❃
Şimdilerde unutmabeni olarak anılan, mavi taç yapraklı, hafif kokusuyla insanı büyüleyen, zarif ve minik çiçeklerin bilinen pek çok hikayesi vardır. Bunların çoğu insanların uydurduğu efsanelerden meydana gelmiş ve dilden dile aktarılarak gelecek nesillere ulaşmıştır.
Fakat kurtların bu çiçeğe dair bildikleri ve anlattıkları hikayeler vardır ki diğerlerine nispeten çok daha vurucu ve eşsizdir. Kurtlar çift yaratılmış canlılardır, yani bu onların dünya üzerinde çiçeklenip ruh eşi olabildikleri anlamına gelir. İşte bu kurtların efsaneleşmiş hikayesine göre çok eskiden birbirlerine aşık olmuş soylu bir omega ve yabani alfanın tenleri birleştiğinde adı sanı olmayan bu mavi çiçekler dudaklarında zuhur etmiştir. Ne var ki sahip oldukları bu eşsiz aşk ve bağ imkansızdır, ikisi asla birlikte olmayı başaramayacağını anladığında omega yataklara düşecek kadar hastalanır ve alfanın kolları arasında can vermeden hemen önce dudaklarından "unutma beni,"diye bir haykırış dökülür. Bu ruh eşi çiftinin kısa süren acıklı aşkına şahit olan yerliler de hikayeyi dilden dile anlatarak efsaneleştirir. Günümüzde bu çiçeklerin adının unutmabeni olarak bilinmesinin sebebi ölen omeganın son sözlerinde ve çiftin yaşamını yitirdiği göl kenarında biten mavi çiçeklerde saklıdır.
❃
-
MER-HA-BA
öncelikle şunu belirteyim bugün bizim için çook özel bir gün çünkü Jimin'nin doğum günü ve ben de ficimi bu özel günde yayınladığım için çoook şanslı hissediyorum. 🎉
Yine bir kittygangpark klasiği olaraktan omegaverse ile karşınızdayım. bu kez dinamiklerde biraz oynadım. bir de yoongim alışkın olduğunuz yoongilerim gibi olmayacak, BİRAZ DA YENİLİK!!
okuyanlar varsa bilir, outlaws'taki yan çift yoonminin hikayesini iki- üç senedir ayrı fic halinde yazmak istiyordum, denedim hatta başka bir şekilde yayınladım ama bi türlü olmadı. kısmet bugüneymiş. inanılmaz spontane gelişti bu kurgu aslında. wylm pt2 dediğimi görenler olmuştur twitterda, bir şekilde- zor oldu- bir sürü seçenek arasından buna karar verdim ve arkadaşlarımın da yardımları sayesinde sizlere sunacağım bir hale getirdim.
Aslında bi üçleme gibi olacak bunu bitiridğimde. her şeyi yakında anlayacaksınız, şimdi kendinizi bırakın ve soğuk bir kış günü sizi şömine başında kitap okuyormuşsunuz gibi hissettirecek the wolven storm'a minik bir şans verin. 🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Wolven Storm❇︎yoonmin
FanfictionSon sürüsünden de lanetli olduğu gerekçesiyle dışlanan genç omega Jimin, hayatı boyunca yolunu gözlediği, uğruna acılar çektiği ruh eşine fırtınalı bir gece yarısı ansızın kavuştuğunda işler hiç de sandığı gibi gitmeyecektir. geleneksel omegaverse...