Selamın aleyküüüüm. Uzun zamandır yoktum özleniyormuyum lan. Neyse. Yeni bir fic e başlıyorum. ALLAH ALLAH CİDDİ MİSİN YA SEN skgkskf ya işte okuyun amk ne açıklama yapıyorum
Minho uyanmıştı. Hızlıca yastığının altından telefonunu alıp zır deli olan arkadaşkarına yazdı.
Mahallenin babaları gardaş
Minho:
Lan olm uyanın lan saat kaç olmuş öküzlerChangbin:
Oha lan saat 3 çüş harbi dana gibi yatmışız. Yatarız yatarız amk niye dün hepimizin belasını iyi becerdilerChan:
Güzel kardeşlerim müsadeniz varsa birazcık daha uyicamMinho:
Lan gobel kalk lan işimiz var amk hadi hazırlanın evin yanında ki parkta bekliyom*herkes gördü*
Minho telefonu sehpaya bırakıp üstünü değiştirdi. Hızlıca aşağı mutfağa inip "ana kraliçe ben çıkıyorum" Masaya yaklaşıp eline annesinin yaptığı minik tostu aldı. "Annem onla doyarmısın sen bak dana gibi oldun biraz fazla ye" Minho gülüp yanda masada resim çizen kardeşini gördü. "Gülümm ne çiziyorsun sen bakim"Minho kız kardeşinin yanına gidip yavaşca saçından öpüvermişti. " Birşey istermisin alayım" Kardeşi lora döndüğünde "istemiyorum." Demişti. Minho ayağa kalkıp hızlıca parka doğru gitmişti. Parkta olan 5 arkadaşınıda görünce samimiyetsiz bir gülümseme koydu ortaya çünkü ağızına sıçabilirdi hepsi geç kaldı diye. "Lan mal birdaha sen çıkcam gelin dediğinde yarım saat sonra çıkacam" Minho hızlıca yanlarına gidip banka oturdu. "Ya olm napayım ya benim ana kraliçe tost yapmış onu gömdüm diyor birde dana gibi olmuşsun. Lan benim nerem dana gibi. " Herkes gülmüştü. "Lan Chan hyung dünki dükkan varya" Chan yavaşca gülüp "artık yok deme sıçarım ağzına" Changbin kıkırdayıp. "Artık yok" Bütün herkesden bir kahkaha çıkmıştı. Chan kaç kişi olduklarını sayarken birden bir kişinin eksik olduğunu gördü. "Lan Hyunjin yok" Demesiyle bir çocuk nefes nefese gelmişti yanlarına. "Minho hyung.. Hyunjin.. Hyunjin hyung'u dövüyorlar.. " Herkesden aniden "haydaa" Diye bir ses yükseldi. Minho çocuğa tamam git işareti yapıp arkadaşlarına döndü. "Ulan bir günümüzde aksiyonlu geçmesin." Herkes ayağa kalkmıştı. Ellerinde sopa ile gidiyorlardı mekana. Hyunjin nin dövüldüğünü gören Minho. "Aaa ama öyle olmaz kii gelin birde beni dövün" Bütün Mahalle bilirdi Minho nun ne kadar güçlü olduğunu" Hyunjini döven şahıslar Minho yu gördüklerinde içlerini bir korku sarmıştı. Minho hızlıca bir tanesine sopa ile vururken diğerine ayağı ile Halletmişti. Hyunjin nin başı kanıyordu şerefsiz ler nasıl vurdularsa. "Lan gobel sen hiçmi akılanmayacan saten burnumuz senin yüzünden boktan çıkmıyor amk" Hyunjin başındaki akan kanı silmekle meşkuldu. Chan hyunjin nin başını tutup "hay mal vurma elini mikrop kapar" Chan tişörtünden bir parça yırtıp kanayan yere bastırıyordu.
Gece saat 2 yorgunum ölüyorum uyuyacağımdan değilde yani saten uyuyamıyom telefona bakarken baka gözlerimin ebesini ama yani
Neyse bu bölümde daha olaylara giriş yapmadık daha jis yok amk o 2. bölüme gelcek sanırsam neyse görüşerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lan gobel buraya gel
Fanfictionburnu boktan çıkmayan minho ve arkadaşkarının tayfasına yeni biri girecek mi girmeyecekmi