PART 1

2.2K 31 5
                                    

Umur aku masa tu 11 tahun. Tiba-tiba dapat berita yang pakcik aku sakit kat kampung.

Semua ahli keluarga balik kampung kecuali aku sebab ada periksa. Jadik aku duduk menumpang kat rumah sebelah.

Tah macam mana Kak Kina baru sampai dari Singapura. Dia tak ikut sebab tertinggal. Dia ingatkan nak naik van bersama emak. Pastu dia ajak aku balik rumah dengan dia.

Jalan dengan Kak ina nie best. Wangi betul Kak Kina. Dia cantik, berbaju kurung pastu mata dia bersinar-sinar. Umur dia plak dah 22 tahun masa tu. Ramai budak besar peewiit sama Kak Kina.


Malam tu aku tidur dengan Kak Kina. Dia tak bagi aku tidur seorang. Dia peluk aku rapat-rapat. Aku suka tidur dengan Kak Kina sebab badan dia wangi, harum pastu dia mesti bab-bab aku.

Pagi tu masa aku nak pergi sekolah, Kak Kina buat Nasi Goreng Paprik dengan susu. Aku suka minum susu sebab aku kuat sukan. Nanti aku boleh jadi macam Azmi Ibrahim.

Aku tengok Kak Kina seksi betul hari ni, macam Zila Bakarin yang aku jumpa hari sukan tahun lepas. Kak ina pakai baju ketat dengan seluar getah yang selalu dia pakai masa bersenam.

Tetek dia sekarang lebih besar dari tetek emak. "Apit, emak kata berapa hari balik kampung ?""Empat hari.""Hmmph ... dah.

Makan cepat nanti lambat pergi sekolah."Aku cium Kak Kina kat pipi. Wangi, sentiasa wangi. Lepas tu aku pergi sekolah. Periksa mula pukul 8.30 pagi jadik waktu PJ Cikgu Mila suruh kitorang lumba lari 100 meter macam biasa.

Pelik betul, aku lari macam orang besar. Cikgu Mila tak percaya aku lari pecut macam tu. Jauh aku tinggalkan budak lain.

Aku sendiri tak percaya, tapi aku rasa sebab susu pagi tadi le aku lari laju. Best susu tu, lain dari susu yang emak bagi aku hari-hari.

Waktu periksa pun aku boleh jawab semua soalan sampai kertas terakhir hari tu, aku segar semacam.

Masa balik pun puas aku fikir semua benda yang berlaku hari ni, macam tak percaya aje.Sampai dekat rumah aku nengok pintu, tingkap depan, semuanya tutup.

Kunci Aku pergi belakang. Pintu terbukak. Aku masuk pastu nengok lauk tak ada, nasi tak masak. Mana Kak Kina pergi ni ? Aku pergi ke ruang tamu. Terperanjat aku nengok macam ada mayat depan tv.

Selak kain kat kepala dia, sah la Kak Kina."Kak Kina, bangun. Pukul dua dah ni. Apit lapar la.""Errmm... akak demam dik. Kejap, tunggu akak masak dulu.

Pergi mandi."Aku bukak pakaian aku pastu masukkan dalam bakul. Aku pakai tuala mandi. Aku toleh belakang. Kak Kina dah nak bangun. Sekali dia berdiri je terus selimut tu jatuh.

Slapppppp!!! Kak Kina bogel tak pakai baju!
"Oppppsss!!!"Selamba gaban je tak tutup badan pastu dia senyum kat aku. Dia jalan macam model dalam TV.

Berlenggok-liuk. Bergoyang tetek Kak Kina. Pinggang dia ramping. Bontot dia besar. Tinggi. Memang macam model. Pastu dia duduk tepi aku.

"Kak Kina cantik kan ?", tanya Kak Kina.
"Cantikkk! !!", aku jawab.
"Tetek Kak Kina cantik tak ?", tanya Kak Kina lagi sambil menunjuk teteknya yang bergoyang-goyang.
"Besar, macam belonnnn !!!".

Kak Kina tergelak. Tetek dia aku nengok makin bergoyang makin besar. Pastu dia kangkang.
"Memet Kak Kina tembam tak ?".

"Tembammmm !!! Tapi banyak bulu la Kak Kina .", aku jawab selamba. Malu betul aku nengok memet dia. Tah macam mana konek aku tegang semacam. Isk ...

Lain je rasanye Aku baru sunat tahun lepas. Kak Kina datang rapat dekat aku lepas tue terus dia tarik tuala aku. Aku pun bogel jugak.

"Aaaaaa malu la !", aku jerit.
"Apit dah nengok akak punya,
akak pon nak tengok Apit punya pulak. ", Kak Kina terus pegang tangan aku.Aku dah telanjang.

Kak Kina baringkan aku lepas tu dia pegang kaki aku, terus aku tak boleh gerak. Dia paksa aku baring lepas tu konek aku yang tegang tu tegak. Kak Kina pegang konek aku. Aku menggigil sekejap.

