"Sizi her zaman seveceğim!" genç kız kocaman gülümserken kollarını havaya kaldırmış bağırıyordu. Hemen yanındaki sarışın saçlı arkadaşının sesi kulaklarını doldururken, havada salladığı ellerini indirip işaret ve orta parmaklarını dudaklarına bastırdı. Karşındaki kalabalığa doğru öpücüğünü yollarken daha önceden santim santimine çalıştığı o profesyonel gülümseyi taktı yüzüne.
"Teşekkür ederiz!"
Erisa oradan oraya zıplayıp hayranlarına teşekkürlerini sunarken nefeslenen kızın gözleri ona takılmıştı.
Nasıl her zaman bu kadar saf ve neşeli olabiliyor?
İçinden mırıldanırken konser sahnesinden ayrılmak için kulüse adımladı.
_________________
【𝐄𝐮𝐩𝐡𝐨𝐫𝐢𝐚】
______________________
"Kageyaamaa!"
Hinata yine klasik seslenmesiyle arkadaşını çağırırken Nishinoya spor salonuna adımlarken arkasındaki beyaz saçlı senpaisine hevesle dünkü konseri anlatıyordu. Sugawara'nın yanında adımlayan Tanaka, Nishinoya'nın saçmalıklarını kıskanıyordu. Saçmalık? Ah, evet Nishinoya dün gittiği idol konserinde favori idolü Airi'nin kendisine bakıp gülümsediğini söylüyordu. Nishinoya bilerek önlerde oturmuştu Airi'in kendisine baktığına adı kadar emindi ama Tanaka sırf kıskandığı için bunun saçmalık olduğunu söylüyordu.
Sikeyim keşke bende gitseydim.
Tanaka elini yumruk yapmış dudaklarını ısırırken içinden düşündü ama yanından geçen Kyouka'yı görünce tüm pişmanlığı uçmuştu.
"Kyouka-swan sen benim tek idolümsün!" (Sanji gönderme Ehehe)
Nishinoya Hinata ve Kageyama'nın yanına adımlarken Sugawara Daichi'yi arıyordu.
"Yamaguchi! Daichi nerede biliyor musun?"
"Ah, Senpai markete gitmişti öğle yemeği almayı unutmuş."
Sugawara anladım tarzında mırıldanıp sinirle spor salonun kapısından çıktı.
"Ah, o salak bir şeyi de unutmadan olmuyor çocuksun sanki!"
Sugawara yine annelik iç güdüleriyle dolup taşarken bir yandan arkadaşına sövüp markete doğru yürüyordu.
Her şeyden habersiz yolda giderken yolda gördüğü posterle duraksadı.
"Bu Nishinoya'nın gösterdiği..."
Karasuno takımı Tokyo'da yaşamıyordu elbet. Bulundukları bölgede sık sık konser verilmiyordu. Nishinoya dün sırf o konsere gitmek için antrenmanı ekmiş öğle vakti Tokyo'ya gelmişti. Sugawara buna saygı duysada takım kaptanı aynı tepkiyi göstermemişti.
Sugawara'nın kahve gözleri posterdeki beş kız arasından Nishinoya'nın sabahten beri fotoğraflarını gösterdiği kıza kaymıştı.
Kırmızı saçları, mavi gözleri, mikrofonu tutarken verdiği gülümsemeyle epey zarif gözüküyordu...
Sugawara sabahtan beri bakmaktan yüzünü ezberleyeceğini fark ettiği için kafasını çekip önüne döndü.
"Market.."
Ağzından bir mırıltı çıktı. Yerde gözleri gezinirken attığı adımla beraber bir bedene çarpması bir olmuştu. Sugawara az kalsın düşüreceği kızı bileğinden yakalamış son anda dengeyi sağlamıştı.
"Afedersini-"
Sugawara Koshi karşısındaki siyah saçlı, mavi gözlü kıza bakarken duraksadı. Gözünün önüne posterdeki kız gelirken yutkundu.
Alakaları bile yok, çok bakmaktan kafayı yedim sanırım?
Oğlanı girdiği transtan çıkaran şey karşısındaki kızın eğilip özür dilemesiydi.
"Sorun değil!"
Kızın fazla çıkan sesten rahatsız olduğunu düşünen Sugawara hızlıca kendini toparladı.
"Yani sizin suçunuz değil, ben önüme bakmıyordum sorun değil."
Airi içinden yalan diye mırıldandı çünkü o da önüne bakmıyordu. İkisi de şuan ki ortamdan gerilmişlerdi. Airi daha fazla uzatmamak için çocuğun yanından geçip ilerledi.
Sugawara içinde tutamayıp arkasına dönüp dudaklarını araladı.
"Afedersin, isminiz nedir acaba?"
Sugawara'nun sorusuyla Airi adımlarını durdurdu. Dudaklarını ısırırken aklına gelen ilk isimle oğlanı yanıtladı.
"Akemi."
Airi arkasına dönüp oğlana her zamanki karizmatik gülümsemesini sundu.
"Akemi Yuuri desu."
Sugawara kızın gülümsine kafasını salladı. Airi önüne dönüp ilerlerken derin bir nefes verdi.
Sanırım yeni ismimi seçmiş oldum, ha?
Oysa arkasındaki Sugawara hayal kırıklığı içinde kalmıştı.
"Sadece benzettim."
Sugawara önüne dönüp market yoluna giderken kafasını dağıtmak için yeniden Daichi'yi bebekmiş gibi laflar edip azarlamıştı...
×××
Bu bölümü 00.51'de yazmayı bitirdim.
Normalde Katsuki fic olacaktı ama aklıma yyamedekudasai geldi. Aslında taslakta başka bir Sugawara fici vardı ama buda Koshi olsun dedim..
Bundada idol var aslında böyle bağımlı olduğum bir idol grubu falan da yok bu idol aşkı nereden çıktı bilmiyorum çok sardı beni.
Umarım sevmişsinizdir. Düşüncelerinizi bekliyorum!
Babay!
Ekleme : Kitap için şimdilik rastgele kapak bakayım dedim az kalsın fici katsuki'den suga'ya çevirdiğim yetmiş gibi sugawara dan alıp oikawa'ya çevirecektim-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria
FanfictionEuphoria, kimliğini gizlice değiştiren genç bir idolün hikayesini anlatıyor. Suzuke Airi, iş hayatındaki zorluklardan kaçarak şehri terk eder ve gizemli bir şekilde ortadan kaybolur. Yeni bir hayat kurmak için sahte bir kimlikle dolaşırken, Akemi Yu...