Probudila jsem se chtěla jsem se podívat na hodiny, ale sužovala mě ostrá bolest hlavy. Nemohla jsem se pohnout. Tříštila mi hlava jak kdybych si jí omlátila o zeď. Po asi 5 minutách jsem se odhodlala a zvedla jsem se do sedu. „au" sykla jsem, bolel mě celý člověk protože jak jsem zjistila ležela jsem na zemi v obýváku. Na mojí levé noze spal Patrik a na pravé Kuba. Super. Na gauči spal JS, Tomášek spal v kuchyni a zbytek nevím kde se válel. Chvíli jsem se protahovala a chtěla jsem být ještě chvíli na zemi, ale najednou jsem musela dát kluky pryč ze mě, zvedla jsem se bleskovou rychlostí a běžela do koupelny. Okamžitě jsem si klekla a zvracela do záchodové mísy. Někdo mi chytl vlasy chtěla jsem poděkovat ale zase jsem začala zvracet. „až tak jo" podle hlasu jsem poznala že to je Viktor, Viktor se mi začal smát. Přestala jsem zvracet a opřela jsem se o zeď „umři proč tobě nic není? vypadáš vpohodě" vysoukala jsem ze sebe větu „protože jsem toho nevypil tak hodně jako ty princezno, hlava mě bolí ale dá se to" mrknul na mě „počkej tady chvíli" dodal „hej jo já ti asi tak uteču" řekla jsem ironicky ale Viktor už byl pryč. Za chvíli přišel s práškem a vodou. Dal mi, ibalgin vzpomněla jsem si na jeho písničku a pousmála se. „copak?" všiml si Viktor že se usmívám. „nic jenom ibalgin" usmál se na mě taky. Prášek jsem zapila vodou „děkuji" poděkovala jsem on se na mě jenom usmál „otoč se" řekl „proč?" „dělej" váhala jsem ale otočila jsem se, udělal mi culík. „děkuji za vše" dělá toho pro mě fakt hodně „neděkuj pořád a pojď" podal mi ruku abych se z té země zvedla „ne mě je tu dobře" řekla jsem ale on mě vytáhl na nohy. Šli jsme do obýváku a JS už seděl s hlavou v dlaních. Chtěla jsem se mu začít smát ale moje bolest hlavy to nedovolila, ale Viktor se začal smát za mě. Taky mu donesl prášek. Na zemi pořád leželi ti dva a já je nechtěla budit, JS si šel ještě zdřímnout, vzala jsem Viktora do pokoje a povídali jsme si „co se včera vůbec dělo?" zeptala jsem se a Viktor se začal kulišácky usmívat.. ale ne.. „Viktore co se stalo?" dívala jsem se na něho vystrašeně „fakt to chceš vědět?" vlastně vím že nechci ale potřebuju vždy všechno vědět hned, moje špatná vlastnost „jo řekni mi to" Viktor otevřel mobil a najel na galerii „tady máš kochej se" pořád se díval stejným pohledem panebože co jsem dělala. Na několika fotkách tam byla výzdoba a párty, potom selfie se mnou, jak tančíme.. ale potom jsem najela na fotku kde jsem seděla obkročmo na Patrikovi a líbali jsme se, zakryla jsem si pusu „no doprdele" řekla jsem a Viktor se smál „to není vtipný však to je v píči úplně" začala jsem panikařit „ty si fakt myslíš že si to někdo kromě mě bude pamatovat?" to mi nedošlo tak dobrý oddychla jsem si a vrátila Viktorovi mobil „to není vše" zase se usmál, vyloženě se mi vysmíval.. jela jsem dál a byla tam fotka jak se líbám s Jakubem u zdi, jako fakt? Hypnotizovala jsem fotku a snažila si to vybavit, jak se to stalo? „no jo včera si to rozjela" smál se ale já ho vraždila pohledem „a už jsem se s nikým nelíbala že ne?" „ne to jsou všichni" smál se, dala jsem mu facku a smála se „hej" začal mě lechtat „dost! dobrý stačí!" přestal „já se jdu převlíct Viktorku" utekla jsem a převlékla jsem se opět do tepláků a nějakého topu. Vrátila jsem se k Viktorovi. „víš co by mi udělalo vážně radost?" zeptala jsem se „to nevím" odvětil „kdyby jsme si zazpívali" „a co by sis chtěla zazpívat?" zamyslela jsem se „mmm můj sen byl vždycky slyšet od tebe ibalgin" koukla jsem na něho „nee ibalgin ne" prosebně jsem se na něj koukla „prosím slyšel si že je to můj sen prosím" byla to pravda mám v šuplíku napsaný seznam věcí které bych chtěla stihnout a mé sny a mám tam slyšet naživo ibalgin, sice to není úplně na koncertě ale to neva.. ibalgin je moje taky dost safe place song který mě vyhrabal ze sraček. „že jsi to ty" protočil očima a pak se usmál. Pustil beat a já se opřela hlavou o Viktorovo rameno.
