Am intrat in camera in care Alex si cu Elisse ma ajutau cu strangerea informatiilor, dar si cu ghidarea in timpul misiunilor. O camera spatioasa, luminata de niste neoane puternice cu o lumina alba si obositoare. Intr-o parte a camerei se aflau computer-ele pe care lucram cu totii, iar in partea opusa se afla arsenalul. Pus cu grija pe un manechin, hanoracul meu era pe peretele din spate. In fata manechinului, sau mai bine zis in fata bucatii de sus a manechinului, se aflau lamele mele si sabia. Pe peretii laterali era un intreg arsenal, insemnand numeroase pistoale si mitraliere.
Revenind la cei doi, acestia cautau locatia lui Namir deoarece nu mai stiam nimic de el de foarte mult timp. Alex era destul de agitat deoarece alaturi de Namir era si Alice, si devenea din ce in ce mai nervos, cu toate ca incerca sa se abtina. Elisse ii tot arata niste schite ale unor cladiri bunicului care permanent parea nemultumit.
- Dante, vin-o putin, mi-a spus el brusc.
Odata ajuns in fata sa, a desfacut o schita mare cu o cladire cu 10 etaje. S-a uitat la mine cu o privire patrunzatoare si serioasa. Aveam o misiune.
- Am inteles, ma duc sa ma echipez. Intre timp astept toate informatiile.
- In garaj vei gasi o micuta surpriza. Ia-ti doar cele necesare si pe parcursul misiunii incearca sa te axezi mai mult pe acoperire si lupta corp la corp. Garzile sunt fosti soldati de elita, a inceput Elisse.
- Odata ajuns acolo, continua Darius, va trebui sa intri pe usa din fata. Nu avem de ales.
- In interior vei fi ghidat de mine Dante, zise Alex. Vei lua acest handsfree prin care vei tine legatura cu mine.
- Unde trebuie sa ajung? am intrebat eu, in timp ce imi verificam echipamentul.
- Respectand orarul pe care mi l-au transmis sursele mele, cand vei ajunge acolo Namir si Alice se vor afla la etajul 8. Cu toate astea, imediat cum se va declansa alarma vei avea aproximativ 10 minute sa ajungi pe acoperis. Acolo cei din Abstergo vor incerca sa-i transfere cu ajutorul unui elicopter. Restul detaliilor le vei primi pe drum.
Cum a terminat Elisse de vorbit, mi-am luat hanoracul si m-am dus la garaj. Acolo ma astepta o motocicleta neagra, nou nouta.
- Hm... Chiar mi-ati pregatit multe surprize cat am stat degeaba, am zis eu.
Ajuns acolo, am lasat motocicleta de-o parte si m-am indreptat spre intrarea principala. De la distanta am vazut doua garzi.
- Asteapta-mi semnalul, mi-a zis Alex.
Nici nu a incheiat ca cele doua garzi au si lesinat.
- Somnifere? am intrebat eu in timp ce ma indreptam spre iesire.
- Ceva de genul. Pune-ti gluga. Vei avea nevoie.
Odata intrat m-am indreptat spre lift cand o domnisoara de la biroul de informatii a strigat dupa mine si imediat patru garzi m-au incercuit.
- Va pot ajuta cu ceva domnilor? am intrebat eu zambind malefic.
- Culcat!! a strigat una din ele indreptandu-si pistolul in spre ceafa mea.
Am ridicat ambele maini si incet m-am intors spre el.
- Cred ca am inceput cu stangul, domnilor. Eu zic ca ar fi bine sa ne calmam. Sau nu.
In momentul in care a tras siguranta i-am apucat incheietura mainii cu mana stanga si cu cealalta mana l-am lovit in gat, lasandu-l fara aer. In acest timp celelalte garzi au inceput sa traga in spre mine insa eu m-am ascuns dupa primul soldat. De cum am prins o clipa de liniste m-am repezit spre ei, doua garzi ucigandu-le cu lamele ascunse. Cel de-al patrulea a inceput sa fuga in spre lift, dar nu parea asa de rapid. Am luat-o la fuga desi acesta incepuse sa darame ghivecele cu flori si sa impinga in spre mine scaune si dulapioare pe roti. Aproape de lift acesta mi-a dat un avantaj pentru a-l asasina, darmand un dulap mai solid. Am pus piciorul pe una din incheieturi permitandu-mi sa sar destul de mult ajungand in spatele sau si infigandu-i in ceafa una din lame. Ajuns la lift l-am luat direct pana la ultimul etaj unde eram asteptat de 10 sau mai multe garzi.
