Hayat sizce adilmi? Herkes için eşit mi.
Hayat çocuklar için adil ve eşit değildir...
Yolda yürürken bir çok insanın farklı farklı hayatları var.
Bazı insanlar acısını gülümsemeyle, tebessüm ederek saklarken, bazı insanlar çektigi acıları göstermekten asla çekinmez, kimi insan yaşadığı şeylerle başarılar elde ederken, bazı insanlar ise başarı elde etmek için acılarını kullanır...
11 yıl önce /yazarın anlatımıyla...
14 haziran 2013
Günlerden cumartesiydi, yani denizin en sevdiği gün.
Deniz ve alp salondaki üçlü koltuğa yan yana oturmuşlar ve heyecanla televizyondaki bugs Bunny'i izliyorlardı
Deniz Alp'e " abi biliyormusun ben büyüyünce bugs Bunny olcam " dedi yanaklarınk şişirerek ve elinde aynı bir havuç varmış ve yiyiyormuş gibi yaptı.
Alp denize " sen bugs Bunny olamazsın akıllım, senin öyle uzun kullakların yokki " dedi ve iki elini kafasının arkasına aynı bugs bunnyin kulagı gibi yaptı
Deniz küsmüş gibi kollarını baglamış ve Alp'e arkasını dönmüştü. Deniz " hıh küstüm sana " dedi sesinde tatlı bi tını vardı.
Alp denizin küsmesi ne dayanamaz ve denizin sağ omuzuna dokunur " deniz küstünmü, küsme bana, sen bana küsmezsinki. Küsmedim dimi " diye art arda sorularını yöneltti.o sırada
Saye " deniz , alp hadi mutfağa gelinn çocuklar elma soydum size, çizgi filminizi izlerken birlikte yiyin. " diye çocuklara seslendi.
Deniz alpin beklemeden hızlıca mutfağa gitti ve sandalyeye oturdu ayakları yere değmediği için sandalyeden ayaklarını salladı, alp de denizin karşısındaki sandalyeye oturdu ve annesine " anne deniz benimle küstü birşey söyle benimle barışsın " dedi biraz daha konuşurasa gözündeki yaşlar ortaya çıkıcaktı.
Saye ilk Alp'e daha sonra ise denize baktı kimseden cevap gelmediği için konuşmaya başladı " deniz abine neden küstün güzel kızım" dedi bir elini denizin saçlarına götürdü ve saçlarını sevdi.
Deniz ise annesine baktı "ben bugs Bunny olmak istiyorum ama alp bana sen bugs Bunny olamazsın dedi " saye ise gülümsedi.
" denizcim seninle konuştuk alp değil abi diceksin " diye uyarıda bulundu saye
Deniz ise bundan pek memnun olmamıştı. " hayır o alp herkes ona alp diyor bende sona alp dicem, oda bana deniz diyor neden abla demiyor. " diye sordu
Deniz tekrar konuyu degiştirdi ve " anne ben bugs Bunny olamazmıyım " diye sordu deniz masum çocuksu sesiyle.
"Biliyorum bugs Bunny'i çok seviyorsun ama sen denizsin güzel kızım o bi tavşan, sen ise bir insansın sen bugs Bunny den daha iyisin " dedi şevkatli bi sesle
Deniz masaya doğru döndü , saye ise denize ve alp'e ayrı tabakalarda kestiği elmaları masaya koydu.
Alp elmasından bi ısırık alırken,Deniz Alp'e tatlı tatlı bakarak " ama ben elma sevmem ki " dedi tatlış sesiyle.
saye tam konuşacakken alp " bugs Bunny olmak istiyorsan elmadan Yemen gerekli " dedi bilmiş bi sesle.
Deniz kaşlarını çattı " ama bugs Bunny havuç yer " dedi ve eline dilimlenmiş olan elmadan bir tane aldı ve " elmadan bir ısırık al ve yere in " dedi alp.
Deniz alpin dedigini dinleyerek bir ısırık aldı ve sandalyesinden yere indi , alpte yere inince " bak şimdi benim yaptıklarımı yaparsan bugs Bunny gibi olursun " dedi heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZLEŞME
Novela JuvenilUyurken ses kaydını acıp gece ne konuştuğunu merak ediyorum başıma en fazla ne gelebilirki... Hayatımın dönüm noktası olacağını bilmiyordum. Hayat ne kadar adaletli ?