince elimi kaldırıp "yaklaşma,"diyebilirim.
İkisinin amacı da belliydi.
Yaklaşan kişileri ellerinden ayırt edebildim dövmeli olan Dimitri'ydi ve o sırf istemedim diye durmuş bekliyordu.

Marco yere çöküp boynumu ısırmaya başlayınca onu ittim fakat o yapmakta ısrarcıydı.
Altımdaki şortu göz açıp kapayasıya kadar çıkarmıştı,gözlüklerim olmadığı için dibinde olan biteni bile zor görüyordum.

Dimitri oda kapısını kapattı ve bir sigara yakıp balkona çıktı,ardından kapıyı kapattı.

~~

Kasılıp duran deliğine aniden 2 parmağımı sokunca yüksek seste inledi ve "yapma,"diyerek ağlamaya başladı.

Onu çekmeye başladığımda başını arkaya attı ve elleriyle beni itmeye devam etti.
Ne yani şimdi beni onun için mi itiyordu?

Parmaklarımı şişkin olan yerine bastırınca nefesini tuttu ve sesini içine attı.
Tepki vermeyi bırakınca onu zorlamaktan vaz geçtim ve parmaklarımı içinden çıkardım.
Balkondan içeri Dimitri girdi ve Alaskin'i kucaklayıp yatağa yatırdı.

Gözümün önünde onu parmaklamaya başlayınca irislerimi başka bir yöne çevirdim.
Alaskin ona itiraz bile etmiyordu,veya edemiyordu.

~~~

GUNS OF THE MOSCOW  I [Omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin