Ez a nap is úgy kezdődött mint a többi. Korán keltem, de az ágyból még nem másztam ki, szokásomhoz híven.
Feltettem a fejhallgatóm és elindítottam egy random lejátszási listát. Az első számon nem lepődtem meg hogy a Deep end volt. Ez a szám az utóbbi időben sokat jelentett számomra. Amióta a legjobbnak hitt barátnőm elhagyott azóta ezt a zenét és ehhez hasonlókat hallgatok. Miután vége lett a zenének szépen jött sorrendbe a többi zene: Silent cry, I hate to admit, Alien és még a BTS-től a Fake love is.
A zenehallgatásom épp az egyik nevelő zavarta meg, hogy kezdjek el készülődni ugyanis ma találkozok az új családommal. Sajnos nagyon sok gond merült fel a vérszerinti családom és köztem ezért elvettek tőlük. De ezt egy percig sem bánom és nem is bántam meg.
Nagy nehezen elmásztam a szekrényemig. Egyértelmű hogy egy szokásos szettet veszek fel, ami annyit takar hogy full feketében vagyok. Most gondolkoztam rajta hogy azért ne legyek annyira rémisztő, ezért felvettem egy sokzsebes nadrágot amin szalagok lógnak. Ehhez párosítottam egy fekete pólót amin a Stray kids-ből Felix van rajta.
Ja igen, el is felejtettem mondani. Stay vagyok de szoktam néha más bandákat is hallgatni. Biasom Felix, bias wreckereim pedig Hyunjin és Minho.
Na de vissza térve a ruhámhoz, felvettem még egy fekete-fehér baseball dzsekit aminek a hátulján a Stray kids tagok nevei vannak felsorolva. Még gyors felkaptam egy baseball sapkát ami mily meglepő fekete és Stray kids-es.
Gyors felkaptam még a fekete bakkancsom és elindultam a nevelőmmel arra a helyre ahol találkozni fogok az örökbe fogadó szüleimmel. Annyit tudok csak hogy most a szülők lesznek itt. De elvileg lesz még két bátyám és egy nővérem is de ők sajnos nem tudtak eljönni.
Ja azt el is felejtettem mondani de külföldre kell költöznöm ugyanis az új családom nem Magyarországon él. Ezt mondjuk furcsállom is hogy így örökbe tudnak fogadni. De most számomra minden jó csak kerüljek el innen.
Mikor odaértünk kicsit izgultam. Na jó nem is kicsit hanem nagyon. Nem mindennap fogadják örökbe az embert.
Amint beértünk közölték hogy a szülők már bent várnak rám. Félve indultam meg befelé mert ki tudja mire számíthatok. Amint beértem egyből lesokkolodtam.
Velem szemben volt testközelből az egyik példaképem, név szerint Bang Chan szülei. Az érkezésemre egyből felfigyeltek mindketten.
Huh.. Nagy nehezen de megírtam az első részt és remélem tetszeni fog nektek. Esetleg tippeket várok hogy szerintetek mivel tudnám még izgalmasabbá tenni később ezt a történetet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My sunshine and your moonlight / Felix ff. /
Hayran KurguEz a történet egy lányról szól akit elvettek a vérszerinti családjától, mert nagyon sok gond merült fel ami a főszereplőnek nagy traumát okozott. Egyszercsak napjaink egyik leghíressebb K-pop banda vezetőjének családja veszi szárnyai alá a lányt, ám...