Lásko tohle je lovesong pro tebe
Abych ti dokázal, jak tě miluju
Miluju tě od tý doby, co tě pustili z Bohnic
A ten kouř, co ti vychází z plic
Perník je jediný, co umíš píct
Alkohol - jediný, co umíš pít
Ale lásko, víš, že mi nevadí nic
Nevadí mi, že nemáš nic
Víš, miluju to jak se tváříš
Když máš v ruce nůž a spíš
Víš, když jsem s tebou
Nezajímá mě, co ostatní melou
Nezajímám se vo ostatní lidi
My jsme ti dva, co se jim smějou
Jsme dva, co se vždy sjedou
Dej si prášek - dám si s tebou
Chceš skočit?
Skočím s tebou
Pod auta koukej už jedou
...Dozpívali jsme s Viktorem písničku a já měla slzy v očích všiml si toho.„copak?" zeptal se starostlivě. Jak už jsem říkala tu písničku mám jako safe place a prostě jsem si vzpomněla na všechny hnusný věci, na mámu a tátu, fake kamarády, sebepožkozování, panický ataky atd.. Už mi tekly slzy. „nic mi není" říkala jsem to při breku „víš že mě můžeš říct cokoliv, vždycky jsem poznal že na tobě není něco vpoho" obejmul mě, měla jsem slabou chvilku takže jsem mu řekla úplně všechno co jsem měla na srdíčku, trvalo to asi 15 minut řekla jsem mu o všech sračkách. „tak čekej to musím zpracovat, já nevím ani co ti na to mám říct to jsem fakt nečekal" už jsem byla v klidu pomáhá mi se někomu svěřit a Viktor je zrovna někdo komu opravdu věřím, byli jsme v objetí ale stiskla jsem ho ještě víc. „hele takže jsi skvělá holka a nejdřív ti chci říct že tě chápu, všechno tohle jsem zažil taky, jako panický ataky a třeba i OCD, a hlavně ať na to nejsi sama, kdyby cokoliv napiš já ti pomůžu a za druhé s tou mámou je to těžce napiču ale já ti pomůžu klidně můžeš být u mě na Kladně než si něco najdeš" vůbec jsem nevěděla že Viktor něco takového zažíval „děkuju za to co pro mě děláš to si ani nezasloužím a je mi to líto" je mi líto že tak skvělý lidi musí prožívat tak hrozné věci, však Viktor si nic hrozného v životě nezaslouží. „neděkuj záleží mi na tobě a vyřešíme to, líto ti to být nemusí já se z toho dostal a dostaneš se i ty, dostaneme se z toho spolu" usmál se na mě povzbudivým úsměvem a obejmula jo ještě pevněji i když jsem myslela že už to víc nejde.
Dneska slabší kapitola, ale zase se moc necítím dobře :/ asi to jde i poznat napište do com s kým chcete aby byla já opravdu neviim, jetsli Kuba, Patrik nebo kdo, nemám to vůbec promyšlené
ily <3
ČTEŠ
S vámi je mi líp
Roman pour AdolescentsPříběh o dívce která to nemá v životě lehké, pomůže ji její bratr Dominik? . . . budu ráda za zpětnou vazbu v dms, v komentářích nebo v podobě hvězdiček <33 #1 dominikcitta #1 ptk #2 bracha #1 sheen