Dersler bitti Pelin'in acil işi olduğu için hemen eve gitti, Ayaz okulun girişinin önünde durup beni bekliyordu ona gözükmeden arka taraftan çıktım tam duvardan diğer tarafa atlayacaktım ki Ayaz'ın sesini duyup arkama döndüm.
"Napıyorsun? yine kaçıyormusun yoksa fark etmiyeceğimimi sandın?"
Of önceki korumalardan daha kolay kaçıyordum hay sikiyim.
Hemen duvardan atlayıp arkama bile bakmadan koştum Alp ile buluşacağımız yere kadar koştum.
Alp daha gelmemişti oturup soluklandım, arkamda birinin varlığını hisedince arkama döndüm.
"Hm buraya neden geldiniz küçük hanım?"
"Hay ananı sikiyim"
"Ağzınızda bayağa bozukmuş"
"Beni nasıl buldun lan sen?"
Cevap verecekti ki o sırada Alp geldi.
"Eslem bu kim?"
Off tam zamanında geldi buda Ayaz şimdi babama söylerse.
"Küçük hanım ben sizi arabada bekliyeceğim.."
Ayaz arabaya binip bana bakmaya devam ediyordu uzaktan korumaya devam ediyoru.
"Sanırım yeni koruman hım?"
"Evet öyle..şey Alp artık sürekli böyle kaçıp senle buluşabileceğimi sanmıyorum"
"Ne..neden?"
Ona dün olup biteni anlattım.
"Bugünde gelmiyecektim ama son bir kez buluşmak istedim..bu aralar sadece telefondan konuşabiliriz üzgünüm"
Bana sarıldı bende ona sarıldım.
"Sorun değil bekliyeceğim"
...
Biraz konuştuktan sonra Alp gitti arabanın yanına gelip Ayaz'a benimle gelmesini soyledim arabadan indi ve ordan biraz uzağa geçtik.
"Şey dicem babama söylemesen bunları sevgilim olduğunu öğrenirse çok kötü olur"
"Neden?"
"Of şimdi sana açıklamamı yapıcam..hah..okulda neden arkadaşım yok biliyormusun çünkü babam kimseye güvenip yanaşmamamı söyledi herkes babamı zengin bir iş adamı biliyor orda burda markaları var felan okula yazdırmaya bile zar zor ikna ettim öğrenirse beni okuldan aldıra bilir belki daha kötü şeyler olur sadece Pelin ile arkadaşım sadece ona izin var çünkü babasını tanıdığımız için eğer başka biriyle yakın olduğumu öğrenirse heleki onun sevgilim olduğunu öğrenirse..yane lütfen söyleme"
"Amma zırladın ha"
Mırıldanarak konuştuğu için dediğini tam anlamadım.
"Ne dedin?"
"Söylemiyeceğim korkmayın"
Arabadaki şoföre bakıp tekrar Ayaz'a baktim.
"Şey şoförede yalan uydurabilirmisin benim için..babama ispiyonlamasın..lütfen"
Ayaz bana bir bakış atıp arabaya doğru yürüdü bende arkasından arabaya bindim.
...
Ev'e varana kadar şoföre yalan uydurmasını bekledim ama sadece susup camdan baktı haleder diye düşünüp arabadan indim ve odama çıktım, çalışma masama oturup telefonumu elime aldım ve Alp'i aradım ama açmadı işi vardır diyip telefonu kenara attım tam o sırada hizmetçi kapımı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kor Aşk
Romansa(Cinsellik,küfür ve argo kelimeler bulunmaktadır) "Hazırsanız gidelim küçük hanım" "Gidelim de bana küçük hanım demesen garibime gidiyor" "Hmm peki size nasıl hitap etmeliyim?" "Ah siktir et istediğini de" Arkaya oturdum Ayaz'da yanıma oturdu okula...