- Dante, odata ajuns acolo va trebui sa iesi prin trapa de urgenta a liftului, pentru ca odata ce usile se vor deschide multe garzi vor incepe sa traga. Este biroul lui Eduard Martin, unul din sefii Organizatiei. Daca il vei vedea ar fi bine sa il asasinezi. Incearca sa nu fii descoperit.
- Am inteles.
Ajuns acolo, exact dupa cum mi-a spus Alex garzile au inceput sa traga in lift, chiar de dinainte ca usile sa se deschida, in speranta ca ma vor ucide.
- Acum Dante, ai 5 secunde sa iesi si sa te adapostest, mi-a transmis Alex.
- Nu am nevoie decat de 3, am spus eu ironic.
1... Am coborat prin trapa. 2... Am luat-o la fuga in spre garzi exact in momentul in care acestia trageau in mare parte sigurantele. 3... Odata ajuns dupa un birou acestia au inceput sa traga, iar unul din gloante mi-a zgariat mana dreapta. O parte din ei s-au apropiat iar asta mi-a permis sa ii pun la pamant si sa ma reped spre cei cu arme.
- Dante, in buzunarul din dreapta vei gasi doua mingiute greoaie mici. Incearca sa le arunci cu putere in spre podea. In celalalt buzunar vei gasi o esarfa neagra pe care ar fi bine sa ti-o pui inainte.
Exact cum imi spusese Alex am gasit in buzunare mingiutele care au creat o perdea de fum destul de densa, dar inecacioasa. Asta mi-a permis sa-i iau prin surprindere pe fiecare si sa ii pun la pamant. Odata ajuns pe acoperis i-am gasit pe cei doi cu mainile legate, iar in elicopter se afla un domn la costum, probabil acela fiind Eduard.
- Tu trebuie sa fii Dante, fiul lui Felix, mi-a spus el uitandu-se in spre mine.
Am luat-o la fuga in spre garzi, punandu-i foarte usor la pamant, dar nereusind astfel sa-l prind pe Eduard. Am scos pistolul si am incercat sa trag in spre el dar fara succes. Scapase.
Darius ne-a asteptat si i-a luat pe cei doi care aveau nevoie de ajutor. Odata ajunsi acasa, Alex si Darius au avut grija de cei doi facandu-le un mic control si bandajandu-le ranile. Elisse nu era acasa, iar ei nu stiau nimic. La un moment dat, am auzit telefonul sunand. Numar necunoscut. Am raspuns, asteptand persoana din celalalt capat al apelului sa imi zica ceva.
- Dante, sunt Leon. Nu inchide te rog, trebuie sa vii urgent.
- Ce s-a intamplat Leon? am spus sec, straduindu-ma din rasputeri sa nu inchid.
- Este vorba de Elisse. A fost ucisa de cei din Los Segadores. Vino cat poti de repede.
Cand am auzit numele Elissei am luat-o la fuga tipand la Alex sa ma ghideze acolo, fara a da vreun fel de explicatii. Odata ajuns, Aceasta statea cu capul pe picioarele lui Leon, zacand intr-o balta de sange. In spatele sau erau doi copaci de care era legata niste sarma ghimpata, apoi am vazut ranile de pe mainile sale.
- Elisse!! Ce ti-au facut?! am urlat eu indurerat.
- Dante? a incercat sa spuna ea cu ultimele forte.
Era inca in viata... Aproape in viata. Leon mi-a facut semn ca ar trebui sa vorbesc cu ea. Pierduse prea mult sange si nu mai aveam nici o sansa sa o salvam.
- Alex, trimite imediat o ambulanta aici, te implor!! am urlat eu in casca lacrimand puternic. Trebuie sa o salvam. Vei fi bine Elisse, ramai cu mine!! Te rog... ramai cu mine!! Nu te pot pierde acum!!
Am inceput sa plang. Desi eram constient ca nu o mai putea salva, nu voiam sa renunt. S-a uitat cu ochii goi la mine, stiind ce o asteapta si mi-a zambit, cu ultimele puteri.
- Te iubesc Dante!! Sa nu ma uiti...
In acele clipe a inchis ochii. Am sarutat-o cu toata puterea mea, plangand, apoi am inceput sa o rog sa nu ma paraseasca batand cu pumnii in pamant. Era prea tarziu... Elisse era moarta.
CITEȘTI
Ordinul: Renasterea
AbenteuerFiecare om are o poveste, si fiecare poveste are omul ei. Asa se face ca eu am devenit protagonistul propriei mele povesti. O poveste de groaza. Tatal meu a fost tradat chiar de mama sa, fiind omorat. Ca un copil prost am cautat razbunarea, doar ca...