1

194 7 1
                                    

რა შეიძლბა იყოს იმაზე მტკივნეული ვიდრე ბავშვობის დაკარგვა და შიში იმისა რომ ვიღაც რამეს გავნებს?! ალბათ არაფერი...

პერუში ერთი წყნარი გოგო სელინი ცხოვრობდა რომელსაც მისი აზრით თავისი ცხოვრება არც კი გააჩნდა.მიუხედავად იმისა რომ ბევრი მეგობარი ყავდა თავს მარტოსულად გრძნობდა. ყველაზე მეტად კი სახში დაბრუნებას ვერ იტანდა...მან იცოდა რომ სახში დახვდებოდა ადამიანი რომელიც მას ყოველნაირ შეურაცყოფას მიაყენებდა. 18 წლის სელინი სახში ბრუნდებოდა ფანჯარასთან დედამისი შეამჩნია რომელმაც ანიშნა რომ არ მისულიყო სახში სელინიც სასწრაფოთ გაბრუნდა მაგრამ მამამისმა შეამჩნია და დაიჭირა.სახში მიიყვანეს და გალახეს. ნახევარ საათში კარზე ზარის ხმა გაისმა სელინის მამამ კარი გააღო კარში კი დაახლოებით 45 წლის კაცი შემოვიდა. სახში შეიპატიჟეს და სელინისთვის გაუგებარ თემაზე დაიწყეს ლაპარაკი. მათ ქორწილის დაგეგმა დაიწყეს ყველაფერი დეტალურად განიხილეს თარიღიც დათქვეს. შემდეგ კი სელინს მამამისმა ოთახში გასვლა უთხრა რამოდენიმე წუთში კი დედამისი შევიდა.

_შვილო ვწუხვარ ჩემი შეცდომების გამო შენ დაიტანჯე არ უნდა გეცხოვრა იმ ურჩხულის გვერდით,მაგრამ არ დავუშვებ რომ შენი ცხოვრება ბოლომდე ჩაიძიროს... ხვალამდე ბარგი ჩაალაგე მე ცოტა მოგროვილი ფული მაქ და ბილეთები ვიყიდე ხვალ დილის 8 საათზე გავფრინდებით...

-რაა? გავფრინდებით? სად? როგორ გავახწევთ სახლიდან? რანაირად?

_ყველაფერი მოვაგვარე მამაშენმა იცისრომ კაბის საყიდლად მივდივართ თან ფულსაც მომცემს..

სელინის დედა ოთახიდან გავიდა სელინი კი ისევ შოკში იყო...გათენდა 7 საათზე სასწრაფოდ გავიდნენ სახლიდან და იტალიისკენ გაემგზავრნენ . იტალიაში სასწრაფოდ სახლის ძებნა დაიწყეს და ერთერთ ქალაქის ყველაზე დაუსახლებელ და იაფფასიან ქუჩზე დასახლდნენ.

წერთ კვირაში სელინმა მუშაობა დაიწყო ერთერთ ოჯახში სადაც ესპანურად ლაპარაკობდნენ ოჯახს ის ძალიან შეუყვარდა და ძალიან კარგადაც უგებდა მათ.დაახლობით ერთ თვეში როცა სელინი სახში მიდიოდა უფრო მოკლე გზით ვიწრო ქუჩის დახმარებით გადაწყვიტა წასვლა. უეცრად გაშეშდა ვერ ინძრეოდა ვერც ხმას იღებდა ის ქუჩის თავში იდგა მეორე თავში კი სამი კაცი 2 მათგანს იარაღი ეჭირა ერთი კი კუთხეში მიმალულ ადამიანს ელაპარაკებოდა.უეცრად ორმა ერთდროულად გაისროლეს და მიმალული კაცი მოკლეს სელინმა გონება დაკარგა.სამმა კაცმა სელინი შეამჩნიეს.სასწრაფოდ მივარდნენ უიარაღომ დანარჩენ ორს რაღაც ანიშნა იმგენმა კი სასწრაფოდ დაავლეს სელინს ხელო...სელინდს 1 საათში გამოეღვიძა ბნელ ოთახში სადაც მზის სხივი საერთოდ არ ახწევდა.


✨იმედია მოგეწონათ შემდეგი თავები ბევრად საინტერესო და უფრო დიდი იქნება✨




მაფიის რჩეულიWhere stories live. Discover now