19.

34 2 0
                                    

'Luna, opstaan!' Roept mijn moeder van beneden. Ik wordt stilaan wakker. Ik kijk op de klok en het is half zeven. 'Zo vroeg!' Roep ik terug. 'Ben je het al vergeten misschien?' Ik weet het weer: vandaag vertrek ik op Tour met one direction en mijn vriendinnen. 'Hoe kon ik dat vergeten zijn!' Lach ik. Ik spring letterlijk uit mijn bed, douche, die mijn kleren aan en maak mijn valies. Ik chek nog vlug even mijn gsm en zie een berichtje van louis.

8.00 aan het Atomium, niet vergeten hè! x

'Ik voel me zo dom, ik was het vergeten' lach ik mezelf uit. Ik ren de trap af en eet mijn ontbijt op. 'Klaar voor?' Vraagt mama. 'Zeker!' Antwoordt ik enthousiast. 'Nu zijn we even van je vanaf' zegt mijn broer. 'Komaan, ik weet dat je mij gaat missen' antwoord ik. Als we eindelijk aankomen zijn aan het Atomium zie ik iedereen al klaarstaan. 'Luna!' Louis komt naar me toegelopen,'we waren aan het wachten op jou, zet je spullen maar in de bus.'Nadat ik gedaan heb wat hij zei kom ik terug naar de verzamelplaats. 'Verrassing!' Hoor ik Anke en lise roepen. 'Lise, Anke?' Ik kijk hen vragend aan,'gaan jullie ook mee?' 'Jha! Leuk hè!' Ik geef hen een knuffel:'Superleuk!' 'Iedereen klaar?' Harry roept iedereen bijeen,'we gaan vertrekken!' In de weg naar het vliegveld zit ik naast Louis in de bus. 'Spannend, vind je niet.' Hij neemt mijn hand. 'Waarom vind je het spannend, je doet dit toch heel te tijd?' Vraag ik me af. 'Maar dit is anders',zegt hij,'nu die ik dit met jou.' Ik kijk hem lief aan:'je bent echt schattig, Louis.' Hij geeft mij een kus. 'Uitstappen!' Roept Niall. Na 3 kwartier in de bus zitten zijn we aangekomen op het vliegveld. 'Volg mij maar.' Zegt Liam. We volgen hem en komen aan bij een vliegtuig. 'Dit is ons privévliegtuig.' Legt Harry uit. Iedereen kijkt verbaasd naar het grote vliegtuig met in grote letters 'one direction' op geschreven. 'Zalig!' Roept Emily. 'Inderdaad',Antwoord Harry,'zet jullie spullen maar binnen en kies een bed.' Nadat alles klaar is zijn we klaar om te vertrekken. 'Zin in?' Vraagt Liam aan Eline. 'Ik ga op een soort van vakantie met jou dus natuurlijk heb ik er zin in.' Antwoordt Eline. Liam lacht. 'Wat?' 'Ik heb er ook zin hoor.' Zegt Liam terwijl hij haar een kus geeft. Het is gezellig in het vliegtuig, we zingen, lachen, knuffelen en voordat we het weten zijn we aangekomen in Zweden.

A dream came trueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu