PenelopeA napot legfőképp álmélkodással töltöttem.Olyan szürreális volt a reggel ,hogy még most sem tudom feldolgozni.Ha nagyon őszinte leszek akkor mocskosabb gondolatok is a fejembe vetődtek,de azt inkább nem nyitom fel.
Mr.Torrest irodájába igyekszem ,közben a magassarkúm kopog.Néha már azt érzem ,hogy én töröm fel a padlózatot a csenddel együtt.
Mikor odaérek az irodájához,a kilincsre helyezem a kezem ,és kicsi habozás ,és levegővétel után benyitok.Egy rúzst szeretnék neki megmutatni ami szerintem nem a kiírt szín szerint van sorolva.Úgy hallottam ,és érzékeltem ,hogy ő sem szereti a nem alapos munkát.
-Jó estét!-azonnal rám irányulnak íriszei .Vizslatóan vezeti végig rajtam a tekintetét ,mint egy oroszlán a gazellára.-Elnézést a zavarásért ,de...-mutatom fel a papírt ,és a rúzst.-Azt hiszem ,hogy ezekkel gond van.
-Te sosem zavarsz kedvesem.-jelenti ki póker arccal.-Gyere be!-int a szék felé.
Bemerészkedek az oroszlán barlangjává ,és elhelyezkedem.
-Nos?-kérdi.
Lerakom az asztalára a kellékeket ,majd kinyitom a számat.
-Azt vettem észre ezen ,hogy rossz helyen van.A mályva a tizenegyedik sorba való nem a tízesbe a burgundihoz.-magyarázom.
A tekintetem lejjebb vezetem ,mert hallom ahogy kopog.Az ujjaival kopácsol az asztalon ,mélyen a szemembe nézve.Kicsit olyan mint egy kihallgatás,kicsi szenvedéllyel.
-Szeretem , ha valaki rátermett ,és hajazik önmagamra.-dicsér meg .-Várj!-szólal meg ,mikor emelném fel a fenekem a székről.-Gyere ide ,és hozd a rúzst.-parancsolja ,és én nem is vitatkozom vele.
Mivel nincs más választásom odaballagok hozzá ,de akkora nagy ,hogy majdnem szemmagasságban vagyunk,pedig engem nem könnyű meghaladni.
-Add a rúzst ,nem látom jól.-veszi kezébe a rúzst.Ez a legszebb szín szerintem ,azért is akartam elmondani neki, hogy rossz helyen van.Szépen kicsavarja ,és nézegeti.Majd a sötét szemeit újra a szemembe helyezi.-Hajolj előre drágám.-és így is teszek.
Próbálom figyelmen kívül hagyni ,hogy a dekoltázsom látszik.Mr.Torrest felemeli a rúzzsal teli kezét ,és nemes egyszerűséggel elkezd kirúzsozni.Végtelen hosszú sugarakat rajzol az ajkaimra.Érzem ahogyan az egész számat kitölti a mályva rúzs.Elemeli a kezét ,majd a kezével megfogja az államat ,és a hüvelykujjával megigazítja a vakolatot.
-Tényleg szép ez a rúzs.-néz végig a munkáján.-Azt hiszem a mályva lett a kedvencem.-gondolkozik el halvány mosollyal.- Most pedig már nyugodtan hazamehetsz.Köszönöm ,hogy szóltál ezzel kapcsolatban.-mutat a rúzsra.
................................................
Az utcán sétálva ,csak a ma este ragad a fejembe.A főnököm kirúzsozta az ajkaimat,és én még nem is bántam!
Ő egy nagyon nagy ember ,én meg...egy krimi faló senki .
Nem lenne szabad éreznem iránta fikarcnyit sem ,de ez is eljött.Ország világ szeme láttára szeretek bele egy gyilkosba.Hirtelen egy erős csapódásra leszek figyelmes.Csak egy fekete alakot ,látok elsuhanni a fekete táskámmal.Épp futnék utána ,de egy ismeretlen ,és sötét utcába fut tovább.
-Hé!-üvöltöm.
Elnyeli a sötétség ,és én még jobban elkeseredem.Az volt a táska amire egy évbe telt összegyűjteni a pénzem.De mit érek vele ha utána futok...
A semmiből meglátok egy termetes fekete alakot.Széles vállai ,és léptei nagyon hasonlítanak...
Mr.Torrest.Úgy sétál mintha övé lenne a világ ,amit nem is kétlek.Mintha mi sem történt volna ér el hozzám ,mindvégig a szemembe nézve.A táska a jobb kezében lóg sértetlen állapotban.
-Úgy látom vennem kell neked egy újat.-jelenti ki kegyetlen hangon.
-Ó ,nem...nem kell...-győzködöm de mind hiába.
-Sose engedd ,hogy olyan tulajdon keveredjen a kezedbe ,amit valaki bemocskolt.
DU LIEST GERADE
Az ördög parkja
Romantik,,Nagyon nem szeretem ha hozzá nyúlnak ,ahhoz ,ami az enyém ,vagy az én tulajdonomban van ,legyen az akármi is." Penelope új munkalehetőség felé nyílik meg.Sosem volt fényes az élete ,de így ,hogy a főnöke a kegyetlen Braxton D.Torrest,nem lett jobb...