Arınma deneyimlerinin yeteneklerine göre kişiden kişiye değiştiğini bilse de, dün geceki olaylar sanki...
"Haa."
Irene derin bir iç çekti, elini fark etmeden kırmızıya dönen yüzünde gezdirdi. Dün gece hissettiği şey tarif edilemezdi.
"Sanki... seks yaşıyorduk."
Michael'ın ellerinden sadece birine dokunmuştu. Yine de, her kavrayışında inledi ve parmakları onunki arasında süzülürken, zihni eriyormuş gibi hissetti.
Dün geceki arınmayı düşününce, Irene yardım edemedi ama biraz sıkıntılı hissetti. Başkaları da aynı mı hissediyordu yoksa onda mı bir sorun vardı?
Aniden, uyumadan önce ona söylediği bir şeyi hatırladı.
"Arınmayı daha sık alacağını söyledi."
Göğsündeki yara kaldığı sürece, büyü vücudunda toplanacak gibi görünüyordu. Üstüne üstlük, onun isteği nedeniyle en az bir kez daha bir zindana girecekti...
"Her seferinde onu arındırmak zorunda mıyım?"
Bu düşünceyle, Irene istemeden titredi. Ona dokunmak için harcanan zaman zorluydu. Sadece acı verici olsaydı iyi olurdu, ama heyecandan ıslanmak kelimelerin ötesinde utanç vericiydi.
"Michael bunu öğrenecek olsaydı..."
Irene'nin yüzü ve kulaklarının ucu kırmızıya döndü. Vücudunun tepkisini fark etseydi, onun hakkında ne düşünürdü? Bu hayatta, onunla düzgün bir ilişki sürdürmeyi zar zor başarıyordu. Her arınma sırasında böyle bir manzaraya tanık olsaydı, gözlerindeki küçümsemeyi bir kez daha göreceğinden emindi.
"Bir şekilde buna katlanmak zorunda kalacağım."
Irene, böyle çözüldüğünü asla göstermemeye karar verdi.
* * *
Yemeğini bitirip birkaç saat uzandıktan sonra gücü yavaş yavaş geri döndü.
Yatakta kalmak yerine giyindi ve dışarı çıktı.
"Birkaç şeyi kontrol etmem gerekiyor."
Irene'ın gittiği yer kalenin arşivleriydi. Geçmiş zindanların, canavarların kayıtları ve şu anda ortaya çıkan zindanlarla ilgili bilgiler burada düzenleniyordu.
O içeri girerken, personel hafifçe başını salladı ve onu selamladı.
"Geçmiş hayatımda bana bakmazlardı."
Önemli olan, herhangi biri, özellikle de temizleyiciler, verilere özgürce erişebilse de, belirli bilgileri her istediğinde, genellikle reddedilirdi.
"Bu önemsiz şeyler bile değişti."
Bu hayatında, artık Michael'ın onun çifti olmasını istemek zorunda değildi. Ek olarak, şimdi giydiği kıyafetler Tyrenia'nın sponsorluğu sayesinde artık sade ve sıkıcı değildi.
"Belki de bunu, her şeyden çok kıyafet yapıyor."
Ne de olsa, para kale içinde mutlaktı. Güçlü bir temizleyici burada çok kazanabilirdi.
Her halükarda, iyi bir şeydi.
Personel, Irene'nin istediği tüm kayıtları herhangi bir rahatsızlık belirtisi göstermeden getirdi. Hatta talep üzerine onun için hızlı bir şekilde yazacakları gerekli parçalar olup olmadığını onlara bildirmesi için nazikçe ısrar ettiler.
Ama Irene sadece gülümsedi ve reddetti.
"Her şey parayla ilgili."
Bu yüzden geçmişte, hizmetlerini asla karşılayamayacağı için belgeleri her zaman kendisi kopyalardı. Şimdi, istediği kopyalar için Tyrenia Krallığı'nın ödemeyi muhtemelen üstleneceğini varsaymak güvenliydi.
Yine de gereksiz bir borç yaratmak istemedi. Ayrıca, kayıtların zaten hatırladığı şeyle eşleşip eşleşmediğini kişisel olarak doğrulaması gerekiyordu.
Irene, zindanların listesini ve onlardan elde edilen tüm ödülleri inceledi.
"Orada değil."
Her ihtimale karşı, Irene bildirilen tüm zindanları kontrol etti, ancak Görünmezlik Yüzüğü hiçbirinde görünmemişti.
"Eh, olsaydı, kalede bir kargaşaya neden olurdu."
Irene çenesini eline yasladı ve düşüncelere daldı. Zindan 181 dışında, diğer zindanlarda neredeyse hiç değişiklik olmamıştı.
"Ama neden sadece o?"
Yüzük farklı bir zindanda görünseydi daha kabul edilebilir olurdu, ancak yüzük kendi kendine kaybolmuştu.
"Gerçekten garip."
Yüzüğü olsaydı, kaleyi hemen terk edebilirdi.
Ancak, aldatılmış hissetmesi yüzüğün aniden ortaya çıkmasına neden olmadı. Irene yüzünü iki eliyle sildi ve başka bir kayıt için uzandı.
"Değişen bir şey daha vardı."
Michael'dı.
"Göğsündeki yara izine ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Holy Night: My Husband is Definitely a Paladin (R19)
General Fiction'Bu gece, bir kez daha, onun arınmasını özledi.' *** Mutsuz bir hayatı olmuştu. Arınma gücüne sahip olmasına rağmen, Irene en düşük rütbe olarak kabul edilmiş ve bu kısa hayatında hiç kimsenin sevgisini veya kabulünü almamıştı. Son anlarında bile ya...