³||خوێن لە ئاودا

128 11 3
                                    

هەموو ئامۆژگاریەک ئامۆژگاری نیە
هەنێک ئامۆژگاریش ژیانت سەر لەنوێ
بنیاد دەناتەوە بە بەهێزی هەوڵبدە....

چێـژبـبـیـنـە!!

" من تەنها ئەو کارە دەکەم کە تۆ ڕێنماییت کردووم، ئێستا نۆرەی یۆنگی بوو" دەستی لەقۆڵم جیاکردەوە و بووە هۆی ئەوەی تەقە بکەم ، چاوەکانم فراوان بوون کاتێک شووشەکە بەهۆی کاریگەری فیشەکەوە شکاوە، وای لێکرد هەمووان ڕووبکەنە ڕووم ، داوای لێبوردنێکی خێرام ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" من تەنها ئەو کارە دەکەم کە تۆ ڕێنماییت کردووم، ئێستا نۆرەی یۆنگی بوو" دەستی لەقۆڵم جیاکردەوە و بووە هۆی ئەوەی تەقە بکەم ، چاوەکانم فراوان بوون کاتێک شووشەکە بەهۆی کاریگەری فیشەکەوە شکاوە، وای لێکرد هەمووان ڕووبکەنە ڕووم ، داوای لێبوردنێکی خێرام کرد کاتێک تایهیۆنگ سەرنجی خۆی گەڕاندەوە بۆ یۆنگی.












"ئەوەی من ڕێنماییم کردوویت، پێویست ناکات دەستەکانت لە هیچ شوێنێکی نزیک ئەو دابنێیت، ئەمە جاری ڕابردوو ڕوویدا ، هیچ کامتان عاشق نابن." تایهیۆنگ لە یۆنگیەوە سەیری جەیهۆپی کرد، چاوەکانی بە توندی لەسەرم نیشتەوە، "دیسانەوە"، تەواو بوو. دوو کەسەکەی تر پێدەچوو بزانن ئاماژەی بە چی دەکات بەڵام ئەوە وای لێکردم پرسیار بکەم ئایا من یەکەم کچ نیم کە لەم دۆخەدا بوم.















"خۆشەویستی?" یۆنگی بە شێوەیەکی گاڵتەئامێز پێکەنی بەڵام ژێر دەنگێکی ترسناک بوو. "وەک ئەوەی هەرگیز کەسێکی وەک ئەوم خۆش بوێت" چاوێکی تاریکی لێکردم. قسەکانی وەک چەقۆ قوڵ دەبڕییەوە، نەک لەبەر ئەوەی دەمویست من یان هەریەکێکیان بۆ ئەو مەسەلەیە خۆش بوێت، بەڵکو لەبەر ئەوەی تەنانەت یەک شت لەبارەی منەوە نەدەزانی. سەرەڕای ئەوەی هەستم دەکرد، بەڵام لەناوەوە هێشتمەوە، نەمتوانی زەبرێکی لێبدەم، دوا شت کە لە ئێستادا پێویستم بوو دوژمنەکان بوون. قسەکانی یۆنگی کۆتایی هات بە هێرشکردنە سەر و من وە جەیهۆپ و تایهیۆنگی بەجێهێشت.










ڕزگارڪردن(ڪۆتای هاتووە)Where stories live. Discover now