"Alo babacım,çıktım okuldan eve geliyorum"
endişeli çıkan sesiyle konuşmuştu babam .
"Tamam kızım çabuk ol lütfen çok kötü
bir şey oldu""ne oldu baba iyimisin ?"
"Ben iyiyim kızım ama görmen gereken şeyler var burada"
"Tamam babacım ben 1 saate geliyorum,görüşürüz"
diyerek telefonu kapatmıştım,eş zamanlı adımlarla durağa doğru yürümeye başladım hava hafif kararmıştı bile ,durağa gelerek boş bulduğum yere oturdum.
Burada lanet olası otobüsler yarım saatte bir geliyordu 15 dk öncekini kaçırdığım için beklemem gerekiyordu yine her zamanki gibi.
Ben telefonla oyalanıyorken yanıma bir adam geldi.Gelir gelmez ortamda erkeksi bir koku yayıldı hayatımda aldığım en güzel koku olabilirdi göz ucuyla bakmak için kafamı kaldırdım.
Siyah bir takım giymişti ve bu onu acayip çekici gösteriyor du Allahım yaratıp yaratıp uzaklara fırlatıyordu gerçekten.Farketmesin diye basımı önüme eğip telefonla uğraşmaya başladım o sırada yanıma oturmuştu.
İki elini bacaklarının üstünde birleştirip oturmuştu şu an garip bir his vardı üstümde sanki beni izliyordu,5 dakika boyunca öylece duruyordu ne telefonla ilgileniyor nede başka bir şey yapıyordu.
Bir anda çıkan sesiyle korkup yerimden sıçramıştım sesi o kadar serttiki korkmuştum ne dediğini bilmediğim ama Arapça olduğunu anladığım bir şeyler söyledi.
"Sawf takun li"
Bu cümleyi kurduktan sonra hızlıca yanımdan uzaklaşıp gözden kayboldu neyin nesiydi anlamamıştım ama çok korkutucu birine benziyordu.
10 dakika sonunda gelen otobüse binerek en arkaya geçip oturdum öylece yolu izlerken en uzak karşıda oturan biri bana bakıyordu.Bu oydu korkulu gözlerle yüzümü cama çevirdim bir daha bakmak istedim fakat bu sefer orda yoktu.
YOU ARE READING
SARE
Paranormalartık yolun sonuna gelmiştim her şey için çok geç, rüzgarda uçuşan dalgalı saçlarım,buz tutmuş ellerim,kurumaya meyilli dudaklarım,dolmuş gözlerim,peki ya şimdi ne yapacaktım? hemen pes etmek mi yoksa burada kalıp bu insanlarla savaşmak mı ? Tabiki...