Mauri icardi Galatasaray ile ilk sezonunda harikalar yaratmıştı bir sezon 22 gol,sayısız derbi zaferi ve bir lig şampiyonluğu sığdırmıştı arjantilerin aklı da kalbi de İstanbul'da kalsa da sezon sonu kulübünde geri dönmesi gerekiyordu.
Yeniden Galatasaray forması giymeyi çok istiyordu ancak bu sadece ona bağlı değildi.Galatasarayın Paris Saint germian ile anlaşması da gerekiyordu.
Formada bir sezon geçirmişti yani başka talipleri de çıkabilirdi 30 yaşındaydı ve hala dünya çapında bir golcüydü.Ayrıca bu yaz transfer piyasasında güçlü iki rakip vardı Cristiano Ronaldo'nun oynadığı Suudi Arabistan ligi ve Lionel Messi'nin oynadığı MLS.Arap ve Amerika ligleri dünyanın en iyi iki oyuncusu olarak dikkatleri üzerine çekmişti. Dünyaca ünlü oyunculara çok yüksek ücretler verip alabiliyorlardı Avrupa ligleri ekonomik olarak yarışması mümkün değildi.
Dolayısıyla Arap liginden gelen astronomik bir teklif İcardi'nin kafasını karıştırabilirdi haber sitelerinin başlıklarının "icardi Arabistan'a gidiyor".gidiyor haberleri süslemeye başlamıştı bile.galatasaray taraftarları bu haberleri üzüntü ile okuyorlardı.
Yönnetimden tek bir istek vardı.arjantinli yıldızlarına aşklarına tekrar kavuşmak.yönetime sürekli icardiyi alın diye baskı yapıyorlardı. İcardi bu sevgiden ve ligden gayet memnundu. Geceleri başını yastığa koyduğunda,çočukluğunda asla hayel edemeyeceği büyük takımlarda isminin anıldığını Galatasaray geçen sene şampiyon olan kadroyu büyük oranda korumuş Mauru icardi ye ortaları ile gol atabilecek sol bek Angelino yu da almışlardı.
İspanya lı sol bek harika ortaları ile ünlüydü ayrıca fil dişi sahili kanat oyuncusu wlifred zaha da yeni sezonda Galatasaray forması giyecek ti bu iki oyuncu icardiye birçok gol pası verebilirler di bu heyecan verici kadrodaki tek eksik yıldız bir golcüydü onun için de adres belliydi korkulan olmuş mauraya Arap takımlarından teklifler gelmişti üstelik bu takımlar Galatasaray ın verebileceği rakamın tam dört katını veriyorlardı.mauro bu yüksek teklifinin elinin tersiyle itmişti.etrafındakilere ben Galatasaraya gitmek istiyorum diyordu.
Devam edecek her akşam her akşam yeni bölümler gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAURO EMANUAL RİVERO İCARDİ-HAYAT HİKAYESİ
FantasyBu hikayemizde Mauro İcardi'nin hayat hikayesini anlatacağım iyi okumalar{}.