DI Bus StOp**
"Ahh macam mana nak lintas ni dahla lebat hujan harini..huhhh"kata ArA sambil melilau matanya mencari insan manakah yang baik hati untk menolongnya..
Matanya tiba2 tertancap kepada satu susuk tubuh yang sedang berdiri tegak di tepi jalan sambil dibasahi hujan..
"Eh apake sejadah makhluk ni ade payung buat hiasan kat tangan..kalau mcam tu baik bagi aq je payung tu bolehlah aq balik cepat2 ke rumah..ke dia ni elian yg baru sampai kat bumi ni..ishh merepeklah kau ni ArA mana ada elian kat bumi ni..ahaa kut2 dia ni robot babtu xde perasaan tapi x sejukka dia kena hujan tu..woii meh bagi akulah payung tu buat lenguh tangan je kau pegang!"ArA bermonolog dalaman sendirian sambil memerhatikan makhluk yg digelar elian or robot itu..
Tengah asyik dia memerhatikan lelaki itu tiba2 lelaki itu berpaling kearahnya dan mereka bertentang mata..ArA terpesona dengan pandangan yang diberikan oleh lelaki itu dan menyebabkan dia asyik memandang lelaki itu dan pada masa yang sama lelaki itu tidak beralih pandangan hanya melihat ArA tanpa perasaan..stelah ArA tersedar dari lamunannya ArA cepat2 berpaling ke arah lain untuk cover malunya..
Haha padan muka kau ArA kan dah malu..tulah geletah sangat nak tngop orang lama2 see sekarang kau yang malu hahahahaha..tngop tu muka dah blushing dah tulah mata tu gatal sngat nk tngp orang hensem..
"Eh asal aq terpandang lama dia ni..adoii malunya aq...tapikan kenapa robot tu macam xde perasaan pum ke dia memang robot........ishhhhh xkanlah tpi macam ye je..xkan2 dia pucat tadi mesti dia manusia..tpi cam robot!ahhh! Asal aq plak yg serabutni..tapi dia hensemlah cam artis pum ade..hehe"ArA bermonolog lagi sambil menepuk nepuk dahinya..cam orang india pum ade.."Ermm cik..cik xpape ke?"tanya seorang lelaki yang dalam lingkungan 20an..
"Eh bapak ni boleh dia panggil aq cik..cik abang oiii aq muda lagila"ArA bermonolog dalaman..
"Eh saya xpape pum knape?"tanya ArA balik..
" awak ada masalah ke?"tanya lelaki itu balik..
"Inilah hidup.. soalan bukannya nak dijawab ngan jawapan tapi kita ditanya balik pulak?..eiii orang macam ni yang rasa dah hidup lama ni..xlama aq telan gak orang ni sedap gak makan besar time lapar2 camni..ish ArA sedar ArA ada orang kat depan kau tu!"ArA bermonolog dalaman lagi..
"Eh saye oky..knape awak nampak saye cam orang gila ke?"balas ArA dngan sepedasnye..
"Eh xlah xkanlah orang secantik cik ni gila"jawab lelaki itu.."Tuii pujilah konon..pegiiila muka cam baldi bocor ade ati nak buat muka menggoda..x menggoda lansung makin nak muka adala"lagi lagi lagi ArA bermonolog..
"Ermm yeke?..xpelah saya pergi dulu bab bas saya dah sampai tu"kata ArA bila kelihatan bas yang ditunggunya sdah sampai..
YOU ARE READING
My boyfriend is robot?(BTS♥fanfic)
Fanfictionrobo a.k.a JIMIN merupakan seorang ahli dalam Group yang paling berpengaruh di soul..robo juga merupakan pewaris kepada jutawan di soul.. suatu hari robo telah ditimpa kejadian yang amat dasyat dan menyebabkan robo kehilangan ingatannya..robo juga t...