ភាគទី13
ចង្រ្កាន្តបាយ
ស៊ុងហ៊ុន<<អូនញាុំបបរបង្គាសិនទៅ>>ចុះបងវិញនោះ...បងមិនញុំាជាមួយអូនទេហេស៎?<<បងញុំារួចហេីយ គឺនៅពេលដែរអូនកំពុងគេងនិងហេីយឆាប់ញុំាទៅចាំបងទៅចាក់ទឹកដោះគេាមកឲ្យ>> បាទ<<ជក>>
_ _ _ _ _ _ _ _
ជេក<<អូនញាុំរួចហេីយស៊ុងហ៊ុន...(ងាកមេីល)បងកំពុងធ្វេីអីនិង.?>>ស្រ្តឺប៊ឺរី...បងថាយកមកញុំា អូនចង់ញុំាឬអត់?<<អឺម...បងយកមកនេះមក>>
ស៊ុងហ៊ុនបន្ទាប់ពីឮថាជេកឲ្យយកមកភ្លាម នាយហាក់បញ្ចេញស្នាមញញឹមបែបលាក់គុំនួចភ្លាម.នាយកាន់ប្រអប់ដែរមានស្រ្តឺប៊ឺរី4-5ផ្លែមកជិតជេករួចក៏ដាក់វានៅលេីតុ<<ផ្អែមឬអត់..ស៊ុងហ៊ុន?>>
អូនសាកទាយទៅមេីល<<បងញាុំរួចហេីយមិចមិនប្រាប់អូនមកថាផ្អែមឬអត់?>> សម្រាប់បងវាមិនសូវផ្អែមទេ..តែ...តែបេីញុំាជាមួយអូនវាប្រាកដជាផ្អែម<<បញ្ចប់ប្រយេាគនាយក៏កាន់ស្រ្តឺប៊ឺរីមួយផ្លែមកដាក់ក្នុងមាត់ រួចក៏អេានទៅរកជេកដេីម្បីផ្តោះផ្តងសាករសជាតិចង់ដឹងថាផ្អែមឬអត់..>>😩ផ្អែមឬអត់អូនសម្លាញ់?<<ជេកមិនបាននិយាយអ្វីទេក្រៅពីបញ្ចេញទឹកមុខបែបអៀនៗហាស្តីមិនចេញ តែបេីនិយាយពីផ្ទៃមុខវិញឡេីងក្រហមអស់ហេីយ.
ស៊ុងហ៊ុនពេលឃេីញជេកធ្វេីមុខអៀនៗបែបនិងនាយក៏ចាប់ស្ត្រឺប៊ឺរីមួយផ្លែទៀតមកដាក់ក្នុងមាត់ រួចចាប់លេីកនរ:តូចឲ្យអង្គុយលេីតុវិញម្តងហេីយក៏ចាប់ថេីបមាត់នរ:តូចបឺតជញ្ជក់ផ្តោះផ្តងរសជាតិគ្នាទៅវិញទៅមក....ហេីយដូចកាលពីព្រឹកមិញចឹងមិនត្រឹមតែបឺតមាត់ទេដៃមិនទុកឲ្យនៅស្ងៀមទំនេរឥតប្រយេាជឡេីយគឺចាប់ផ្តេីមរុករាវស្ទាបអង្អែលនាយ ពេញរាងកាយធ្វេីឲ្យជេកទប់មិនជាប់ថ្ងូរមិនឈប់.
មានកម្លាំងវិញនៅអូនសម្លាញ់.?<<បញ្ចប់ប្រយេាគនាយក៏ចាប់លេីកកាយស្រាលដូចសំឡីក្រៀកជាប់និងចង្កេះឡេីងទៅខាងលេីបន្ទប់វិញ>>មកដល់បន្ទប់ភ្លាមរាងក្រាស់ចាប់ផ្តេីមដេាះសម្លៀកបំពាក់ដែរបិទបាំងរាងរៅដ៏ស្រឡូនទាំងប៉ុន្មានចេញខ្ទិចខ្ទីគ្មានសល់ ទេីបបំបាេសអង្អែលសាច់សរម៉ត់រលេាងគ្រប់កន្លែង.
បងដាក់ចូលហេីយណា<<អុឺម...អាស៎..សឺត...ហុឹកៗ<<បន្ទាប់ពីសូកភាពរឹងចូលទៅក្នុងល្អាងនាយតូចហេីយនាយក៏ចាប់ផ្តេីបឱនទៅបឺតជញ្ជក់ផ្លែឈឺរីទាំងគូរដេាយបន្សល់ស្លាកស្នាមថ្មីលេីស្នាមចាស់ពាសពេញដេីមទ្រូង.
ជេក<<អុឺស....អាស៎....ស៊ុង...ស៊ុងហ៊ុនអូននៅឈឺ..>>ទ្រាំបន្តិចទៅណាក្មេងឆ្លាត តែពីរ បីដងអីទៀតអូននិងលែងឈឺហេីយ.....😑
អឺស...អឺស....អឺស....អាស៎...ស៊ុងហ៊ុន....អឺស...ស៊ុងហ៊ុន....ហុឹកៗ...ហុឹកៗ