"Kata nak tengok je, tak aci. ", kata aku.
"Apit boleh pegang Kak Kina punya. Ermm, nak susu tak ?"
"Nakkkk !!! Apit boleh hisap susu Kak Kina ker ?"
"Hisaplah. ", terus je Kak Kina baring sebelah aku.
Aku pon terus pegang tetek Kak Kina. Memula dia tergeliat pastu dia pegang kepala aku.

"Picit-picit tetek Kak Kina yer Apit .
"Aku terus ikut cakap dia. Tetek Kak Kina jadik besar pastu kemerah-merahan macam epal baru nak masak.

"Ahhhhhhhhhh... Emmmm... Picit lagi Apit. Jilaaat dulu tetek Kak Kina baru nyonyott ekkk .
"Aku pun buat macam dia suruh.Lama-lama Kak Kina mengeluh je.

Aku terus picit-picit, jilat pastu lepas Kak Kina perah perah tetek dia baru aku nyonyot. Best susu Kak Kina. Lemak berkrim disukai ramai. Lazat betul. Pekat. Aku nyonyot lama-lama.

"Gigit pelan-pelan pastu ramas-ramas ek Apit .
"Aku buat aje. Kak Kina tak henti-henti mengeluh. Macam orang tengah nak tidur.

"Hmmmmpphh... Ouuchh Ohhh ... Ahhhhh.. Hurmmmphh...Mmmm .
"Aku rasa tetek Kak Kina makin membesar. Susu pulak dah nak habis dua-dua belah.

Puting tetek Kak Kina jadik tajam. Tegak macam konek aku tadik. Mata Kak Kina kuyu macam orang mengantuk. Dia belai rambut aku. Aku sayang Kak Kina. Tiba-tiba aku nengok memet dia berair. Macam lendir.

"Eeeee... Kak Kina kencing ekkk .
""Hihihhihihik .... Tu bukan kencing laaaa ... Tu susu jugak .

""Ya ker ? Tak caya la.
""Cuba Apit cuit sikit pastu rasa. Sedap tau tapi kadang-kadang masin, payau. Kadang-kadang macam rasa telur pastu manis ... Alaaa Nano-nano ... Bau dia macam tapai kot.

"Terus aku colet memet Kak Kina dengan jari telunjuk. Kak Kina mengeliat. Geli kata dia. Betul la macam Kak Kina cakap. Susu ni lain la. Akupun colet banyak kali. Kak Kina mengeliat pastu asyik mengerang aje.

"Eeee... Eikkkkk... Ahhh... Apittt... kalau... nakk lagiii jilatt je katttt memett aaaaa.... Kak Kinnnaaa... cepppaatt.... nannnti diaa tak nakkk keluarrr lagii .

"Aku terus jilat-jilat memet Kak Kina pastu sedut susu tu.
"Apittt ... Jolok lidahhh Apiitt masukk dalam lubbangg tuu .. Nantii adaa putingg... Apitt isap-isapp macamm lolipopp ekkk...Sedut-sedut...

"Kak Kina mengeliat pastu menjerit-jerit kecil. Sedap, sedap. Itu jer dia jerit. Aku terus julurkan lidah aku masuk dalam lubang memet dia.

Lama-lama susu tue aku jilat pastu aku terasa ada benda lembik macam daging besar straw terus aku sedut.

"Hahhh tuuu.. gentel dulu baruu isap lolipopp tu .
"Aku capai puting tu pakai tangan pastu terus gentel-gentel lama-lama baru aku hisap dan nyonyot macam tetek Kak Kina tadi.

"Aaaaaaahhhhh..Peeihhhhh.... Lajuuu loliippoop ... Isap laju-laju Apppiitt.. Aaaaa .. Aaaaaa.. Macam tuuu ... Aaaaaa .
"Kak Kina jerit-jerit macam orang ngigau. Pastu terkangkang-kangkang. Best susu tu .. Aku hirup, sedut,nyonyot dan jilat macam Kak Kina suruh. Siurrrrpppp...!

"Awwuuuccchh .. Pandai Apit isap .. buat lagii Appitt.... Auuuchhh.. Aaaa. Errmmm ... Auuchhh... Aaaa ... Ooohhh ... Apiitt ... Erkkkh ... Arrkkhh ... Aaaaaa ...

"Tiba-tiba Kak Kina menggelepar. Susu dia keluar sekali banyak. Terus aku sedut pastu telan. Sedap betul. Kembung perut aku.

Kak Kina nampak macam letih pastu dia tarik aku kat tetek dia.

"Meh tidur dengan Kak Kina. Nanti lain kali Kak Kina bagi susu banyak sikit.

Aku saja-saja gentel tetek dia. Dia senyum pastu dia bab-bab aku macam semalam sampai aku tertidur.

Tamat....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SUSU KAK INA Where stories live. Discover now