Lix'in yeni okulu

11 4 1
                                    

-Felix'ten-

Uyandığımda cok heyecanlıydım. Çünkü bugün ilk okul günümdü. Eski okulumda çok fazla dışlandığım ve zorbalık gördüğüm için ailem o okuldan kaydımı sildirmişti. Dışlanmamın ve zorbalık görmemin nedeni ise etek giymeyi sevmemdi. Evet erkeğim biliyorum ama etek giymek gerçekten hoşuma gidiyordu.

Hemen kalkıp elimi,yüzümü yıkadım ve yemeğimi yeyip yukarı odama çıktım. Bugün bembe bir etek ve beyaz bir  sweat giydim. Okula geç kalmamak için koşarak evden çıktım. Yolda yürürken önümdeki çocuk bir anda yere düştü. Kafasını yere vurmuştu.  Çocuğa biraz daha yaklasıp eğildim ve kalkmasına yardım ettim.

"İyisin değil mi? İstersen hastaneye gidebiliriz." dedim. Kafasını bana döndürerek "Evet iyiyim merak etme ve hastaneye gitmeye falan gerek yok. Hangi okula gidiyordun?" diye sordu bana. Ben de cevap verdim "İlerideki okul. Eğer sende oraya gidiyorsan birlikte gidelim mi?" dediğim gibi cevap verdi."Evet ebnde oraya gidiyorum hadi gel gidelim."

İyi birine beziyordu. Yol boyu konuştuk. Çocuğun ismi Jisung'muş. Konuşa konuşa okula vardık. Jisung ile aynı sınıftaydık bu yüzden yan yanaoturduk. İkimizde bu okula ilk defa geliyorduk.

Hoca geldi,herkes herkes ile tanıştı tam derse başlayacaktık ki sınıfa biri girdi."Geç kaldığım için özür dilerim hocam bir daha olmaz"dedi. Hoca sinirli bir şekilde "Kaçıncı bu Hyunjin? Senin yüzünden sürekli derslerimiz bölünüyor. Geç yerine. Bir daha olmasın yoksa derse almam. Hyunjin'in umrunda değilmiş gibi gözüküyordu.

Önüme dönüp dersi dinliyormuş gibi yapmaya başladım. Ders matematikti yani en kötü olduğum ders. Ne kadar çözmeye çalışsam da anlamıyordum. Hocanın anlattığından gram birşey anlamayınca kafamı sıraya koyup uyumaya başladım. Dün gece geç yattığım için uykumu alamamıştım bu yüzden kolayca uykuyo dalmayı başardım. (Benim becerebildiğim tek şey olur gibi)

Bir anda zil çalınca uyandım. Jisung uyandığımı farkedince bana döndü ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim ve kantine indik. Kendimize kola alıp boş bir yere oturduk.

Jis:Felix, çıkışta biraz gezelim mi? Hem birbirimizi daha iyi tanırız. Eğer sana uygunsa tabii.

Lix:Çok iyi olur.

Çıkışta okulun biraz ilerisindeki parkta buluşmayı planlıyorduk. Biz parkta neler yapabileceğimizi konuşurken yanımıza 2 tane çocuk geldi. İlk önce gülümsediler sonra ise selam verdiler. Bizde başımızı hafif eydik. Sağdaki "Merhaba, tanışalım mı?" diye sordu.

İlk önce Jisung'a baktım kafasıyla onaylayınca karşımızdaki ikiliye dönüp "Tabii" dedim. Soldaki çocuk "Merhaba ben Seungmin, bu da arkadaşım Jeongin." dedi eliyle arkadaşını göstererek. "Ben de Felix, bu da yeni tanıştığım arkadaşım Jisung. Siz yeni mi tanıştınız?" diye sorunca Seungmin cevap verdi: "Hayır biz 1 buçuk yıldır arkadaşız." "Hm anladım." dedim. Jeongin eteğime bakarak "Etek çok yakışmış." dedi.

İlk başta dalga geçtiğini düşündüğüm için başımı öne eğdim. Başımı eğdiğimi görünce "Dalga geçmek anlamında söylemedim gerçekten yakışmış, lütfen yanlış anlama" dedi. Ona bakarak başımı salladım.

Biz yeni arkadaşlarımızla oturmuş sohpet ediyorduk bu sırada zil çaldı. Zili duyar duymaz ayaklanıp sınıfa doğru yürüdük. Aynı sınıftaydık. Lavaboya gitmem gerekiyordu bu yüzden arkadaşlarıma "Ben iki dakika lavaboya girip geliyorum" deyip  yanlarından ayrıldım. Hızlıca işimi bitirdikten sonra ellerimi yıkamak icin suyu açtım.

Bu sırada biri daha girdi. Selam verip ellerini yıkamaya başladı. Ellerini yıkarken sürekli aynadan bana bakıyordu. Ellerini yıkadıktan sonra bana dönüp "Çillerin çok güzelmiş" dedi. Kahretsin çillerimi kapatmayı unuttum.

Teşekkür edip sınıfa gitmek için kapıya yöneldim. Arkamdaki yakışıklı çocuk bileğimi tuttu. Sert bir şekilde. "Ah napıyorsun. Bırakır mısın lütfen derse geç kalıcam" diyerek elimi çekmeye çalıştım ama hiç bir işe yaramıyordu bu öküze.

Biraz daha beni inceledikten sonra "Daha kısa etek giyemezmiydin bu çok uzun" dedi. Benim eteğimden ona ne? "Benim ne giydiğim seni ilgilendirmez. Şimdi bırak beni hoca kızıcak." bileğimi sert bir şekilde bıraktı. Ben çıktıktan sonra arkamdan geldi. Umarım aynı sınıfta değilizdi- Bizim sınıfa girdi.

Hızlıca sınıfa girip yerime, Jisung'un yanına oturdum. Jisung "Felix hadi kalk okul bitti!" diye bağırınca zıpladım. Hızlıca eşyalarımı toplayıp evime gittim. Eve gider gitmez film açıp izledim.

Selam bu kaçıncı fic yazıp silişim bilmiyorum. Neyse beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın.

2. Bölümü yıllar sonra atmazsam iyi.

Neyse





Agagaggaga yicem şimdiii.

Neyse görüşürüzzz ♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tyrannical love/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin