Vydržal som. Prežil som najhorší deň v živote. Dnes opäť pokračujem. V lepšej forme. Možno jej to už konečne poviem, ale nie je ešte ten správny čas. Najprv ju musím poriadne naťuknúť. Mám pocit, že zatiaľ to z jej strany nič neznamená. Nedôveruje mi tak, ako by som chcel. Musím ju dotiahnuť na moju stranu. Ešte viac.
Včera mi dokazovala, že sa namotala. Nechcela, aby som ustúpil a ja neustúpim. Potrebujem ju.
Naše pohľady sa stretli hneď, ako vošla do školy. Jej rozcuchané vlasy, jej červené pery, jej obtiahnuté nohavice a žlté tielko vo mne vyvolávali veľmi vášnivé pocity. Nikdy som nebol viac navnadený ako dnes. A to som ani nevedel, čo mám čakať.
Uvidela ma. Jej oči ma vyhľadali, našli a znechutene si hľadali iný cieľ záujmu. Prosil som, aby nehľadala Romana. Keď nenašla to, čo hľadala, jej dlhé štíhle nohy sa ladnými krokmi pohybovali smerom ku mne. Jej výraz nebol práve najčitateľnejší. Bola naštvaná?? Šťastná?? Zúfalá?? Nuž to o malú chvíľu zistím.
,,Ahoj,'' usmial som sa. Zastala pár krokov predo mnou. Neopovážil som sa podísť bližšie. Ešte nie.
,,Niekto sa prestal zabývať ignorovaním ma??'' posmešne odvrkla. Zložila si ruky a jej tvár a póza naznačovali, že čaká vysvetlenie. To ona viedla tento rozhovor.
,,Neignoroval som ťa. Zvažoval som možnosti. Tiež som chcel zistiť, či si to predvčerom len hrala alebo si to myslela vážne. Ešte nikdy si ma nepobozkala. Raz som si jeden bozk ukradol a spočítavala si mi to celé týždne. Toto bolo iné. Nečakané. Prepáč, že som cúvol,'' prikráčal som k nej a majetnícky som ovinul ruky okolo nej. Nepustím ju. Nie tak ľahko.
,,Zvažoval si kedy a kde sa so mnou vyspíš??'' jej tón nestrácal odmeranosť. Ani trpkosť.
,,Nie, plánovanie niečoho takého by sa mi mohlo vypomstiť,'' uškrnul som sa.
,,Takže to bude u teba?? Na školských záchodoch?? Nie, už viem. Na sedadlách tvojho prašivého auta,'' povedala zákerne.
,,Nič také neplánujem a auto nemám,'' nikdy som nad ničím takým nerozmýšľal. Teda, rozmýšľal. Predstavoval som si ku slastne vzdychajúcu podo mnou...
,,To sa ti dosť ťažko verí,'' odporovala.
,,Chcem ťa,'' šepol som.
,,Nechaj si zájsť chuť,'' odvrkla.
,,Mojej chuti na teba sa nezbavím,'' zavrčal som jej tesne pri tvári.
,,Budeš musieť. Nič iné ti predsa neostáva,'' hlesla.
,,To, že mi nedávaš inú možnosť neznamená, že mám len jedinú možnosť.'' Niečo mi našepkávalo, že chce, aby som ju pobozkal.
,,Nech ti s tvojím problémom pomôže niekto, komu nevadí byť len dievčatkom pre tvoje uspokojenie,'' vybafla na mňa.
,,Ty si to dievča,'' šepol som jej pri uchu.
,,Nie som dievča na jednu noc,'' zmietla môj návrh.
,,Nikto ťa za ňu nepovažuje!!''odvetil som.
,,Nie, to k tebe nesedí. Ešte mi povedz, že budeš čakať až do svadby a že som pre teba dievča na celý život. Pfff,'' posmievala sa mi.
,,Nečudoval by som sa, keby to bol práve tvoj plán do budúcnosti,'' riekol som.
,,Možno, avšak nie s tebou!"
,,Vieš, že ma chceš. A ja som si istý, že ma chceš viac ako Romana. Viem, prečo si to včera urobila a je mi to jedno. Keď to nespravíš zas, nebudem ho musieť zmlátiť."
Pobozkala ma. Z ničoho nič. Len tak. Keď som sa dostal z tranzu a začal jej bozky opätovávať, odtiahla sa, posmešne sa zaškerila. ,,Jedna nula,'' zvolala a odišla. V tú chvíľu bolo moje ego pošliapané a ten jeden bod k mojim nula bodov, bol oprávnený.
★★★******************* 🐦🐦🐦********************★★★
Ahoj, zlatíčka...prajem prijemné čítanie k ďalším kapitolám a ďakujem za votes a komentáre z minulých častí, dúfam, že sa bude táto časť páčiť a čoskoro očakávajte aj ďalšie...veď od zajtra už sú prakticky prázdniny!!!!!!!! :D
stay yourself, Rony <3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ako správne zlomiť srdce I.
Любовные романы'Ako čierna a biela. Ako noc a deň. Ako svetlo a tma. Obaja sme ako nespútané šelmy. Ako na horskej dráhe. Radi sa dvíhame a neradi padáme. Viem sa o seba postarať. Viem, že aj on je rovnako nezávislý. Viem, že bude môj. Viem, že len on sa ku mne ho...