15 perces utazás után,megállunk az egyetem elött.Kiszállok,majd megvárom,míg Harry kiszedi Maxet és elindulunk fel a szobánkba."Stuard"lerakja az ágyra,majd betakarja és felém fordul.
-Hát akkor én megyek is.-int egyet.
-Ö..oké.-felelem zavartan.
-Szia Metalicca!-búcsúzik el és kisétál az ajtón.
-Szia Stuard!-suttogom magam elé.***
Felveszem a titkárságon a tanmenetet,s már be is pakolom a tatyómba.Éppen az ágyamon unatkozom,amikor megrezzen a telefonom,jelezve SMS érkezett.
~Mizu Metalicca?~ Ohh,Harry honnan tudod a számomat??Jaj ez a szörnyű becenév,úgy érzem rámragadt.
~Semmi nagyban unatkozok.És te Stuard?~Igen,Jordan ilyen vagy te.Színtiszta unalom..pff..
~Lejöttem futni.Nem jössz?~
~Harry 22 óra van.Nem hiszem.~
~Hát Max is itt van.Amúgy is kedden nem fogunk tanulni.!~Igen Harry nehogy azt mondd,hogy holnap nem fogunk tanulni!!Te azt mondod,hogy kedden. Az eszem megáll!!! :)
~Na jó talán. ;)~
~Akkor talán megvárunk! ;)~ A kis..Stuard!!Na jó Jordan már helyesen káromkodni sem tudsz.Ennyit rólam.Gyorsan felkapom a fekete tapadóm és egy fehér trikómat.Fogom a telómat és a fülhallgatót,s lekocogok az egyetem elé.
-Na végre!-fut oda hozzám Max.Együtt sétálunk oda Harryhez.
-Megvártál!-nyugtázom.
-Meg én Metalicca!-mosolyog rám,nyújtás közben.
-De minek is futunk este 10-kor?-értetlenkedem.
-Hát,hogy jót aludj Jordy!-kuncog Harry,majd el is kezd futni.Komolyan Harry az őrűletbe kerget.Nagy nehezen beérjük Max-el,Harryt.Max nem figyel,mert zenét hallgat.-És Jordan van barátod?-kérdi Harry rám fókuszálva.
-Nem nincs.-felelem tömören.-Na és neked?-kérdezek vissza.
-Határozottan nem vonzódok a hímnemhez!-vigyorog kajánul Harry,mire belőlem kitör egy kisebb kuncogás.
-Jó jó értem.Szóval akkor barátnőd?-nézek rá nagy szemekkel.Remélem nincs!!
- Ha,azok az isteni futó kalandok nem számitanak!-kacsint egyet rám.
-Öhm..azok nem!-váltok gyorsabb tempóra.Harry nem érti miért,de most nem is érdekel mit gondol.Csak futok ahogyan tudok.Harry a tudta nélkül képes megbántani.Úgy beszél ezekről a "kalandjairól"mintha olyan nem is tudom..akkora nagy dolog lenne..nem akarok ezekre gondolni. De ezek is Harryhez tartoznak.Max is megmondta."Minden napra van egy ágyasa.Nem hinném,hogy bárki kedvéért leállna evvel az életmóddal. De Jordan miért érdekel ő téged?"Nem érdekel..de ez nem igaz.Nagyon is érdekel Harry.Túlságosan is.Mi csak barátok vagyunk,azok is maradunk.Nem mondom el neki soha,hogy bejön+még egy kicsi.Igy lesz a legjobb.Csak barátok.Harryt látom meg közeledni felém.Megáll elöttem,majd megszólal.
-Sajnálom.-néz rám bűnbánóan.
-Mit?-nézek rá unottan.
-Hogyha megbántottalak.Jó barát vagy,nem akarlak elveszíteni!-ölel magához.Barát.Ezek visszhangoznak a fejemben.Visszaölelem..-Béke?-mosolyodik el.
-Persze béke.!-fúrom a fejemet a mellkasába,hogy ne lássa meg azt az egy könnycseppet,amit útjára engedek.
-Na gyere menjünk!-tol el magától.
-Menj csak én megvárom Maxet!-küldök felé egy hamiskás mosolyt.Ő bólint,majd elindul.Mikor Max odaér én a karjaiba borulok.
-Mi..mi a baj?-kérdezi ijedten.
-Nem tudom,csak nem birom őt kiverni a fejemből.-nézek barátnőmre szomorúan.
-Szereted?-kérdezi.
-Nem tudom!-vonom meg a vállamat.-Jó barát vagy nem akarlak elveszíteni!-idézem Harryt.
-Ezt ő mondta?-csodálkozik,mire csak bólintok.
-Csak barátok vagyunk.-ejtem nehézkesen a szavakat.Lucas szöges ellentéte Harrynek.Harry annyiszor megnevetet,mint Lucas 3 év alatt egyszer sem.Melette más vagyok.Melette merek álmodni és remélni.Harry más.Harry egyszerűen képes elengedni magát,nem mint Lucas.Nem is értem,minek fújom fel,hiszen Harrynek csak egy barátja vagyok!!
-Holnap suli után elmehetünk vásárolni ha gondolod.-veti fel.
-Igen,úgyis kéne még pár fekete cucc.-megyek bele.
-Akkor okés.-mosolyik el.-Felejtsd el Harryt-mondja miközben az egyetem felé ballagunk.Legszivesebben azt mondanám neki,hogy "Nem megy."Ehelyett azt mondom,hogy "Megpróbálom."Megpróbálom,mégha tudom is,hogy lehetetlen erőlködnöm,hisz nem birom elfelejteni.De nem is akarom.
Max ir Harrynek egy SMS-t,miszerint rosszul vagyok és hazajövünk.Harry nem válaszol.Csendesen ballagunk Max-el,s nekem a gondolataim végig Harry körül járnak.1 napja ismerem,s máris a tudta nélkül megbántott.
Mindegyis.Jaaj szijjaaaasztook :D Kökii annak aki rendszeresen olvas. :* Örülök,hogy van olyan akinek tetszik a művem.Sokat jelent :$
Komizzatook plííííz!! :') :*
×××millió puszii:Caryel ×××
BINABASA MO ANG
Bad boy[Harry Styles fanfiction]
FanfictionSohasem voltam különleges,s nem is akartam az lenni. Amikor vele vagyok,mégis úgy érzem,hogy az vagyok. Bulizás,egyéjszakás kalandok,szerelem,árulás,ellenségek. Ha van kedved elolvasni nézz be! ;) Garantálom,hogy nem fogsz csalódni. ;))