Zil çaldı ve sınıftan çıktım herkes kapının önünde duran iki korumaya bakıp aralarında fısıldaşıp gidiyorlardı."Cidden neden burdasınızki bari okulun dışında bekleseydiniz"
"Üzgünüm efendim her an her şey olabilir"
"Okuldamı ciddenmi.."
Derin bir nefes verip okuldan çıktım arabaya binip eve doğru yol aldık, tam o sırada telefonuma mesaj geldi bu Alp'di yani sevgilim.
Mesajda;nerede kaldın konuşmamıza göre şimdi burda olman gerekirdi.
Ah tamamen aklımdan çıkmış bugün alp ile buluşacaktık her zaman yaptığım gibi şu korumalardan kurtulmam lazımdı.
"Arabayı durdurun sanırım kusucam"
"Üzgünüm yine kaçarsanız işimizden olabiliriz oyüzden yalan söyleyip durmayın"
"Lan göt herif cidden kusucam arabayamı kusayım"
Bana bir bakış attı ve Hemen bir kenara çektiler onlar inmeden arabadan iner inmez kaçtım beni kovalamaya çalıştılar ama arkada kaldılar arkama dönüp onlara orta parmağımı gösterdim ve sonra ortadan kayboldum.
Köşeyi dönünce Alp ile karşılaştım onu görür görmez sarıldım.
"Sonunda geldin Eslem"
"Korumaları atlatmak biraz uzun sürdüde bu sefer"
"Unutum demiyonda"
Diyip sırıttı
"Yane belki unuttum"
Dedim kısık bir sesle
"Yane ben eslemimi tanıyorum o sikik korumaları zor atlatacak biri değil benim eslemim"
Eslemim demesi hoşuma gitmişti ona bakıp gülümsedim o da bana gülümsedi sonra oradan kafe ye geçip bir şeyler içtik sonra sahilde takıldık.
...
Alp ile yürürken telefonum çaldı arayan babamdı yüzüne kapatım bir daha aradı.
"Aç belki önemli bir şey olmuştur"
Alp'e baktım iç çekip telefonu açtım.
"Alo baba"
"hah...eve gel yeter bukadar"
"Ama.."
"Gel diyorsam gel uzatma"
Telefonu kapatıp alp ile vedalaştım eve doğru giderken takip ediliyor gibi hisettim ama arkamı dönünce kimse yoktu önüme dönüp yürümeye devam ettim belki de bana öyle gelmişti sorun yok eslem arkanda kimse yok.
Biraz daha ilerledikten sonra durdum tekrar arkama baktım bir adam vardı ama ben hiç bir şey yapamadan hemen bana yaklaştı ve bileğimi yakaladı ama bir hamle ile ondan kurtuldum ve uzaklaştım.
"Kimsin? ne istiyorsun?"
Dedim cesurca ama içten içe korkuyordum, adam bir şey demeden bana dik dik baktı ve sonra konuştu.
"Sana bir şey yapmıyacağım sadece senin nekadar güçlü olduğunu denedim"
"Ne denemesi be?"
"Babanıza sürekli kendimi koruyabilirim korumaya ihtiyacım yok diyorsunuz ya koruma olmadan napabileceğnizi test ettim sadece"
Pozisyonumu bozup adama yaklaştım.
"Yane sen babamın adamımısın?"
Adam bana yaklaştı ve ani bir hareket ile bileğimi tutup beni boşluğa çekti enseme sert bir darbe indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kor Aşk
Romance(Cinsellik,küfür ve argo kelimeler bulunmaktadır) "Hazırsanız gidelim küçük hanım" "Gidelim de bana küçük hanım demesen garibime gidiyor" "Hmm peki size nasıl hitap etmeliyim?" "Ah siktir et istediğini de" Arkaya oturdum Ayaz'da yanıma oturdu okula...