1

5.4K 29 3
                                    

Cerita seks nii bermula sewaktu umur aku 19 tahun. ketiika itu aku masih mentah tentang seksual. Keinginan seksual memanng menjadi lumrah bagi umur remaja waktu itu tetaapi pengalaman begittu jauh sekali. Sesekali aku beronani bagi memuaskan nafsu aku dengaan membayaangkan perempuan perempuan yg menjadi idaman aku.

Tetaapi nafsu aku menjadi semakin meluap luap selepas aku secara tak sengaja menonton adegan adegan persetubuhan ringkas yg berlaku di antara bapa and emak di dallam stor kedai runcit kita.

Pada hari kejadian, bapa menyuruh aku menjaga kedai sementara diaorang menemani emak aku mencari barang di dallam stor di bahagian belakang kedai kita. Sebagai anak tunggal ketiika itu, aku akur dengaan arahannya.

Tiba tiba aku teringat bahawa aku terlupa menanyakan kepada bapa di mana kunci laci duit krna pasti akan timbul masalah sekiranya ada pelanggan datang membuat pembayaran. Oleh krna pada masa itu hari hujan and tiada pelanggan yg datang, aku pun ke belakang kedai bagi mendapatkan papa.

Setibanya aku di muka pintu stor, aku terdengar suara emak aku mengerang and dari pengalaman menonton video lucah bersama sama teman, aku mengesyaki mereka sdg melakukan aktiviti seksual. Perlahan lahan aku menyelinap and mengintai dari celahan rak.

Terbeliak mata aku melihat bapa sdg menyetubuhi emak secara berdiri di sisi timbunan guni beras. emak aku lihat berdiri menonggeng dengaan hanya berpaut pada timbunan guni beras. Kain batiknya yg terselak ke pinggang mempamerkan punggung emak yg selama ini aku lihat hanya dibaluti pakaian.

Putih and gebu serta bergegar setiap kali peha bapa berlaga di belakangnya. Sementara bapa pula, dengaan seluarnya yg terlucut ke pergelangan kakinya and berdiri di belakang mama, bapa menghayun tubuhnya hingga dapat aku lihat zakar nya yg keras keluar masuk ke badan mama.

Berdebar debar perasaan aku ketiika itu. aku lihat badan montok emak melentik menadah tujahan zakar bapa dari belakang. Bunyi decupan yg terhasil membuatkan aku jugak ghairah. Wajah emak yg aku lihat dari sisi kelihatan sungguh memberahikan.

Ibu memejamkan matanya tetaapi mulutnya ternganga seakan bnr benar merasakan kenikmatan persetubuhan yg serba ringkas itu. Seketika kemudian aku dengar bapa memberitahu emak bahawa dirinya semakin hampir kepada inzal.

Emak menoleh kepada bapa dibelakangnya and berkali kali meminta bapa melepaskan benihnya di dlm. ibu menonggek nonggekkan punggung nya hingga bapa mengerang semakin kuat. Akhirnya bapa inzal and diaorang menekan tubuhnya rapat ke punggung mama.

Bergetar punggung bapa aku lihat ketiika itu. Pasti diaorang sdg enak melepaskan benihnya ke dallam badan mama. Sementara emak pula seakan menikmati pancutan pancutan benih yg sdg dilepaskan di dallam tubuhnya.

Emak menonggeng dengaan seksi sekali hingga aku sendiri tak tahan melihatnya. burit nya di lentik lentikkan and kelihatan seakan mengisar zakar bapa yg terbenam di dallam tubuhnya. Berkali kali aku menelan air liur menatap kemontokan punggung emak yg tonggek and melentik dihimpit papa.

Sebelum mereka siap and sebelum kehadiran aku diketahui mereka, aku pun segera keluar dari stor dengaan perlahan lahan menuju ke ruangan kedai. Aku duduk di kaunter dengaan perasaan yg berdebar debar.

Seumur hidup aku tak pernah aku lihat persetubuhan yg jelas atau secara langsung di hadapan mata aku. Itulah kali pertama and apa yg membuatkan aku serba tak kena adalah, aku tak dapat melupakan betapa seksinya emak ketiika itu.

Hari demi hari berlalu, tetaapi ingatan aku kepada kejadian yg berlaku di dallam stor itu sukar untk aku lupakan. Apatah lg setiap kali aku bersama dengaan emak aku, hati aku sentiasa berdebar krna aku masih lg terbayaang bayaang dirinya yg kelihatan sungguh menggoda ketiika peristiwa itu berlaku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Faraj Emak Dijolok Anak KandungWhere stories live. Discover now