İTİRAF

98 2 3
                                    

Arkadaşlar, bu kitap MAALESEF benim boyumu aştı. Gönül ister ki yazayım ama silmediysem önceki bölümlerde de dediğim gibi, kolay şeyleri kendime karmaşıklaştırmada üstüme yok. Ama merak etmeyin, hemen bölümü kapatıp sakın gitmeyin çünkü bir çözümüm var. Ne bu kitaptan, ne kendimden, ne de sizden vazgeçmiyorum. Küçüklüğümden beri bloglara olan tutkumdan olacak ki, diyorum ki bu bölümler kalsın, ama ben kitaba farklı bir yön (blogumsu bir yön) vereyim ve umalım ki bu yolun sonu istediğimiz yere çıksın.

Öncelikle amacım hala aynı, insanlara yardım etmek, ve bunu cidden içtenlikle söylüyorum. Tabii aynı zamanda yazarak kafasını toplayan bi' insan olduğum için bana da faydası olacak, bana bir şeylerin faydası olacak ki bende bu faydayı size aktaracağım... Böyle böyle tekerlene yuvarlana gideriz ya, ne dersiniz...

Ay ama bi' dakika ben daha planı anlatamadım. Bir anda girdim doğaçlama yazıyorum. Saçmalıyorsam da, gülün geçin ya.

Ne yazık ki, size böyle adım adım kendimizi baştan yaratabileceğimiz, mükemmel bir şekilde tamamen her adımı işimize yarayacak tıkır tıkır işleyen bir plan veremem. Çünkü öyle bir plan yok. Yapmayı denedim. Olmadı. Yapay zekayla bile denedim, yine de olmadı. En azından ben tarafından, bu plan oluşturulamadı. Çünkü hepimiz farklıyız ve bu bence hem en büyük lütufumuz hem de en büyük lanetimiz. Ama bu işin sonunda bir yol haritası olamayacağı anlamına gelmiyor.

Son zamanlarda kendimde denediğim ve işe yarayan çok güzel şeyler keşfediyorum ve birilerine anlatmak için PATLIYORUM. Ama anlatacak kimsem yok. Neyse ki kitap aklıma geldi. Aslında yeni bir kitaba başlayacaktım ama burada zaten bir kitleye ulaşmışken kimseyi kaybetmek istemedim.

Aslında planım değişmedi. Hala benimle aynı yolculuğu paylaşan insanlarla bir araya gelmek ve şu boktan hayatını ve kendini düzeltmek isteyen bir insanım. Ama bunu başta planladığım gibi adım adım yapabileceğimi sanmıyorum. Çünkü henüz kendim gitmediğim bir yol haritasını kimseye veremem. Ben size makul zaman aralıklarında, glow-up yolculuğumdaki kendimde değiştirdiğim şeyleri, hem fiziksel, hem de ruhsal, maddi ve de zihinsel olarak yaptığım, edinimlerimi ve tecrübelerimi paylaşacağım. Ama yazdıklarım tabii ki sadece kendime fayda sağlayan şeyler olmayacak. Bu hala bir glow-up rehberi. Tek fark sistemli ve başlıklı, bölümlü gitmektense, normal bir insanın (yani ben) bunu yapabileceği şekilde bunu size anlatacağım. Yeri geldiğinde kendi rutinim ve durumumdan bağımsız bilgiler içeren bölümler yapacağım. Hala 'hayatımızın her alanını iyileştirmeyi nasıl başarırız' sorusunun yanıtını arıyorum ve bunları sizinle paylaşmak istiyorum. Aynı zamanda sizden de bir şeyler öğrenmek, tecrübelerinizi fikirlerinizi dinlemek istiyorum.

Kitabımı okuyanlardan ricam, pasif bir şekilde okumak yerine, saçma ya da cringe diye düşünmeden yorumlarda benimle iletişimde bulunmanız. "Kanalıma abone olup, videomu beğenmeyi ve paylaşmayı unutmayın" diyen Youtuber'ların aksine ben ne okunmadan, ne de başka bir şeyden para kazanmıyorum. Yegane amacım okuyucularımla etkileşime girmek ve tabii, etkileşime girebileceğim daha fazla okuyucuya ulaşmak ve güzel bir bilgi havuzu ve topluluk oluşturmak.

Glow-up yolculuğu olarak kayda değer bir ilerleme kaydettiğimizde (ya da 'kaydettiğimde') ve evet yapılması gereken buymuş dediğimizde, benim günlüğüm diyebileceğimiz kısımları çıkartıp, salt bilgi olarak görebileceğimiz bölümler yapacağım. Hatta şu an kafamdaki tasarı kitap bittiğinde kitabın iki farklı kısımdan oluşacak olması. Blog kısımları ve rehber kısımları.

Lafı fazla uzatmadan, kimsenin kafasını karıştırmadan ve kendimi açıkça ifade edebildiğimi umarak bölümü bitirmek istiyorum.

Ben Bumblebee,

Tabletimin wattpad'i bozulmuş o yüzden şekilli italik falan yazamıyorum ama, yine de,

Sizi seviyorum <3

Glow Up RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin