4

165 11 0
                                    


Emilie Ford

|...|

A hét elég gyorsan elszaladt, azóta nem találkoztam Peterel és minden szabadidőmet a húgaimra szenteltem. Vagy éppen Andreaval egyeztettem a dolgokat. Sikerült beszerezni mindent, amit szeretett volna így hétfőn már a helyszínen találkozunk és átnézzük őket.

Most pedig a randira készülök, egy picit izgulok, mert nem tudom hova megyünk, mit vegyek fel, de egy testhezálló fekete ruhára esett a választásom, erre pedig felkaptam egy fehér inget. Így nem fogok fázni ha lehülne az idő, de melegem se lesz.

- Szia! - ölelt meg rögtön, ahogy mellé léptem.

- Szia Peter. - mosolyogtam.

- Gyönyörű vagy!

- Köszönöm!

- Mehetünk? - mutatott az autó felé, óvatosan bólintottam és elindultunk. Nem sokat utaztunk, de még mindig nem tudom hova visz pontosan.

- Amúgy hova is megyünk? - kérdeztem rá, mert már rettentően kíváncsi voltam.

- Mindjárt meglátod. - mosolygott sejtelmesen.
Pár perc múlva meg is álltunk egy étteremnél.

- Őszintén tudom, hogy ennél jobbat is kitalálhattam volna, de szeretnék veled beszélgetni, jobban megismerni az új Emiliet. - magyarázta.

- Tökéletes. - mosolyogtam rá és be is mentünk.

- Na és amúgy most milyen lesz az esküvő, amit terveztek?

- Hát eléggé hercegnős. - nevettem fel. - Hétfőn találokozok Andreaval. Amikor meg már nagyjából készen vagyunk akkor a párjával is. Valami utazás miatt nem lesz otthon. - magyaráztam.

- Ha gondolod szívesen besegítek majd. - vonta meg a vállát.

- Nemhiszem, hogy sok kedved van masnit kötözgetni! - mosolyodtam el.

- Akármi másban. Tudom, hogy ne ennyiből áll. - nevetett. - És amúgy is én fél napokat dolgozok a te időd meg kevés. - vont vállat.

- Végül is minden segítség számít. - mentem bele.

- És te most tovább tanultál vagy, hogy is van ez? - gondolkodtam hangosan.

- Levelezőn vagyok és közben dolgozok.

- Mindent értek.

- Te miért nem mentél egyetemre? Úgy tudtam nagy álmod volt.

- Ahogy azon a nyáron megtörtem sok minden változott. Más célokat kerestem, hogy véletlenül se kelljen a múltra gondolnom, de őszintén ezt ezerszer jobban szeretem. A régi dolgaimat nem élveztem volna. - vállat vonva lefordítottam a fejemet, nehéz erről beszélni.

- Persze, de örülök, hogy boldog vagy. - mosolygott ismét. Aranyos a mosolya és jókedvre derít. Peter tipikusan az az ember, aki ha valakivel elkezd beszélgetni rögtön jobb kedvre deríti. A vacsora után elmentünk sétálni egy közeli parkban, mivel időnk az volt bőven na meg amúgy is ráérünk.

- Sokat változtál. - mondta halkan.

- Ahogy te is. - bólintottam.

- Mindenki rengeteget változott, nem maradtunk ugyan azok.

Még mindig szeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora