10.bölüm:#mecbur olmak#

34 10 4
                                    

~Yazım hatam varsa özür dilerim

Minho'dan

Seungmin:
Bakın belki duyduğunuzda şok ola bilirsiniz ancak doğru olma ihtimali çok yüksek . Şöyle ki Arin'nin hasta olmasını annem biliyor. Ve bunun ilerlemesinin de sebebi o ola bilir .

Hepsi:
NE?

Chan:
Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu Seung ?

Seungmin:
H-hyung lütfen sadece dinle . Annemi ......dayımla konuşurken duydum . İnanmayacaksınız biliyordum ancak ses kaydı aldım . Bakın .

~Annesinin dayısı ile konuştuğu an ~

Byeol:
Sana demedim mi ben raporları değiştir diye ?

Rex:
Ya ben ne yapa bilirim ? Hemşire direk Seungmin'e götürmüş .

Byeol:
İlaç raporu da onun içinde çıktı mı ?

Rex:
E-evet ç-çıktı .

Byeol:
Beceriksiz herif . Bir işi bile başaramadı'n .

Rex:
Umarım ilaçları güzel yerlere sakladın .

Byeol:
Odamda isteseler de bulamazlar zaten . Ben senin aksine beceriksiz değilim .

Rex:
Kendi kızını öldürmek istiyorsun ve ben sana yardım ediyorum . Sen daha ne istiyorsun ki ?

Byeol:
O benim kızım değil . Hayatımı karartıp geri çekildi . Neyse kapatıyorum çağırıyorlar .

~Konuşma bitmişdir ~

  

Han:
B-bunu yapmış olamaz dimi ? Yapmadı dimi ?

Felix:
Ben inanmak istemiyorum .

Minho:
Ben şimdi gösteririm onlara .

Chan:
Dur Minho . Ne yapacaksın ? Anneni mi vuracaksın . Onu mu öldüreceksin . Sakin kal önce . Ne yapacağımızı bir düşünelim .

Changbin:
Ne düşüneceğiz ya ? Kardeşimizi gözümüzün önünde öldürmeye çalışıyorlar ve biz sakin mi kalacağız . Ne dediğini duymadın mı hyung

Chan:
Duydum Changbin . Ancak bunu sakince hal etmenin bir yolu olmalı .

I.n:
H-hyung gelip bir baksana Arin'e . İyi görünmüyor .

Dediğinde hepimiz telaşla içeri girdik . I.n'nin söylediği gibi iyi görünmüyordu .

Seungmin:
Arin bebeğim ? İyi misin ?

Başını olumsuz anlamda salladı ve Seungmin'de cebinden bir ışık gibi bir şey çıkararak gözlerine baktı . Sonra I.n'e bir poşet getirmesini söyledi . Getirdiğinde Arin kusmaya başladı . Resmen kan karışık bir şey kusuyor. Bu duruma hepimiz endişlenirken Seungmin bize sakin olmamızı işaret etti .

Seungmin:
Tamam birazdan iyi olacaksın ancak önce bu ilacı iç hadi güzelim .

Ona ilacı verdikten 10 dakika sonra uykuya daldı ve bizde sessiz kalarak , hiç birimizin yüzüne bakmayarak sadece Arin'nin yüzüne bakıp yine aynı  çaresizlik ile odada kaldık . Kardeşimiz gözlerimizin önünde günü günden eriyordu ve biz buna hiç bir şey yapamıyorduz . En kötüsü de ne biliyor musunuz ? Buna bizim kendi annemizin sebebi olması . Bir insan neden kendi, öz evladına böyle bir şey yapar ki ? Sahi ya kendi kızı değilse ? Ya gerçekten Arin bizim öz kardeşimiz değilse ? Böyle bir şey ola bilir mi ? Böyle bir şeyin olma ihtimali resmen hepimizi birer ölü haline getirir . Yada belki de o kadın bizim gerçek annemiz değildir ? Benim gerçekten aklım almıyor . Arin'nin daha 16 yaşı var . Ve o bu dünyada belki de en masum insan . Daha 16 yaşında olan masum  bir kız  çocuğu bir kadının hele ki annesinin hayatını nasıl mahvedebilir ?  Beynim bu fikri çoktan algılamışken , kalbim buna inanmak istemiyor . Yaklaşık 10 dakika öylece bekledikten sonra  Hyunjin dışında hepimiz odadan çıktık . I.n'nin hiç bir şeyden haberi yoktu . Ancak olsa vereceği tepkiyi tahmin etmek hiç zor değildi .

Minho:.
Yok bu böyle olmayacak bak hyung sakın beni durdurmaya çalışma . Adam gibi konuşmaya çalışacağım . Ya kardeşimiz gözümüzün önünde eriyor görmüyor musun ? 

Chan:
Sakin . Seung durumu ne ?

Seungmin:
Durumu söyledim . Gittikçe ağırlaşıyor . Önce ilacın karşısını  almalıyız . İlaç hangi ilaç ise artık fazla etki yaratıyor .

Changbin:
Delireceğim ya . Hala aklım almıyor böyle bir şey nasıl yapa bilir ya nasıl ?

I.n:
Neler oluyor ? Kim ? Neyi yapabilir ?

Minho:
Sende bil sevgili kardeşim annem Arin'e ilaç veriyor . Yani onu öldürmeye çalışıyor .

I.n:
Ne ? Siz iyi misiniz ya ? Annem niye böyle bir şey yapsın ki ? Siz iyice kafayı sıyırmışsınız ya .

Dediklerini dikkatlice dinledikten sonra alaycı bir kahkaha attım . Elimi yumruk yaptım istemsizce ve sonra sağ elimi  I.n'nin omzuna  koyarak konuşmaya başladım .

Minho:
Bak sevgili kardeşim. Biliyorum inanması zor ancak durum bu . Bizde inanmadık ancak ses kaydı bunu demiyor .

I.n:
N-ne kaydı ?

Başımla Seungmin'e ses kaydını dinletmesini söyledim. O da istemsizce dinletti . I.n de şok olmuş gözler ile hepimize baktı ve sonra yere çömelerek ağlamaya başladı . Ben gerçekten burada zar zor duruyordum. O kadın ile aynı çatı katında nefes almak istemiyordum . Ve buna mecbur olmak beni fazlasıyla sinirlendiriyor ve yıpratıyor .
 







~Bölüm sonu~



Sevgili okurlarım umarım beğenmişsinizdir . Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın . Görüşürüz 🥰

GERÇEK DÜŞMAN - 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin