4

675 40 13
                                    


Max

2024.03.10.

Haltak már meg olyan emberek körülöttem, akik fontosak voltak számomra, de azt álmomban sem gondoltam, hogy a legjobb barátom elvesztése ennyire fog fájni. A futam hétvége után pár napot ott töltöttünk és míg Molly haza utazott a picivel és Pierre szüleivel, én mentem a következő állomásra. A Forma 1 hivatalosan feketébe borult a következő versenyhétvégén és egy megemlékezéssel kezdtük el a szabadedzéseket.

Nem voltam ott teljesen fejben, ez az eredményeimen is meglátszott. Az első szabadedzésen harmadik lettem, a másodikon hetedik, a harmadikon pedig negyedik. A pole pozíciót sem tudtam megszerezni, így csak a második helyről indulhatok vasárnap, de jelenleg ez volt a legkisebb problémám.

Visszatérve a hotelszobámba azt vettem észre, hogy Molly írt iMessage-on üzenetet, bár már azon is meglepődtem, hogy még mindig meg van neki a számom.

"Max, ha tudunk beszélni hívj fel. Fontos."

Azonnal a hívás gombra kattintottam, majd vártam, hogy a szőkeség beleszóljon a telefonba.

-Szia, mondd mit akarsz.- Szóltam bele a telefonba kicsit sem kedvesen, mire csak zokogást hallottam a telefon másik oldalán.

Egy pillanat alatt lelkiismeret furdalásom lett, pedig nem nagyon szokott érdekelni, ha megbántok valakit. 

-Mi a faszért nem tudsz egyszer kedves lenni?- Két szipogás hangot hallottam, majd folytatta.- Azért kerestelek, mert hívott az ügyvéd, hogy Kika és Pierre közösen írt végrendeletét akarják odaadni nekünk és mivel mindkettőnket érint, így egyszerre kell megjelennünk. Szóval legyél oly kedves és tedd meg azt, hogy leírsz egy kibaszott dátumot, amikor ráérsz és köcsögösködés helyett, együtt működsz velem. 

A hívást azonnal kinyomta, amint elhadarta amit akart és biztos vagyok benne, hogy amint nem hallottam, visítva bőgött. Rágni kezdtem a szám, majd bocsánatkérő üzenetet írtam a lánynak, hogy könnyítsek a saját lelkemen.

"Bocs, nem akartalak megbántani, csak szar napom volt. Hétfőn már otthon leszek és onnantól kezdve két hétig szabad vagyok. Írj egy időpontot címmel és ott leszek, ígérem."

2023.03.13.

-Kérem foglaljanak helyet.- Mutatott az asztala előtt lévő székekre az ügyvédnő, majd miután Molly és én leültünk egy A4-es lapot fogott  a kezébe majd olvasni kezdte.

Kapkodtuk a fejünket és nem igazán értettem sem én sem pedig a mellettem ülő lány, hogy mi történik éppen. 

-Bocsánat... Nem gondolom hülyének magam, de olyan érzés mintha nem ismerném a szavakat. Megtenné, hogy leegyszerűsíti?

Molly sápadtan felém fordult és száját eltátva kapkodott levegő után.

-Tehát, Kika és Pierre közös végrendelete szerint,  ha egyikőjük sem lesz már ezen a világon, akkor önök kapják meg ketten a felügyeleti jogot. Tehát tulajdonképpen önök lesznek Bella szülei.

-Elnézést... Mi a fasz van?- Előrébb hajoltam és azt hittem, hogy belefejelek az asztalba.- Mondja, hogy rosszul hallottam.

Több a sokknál (Max Verstappen)Where stories live. Discover now