Hi Guys.....Can I show you my new fic...?
"သားငယ်ရေ....."
"ဗျာ မေမေ.."
"ရော့ ဒါလေးပါထည့်သွား ဟိုမှာသားက ကြာကြာနေရမှာဆိုတော့ အဝတ်အစားများများထည့်သွားရလိပ်မယ်.."
"ဟုတ်မေမေ အော်...မေမေ့သားဝတ်နေကြအညိုရောင်လက်ရှည်လေးရောပါပီလား.."
"အေးဟုတ်သားပဲမေ့တော့မလို့ မေမေမနေ့ကလျှော်ပီလှမ်းထားတာ သွားရုပ်လိုက်အုံးမယ်.."
"လရောင်ရေ...."
"ဟေ...နွယ်ငါဒီမှာ.."
"အော်...ဘာလုပ်နေတာလဲ"
"ဒီမှာလေ ငါကညနေသွားရတော့မှာမှတ်လား အ့ကြောင့်လိုအပ်တာတွေမေ့နေမစိုးလို့ ပြန်စစ်ကြည့်နေတာ.."
"အေးပါ ဒီမှာ ငါ့အမေကနင်ဟိုရောက်ရင် မျက်နှာသုတ်ပဝါလုပ်လို့ရအောင်တဲ့ မနေ့ကဈေးသွားရင်းဝယ်လာတာ အ့တာနင့်ပေးခိုင်းလိုက်လို့..ရော့"
"ဟာ...ပုဝါကြီးက အကြီးကြီးပဲ ပီတော့နူးအိနေတာပဲ အမေကြည်တို့ကတော့ ငါအကြိုက်ဆိုသိပ်သိ.."
"အေးလေး ငါ့လည်းအလိုပဝါလေးတစ်ထည်လောက်ဝယ်ပေးပါအုံးလို့ပြောတာကို အိမ်ကရှိတဲ့ပဝါတွေအရင်သုံးပါအုံးတဲ့လေ..."
"အမေကြည်အစ် အောလဝေရွိုက် Always Right.."
"အမယ် သွားခါနီးလာခါနီ ငါလုပ်လို့သေအုံးမယ်.."
"ဟဲဟဲ သယ်ချင်းကလည်းချစ်လို့စတာကို.."
"သွားသွား နင်သွားတော့ ငါအမေငယ့်ရဲ့သမီးဖြစ်ပီပေါ့..."
"အမယ်ကောင်မ ငါမရှိတုံး ငါ့အမေကိုအပိုင်ချုပ်တော့မယ်ပေါ့.."
"အို...ချုပ်စရာမလိုပါဘူး အစထည်းက အမေငယ်ကနင့်ထပ်ငါ့ကိုပိုချစ်တာလေ..."
"အောင်မှာ ဒီလိုပြောကြေးဆို အမေကြည်ကလည်း နင်ထပ်ငါ့ကိုပိုချစ်တာနော်...."
"အေးဟယ်..နင့်အမေကငါ့ကိုပိုချစ် ငါ့အမေကနင့်ကိုပိုချစ် မသိရင်ခလေးချင်းများလွဲနေသလားထင်ရတယ်နော်.."