Bölüm 15

50 8 42
                                    

Korkmuş şekilde fotoğrafa bakıyordum.
Odaya biri giriyor ama bizim haberimiz yok.Bu bir növ tehditti.Biri biter öbürü başlar.Acaba bunu Kayaya göstersem mi?Zaten sonunda öğrenicek en iyisi söylemekti.Yanına giderek kolundan dürtmeye başladım.Ama uyanmadı.Ben de suratına tokat attım.Atmaz olaydım.Elimden yakalayıp altına aldı.

"Kaya benim ya"

"Sevgilim adam böyle uyandırılır mı?"

"Uyanmadın ben de attım neyse kalk üzerimden sana bir şey göstericem"

Kaya kaşlarını çatarak kakıp bana baktı.

"Noldu iyi misin betin benzin atmış"

Fotoğrafı ona gösterdim.Elimden alarak baktı.Yüz hatları gerilmeye başlamıştı.

"Sence bunu yapan kim?"

"Bilmiyorum şimdi aşağı inip koruma sayısını artırıcam bekle burada tamam mı?"

"Tamam çabuk gel"

Başıyla onaylayıp odadan çıktı.Ben de yatağa doğru gittim.Pencereden gelen sesle o tarafa baktım.Yerde mektup vardı.Noluyor ya.Pencereden dışarıya baktığımda kimse yoktu.E bu nasıl girdi peki?Zarfı açıp okumaya başladım.

Filiz bunu tek okuduğunu biliyorum.Şimdi bunu Kayaya söylemiyiceksin yoksa Kaya ölür..... restorana geliceksin ve lavaboya giriceksin.Orda görüşücez.Unutma söylemek yok güzellik;)

Allahım bir de gpz kırıyor ya.Gitse miydim acaba?Ya bana bir şey yaparsa.Kayaya söyleyemezdim onu kaybetmek istemiyorum zaten ailemden bir tek o kalmıştı.O yüzden gitmeliydim.

Kaya kapını açtığında elimdeki zarfı cebime sakladım.Kayaya baktım.

"N- noldu söyledin mi?"

Ben niye kekeliyorum anlayacak ama bu.

"Miniğim noldu korkmuşsun yüzünden belli?"

"Yok ya olaya takıldım hadi uyuyalım"

Bana inanmayan gözlerle bakıp derin nefes alıp verdi.İkimiz de yatağa geçtik.Kollarımı ona sıkıca sarıp sarmaladım.O da bunu görünce şaşkınca bana baktı.Sonra o da bana sarıldı.Sonuçta yarın bana ne diyeceği belli olmaz.

"Seni çok seviyorum sevgilim"

"Ben de seni aşkımm"

Gözlerimizi kapatıp uyumaya başladık.Kokusu ayrı deli ediyordu ama bu ne yakışıklı öküz bu.Uyumuştu delim yaa.Yüzüne öpücük kondurup ben de uyudum.

Dudağımın üzürindeki ağırlıkla uyandım.Kaya beni öpüyordu!

"Ya uyurken de olmaz ama yaa"

"Ben seni her zaman öpüyorum aşkımm"

"Şaka değil mi?"

"Yooo niye şaka olsun her yerinden öpüyom sen uyurken"

"Sapıksın sen bir daha yanımda uyumuyucaksın"

"Tamam ya şaka yaptım hem düğünden sonra kaçamayacaksın"

Omzuna vurup  banyoya girdim.Dünkü zarf aklıma geldi.Acaba ne diyicekti.Kayanı oraya götürmeliydim.
Kendime kiyafet bulup giydim.

Kendime kiyafet bulup giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Akıllı MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin