1.

18 0 0
                                    

Jack-el egy gyilkosság helyszínére tartunk, ha minden igaz akkor a "sorozatgyilkos" újabb áldozata. Mindenki egy emberre fókuszál de én nem. Mivan, ha nem egy ember teszi ezeket a szörnyűségeket? Mivan, ha van társa?
-Tudom, hogy nem sorozatgyilkos tette.-Mondta Jack.
-Akkor ki?-Néztem rá. Tudom hogy nem fog rám nézni mert vezet de a szeme sarkából vetett rám egy futó pillantást.
-Nem tudom, de azt igen, hogy nem egy ember tette ezeket.-Mondja halál nyugodtan. Őszintén nem vártam mást. Arra képeztek ki minket hogy szorult helyzetekben is nyugodtak maradjunk.
-Szerinted mi lehet ezek mögött?-Tettem fel neki a kérdést.
-Nem tudom és nem is akarom tudni.
-Szerintem egy szervezet.
Jack egy pillanatra rám kapja a fejét majd vissza az útra.
-A lányokban egy közös van méghozzá az, hogy mindegyikük kapcsolatba kerülhettek Axel Volkov-val.-Magyaráztam az elméletemet.
-Merész feltételezés!
-De ha igaz...
-Akkor is van az a "ha". Mi biztosra megyünk és nem találgatunk, Emily! Vagy talán újoncnak érzed magad?!
Tisztára visszamentünk oda ahol még a kiképzőm volt. Most meg a társam. Melyik a jobb? Mindegyik rossz!
Jack Ryan egy igazi seggfej vagy!
-Értettem!-Vágtam rá semleges hangon.
-Most mivan?-Értetlenkedett.

                       ~helyszínen~

Amint megláttam a halottat egyből tudtam hogy lesz pár álmatlan éjszakám. Minden olyan egyértelmű de mégse vesszük észre a jelet...
-20-as éveiben járó nő volt, hosszú világosbarna haj, barna szem. Körülbelül 160 centi lehetett a becslések szerint. A kezén, hátán és a combján vágások találhatóak mint az eddigi áldozatoknál is de neki nem elvérzés a halál oka.-Mondta a helyszínelő.
-Hanem?
-A nyakán látható nyomokból következtetve megfojtották.
-Gondolom nála sincs irat...
-Nincs kisasszony.
-Rendben, körülnézek egy kicsit és utána megyek. Hagyom magukat dolgozni.
-Megtudtál valamit?-Kérdezte Jack.
-Ha minden igaz akkor megfojtották az áldozatot.
-Figyelj...sajnálom a kocsiban történteket!-Nézett rám.
-Ne itt beszéljük meg!-Mondtam.
-Látsz itt valahol kamerákat?-Tettem fel a kérdést.
-Nem.
-Pont ez a baj, egy parkban álltalában  szoktak lenni!-Mondtam.-A gyilkos mindig nyugodt, kamera mentes helyet keres ahol elhelyezi a holttestet amit brutálisan megcsonkított.
-Van egy ötletem, menjünk vissza az irodába!-Mondta Jack. Bólintottam és visszaindultunk az autóhoz

Az elrabolt Where stories live. Discover now