Hi nama aku Idlan.Aku berumur 14 tahun.Aku bersekolah di salah sebuah sekolah swasta di ibu negara.Aku terjebak dengan dunia plu ni sejak 2 tahun lepas dan aku memang setiap hari layan blue dekat twitter.
Aku merupakan anak tunggal di dalam keluarga aku.Mak ayah aku selalu sibuk dengan kerja diorang , bole dikatakan sebulan tu 2-3 hari sahaja dorang berada di rumah.Aku sudah terbiasa tinggal berseorangan jadi ia tidak menjadi masalah untuk aku.Disebabkan itu aku akan melancap tiap hari dan berbogel di rumah sebab tiada orang.
Ada satu hari tu, semasa aku tgh syok melayan blue dekat twitter aku terjumpa satu akaun ds ni.Lelaki tu badan sado memang type aku batang dia pon memang panjang macam bukan batang melayu hahaha.Aku pon terus "follow" akaun ds tu sambil sambil tu aku melancap sambil melihat video-video lancap lelaki tu.Dalam 10 minit juga aku melancap sambil melayan video-video tersebut dan akhirnya aku memancutkan berdas-das air mani di badan aku sehingga terkena muka aku tetapi aku tidak berhenti disitu aku terus sambung melayan video-video lelaki tu tetapi alangkah terkejutnya aku bila ternampak muka lelaki itu. Dia merupakan guru matematik aku iaitu Encik Adnin !
Encik Adnin ni berumur dalam lingkungan 30-35 tahun begitu.Dia merupakan guru idaman di sekolah itu dalam kalangan para wanita dan gay seperti aku hahaha.Dia mempunyai badan yang memang sado dan muka yang amat tampan, siapa yang melihat nya pasti akan jatuh cinta.Tapi apa yang aku dengar dia sekarang telah menjadi duda kerana bercerai dengan isteri nya 2 tahun lepas.
Berbalik kepada kisah aku.Aku pada masa itu agak terkejut dan seronok kerana dapat melihat batang cikgu idaman aku.
"uish sedap ni batang cikgu aku" kata aku
Aku terus memikirkan cara untuk memikat hati cikgu Adnin untuk bermain dengan aku. Aku tau bende ni tak mudah sebab aku mempunyai masalah dengan dia.(tk perlu diceritakan sbb ianya masalah disiplin).Selepas memikirkan pelbagai cara akhirnya aku sudah mendapat idea yang memang jahat dan bole memalukan dia jadi nak taknak cikgu Adnin perlu mendengar cakap aku supaya rahsia nya tidak terbongkar.
Keesokkan harini nya, aku bangun dan bersiap untuk ke sekolah.Aku pergi ke sekolah dengan menaikki "GRAB" jadi aku terpaksa bangun awal.Setelah tiba di sekolah aku ternampak cikgu Adnin sedang berborak dengan cikgu-cikgu yang lain.
"kalau cg lain tau pasal akaun cikgu ni habeslah cikgu"kata aku dalam hati
Loceng terakhir akhirnya berbunyi menandakan sudah bole balik ke rumah tetapi aku pergi ke bilik cikgu Adnin untuk memulakan plan aku. Aku mengetuk pintu bilik cg Adnin kerana ianya berkunci.
"ye siapa ?" kata cg adnin
"Idlan kelas 2B cg" balas aku
Cikgu adnin terus membuka pintu nya dan memandang aku.
"ouh Idlan kamu nak apa dtang sini ? tk penah-penah kamu nk jumpa cg" kata cg Adnin
"saja cg nk tanya pasal kerja rumah semalam sikit saya kurang paham" balas aku
"aik tak penah-penah kamu buat kerja rumah saya tetibe harini buat pulak hahaha,masuk lah saya ajar kejap" kata cg Adnin
Aku hanya senyum dan membuka kasut untuk masuk kebilik cg Adnin.Bilik cg Adnin ni mmg sejuk sebab ada empat aircond walaupon dia seorang sahaja berada di dalam bilik itu.Setelah beberapa minit aku menanyakan tentang kerja rumah itu akhirnya selesai juga "explanation" cg Adnin walaupon aku tidak paham.
"hah jadi kamu dah paham kan Idlan ? senang je buat bab ni kamu je kene lebih fokus" kata cg Adnin
"eh dah lambat ni kamu pergi lah balik rumah" kata cg Adnin lagi
"eh takpe cg saya balik naik grab lagipon bukan ada orang kat rumah saya" jawab aku
"ouhh kamu tinggal sorang lah ye?" tanya cg Adnin
"ye cg saya tinggal sorang." jawab aku
"btw kan cg saya ada bende nk tunjuk" kata aku lagi
"apa bende tu ?" tanya cg Adnin
Aku terus menunjukkan akaun ds cg Adnin kepada dia.Muka cg berubah menjadi cuak dan terkejut apabila melihat aku menunjukkan akaun tersebut.
"ini cg kan?" tanya aku
cg Adnin hanya diam tidak berkata apa-apa.
"cg jawab jelah saya dh jumpa muka cg semua dah kat akaun ni" balas aku
"ye itu saya mana kamu jumpa akaun saya ni ?" tanya cg Adnin
"hehehe lalu dekat feed saya" jawab aku
cg adnin hanya diam dan tidak memandang muka aku pun.
"sayang takyah lah diam" kata aku
"siapa sayang kau Idlan ! Kau ni gay ke hah" Jerit cg Adnin
"eh sayang tkleh marah-marah saya dah lepasni sbb kalau sayang marah, saya akan sebarkan akaun sayang dekat satu sekolah" kata aku
"kau ni dh melampau ye Idlan" kata cg Adnin
"apa yg kau nak hah bagitau aku bole kasi kau duit lah ! cuma kau jangan sebarkan akaun tu" kata cg Adnin
"betul ni sayang nak tau apa yg I nak ?" jawab aku
"ye kasi je tau aku akan tunaikan" jawab cg Adnin
"kasi I batang sayang" balas aku
"kau gila ke aku bukan gay macam kau Idlan aku masih suka perempuan" kata cg Adnin
"and now I will make u love a men,sayang" jawab aku
* BERSAMBUNG *
YOU ARE READING
- Pengalaman Gay Di Sekolah -
Romancehi guys, cerita ni tentang budak bernama Idlan yg bersekolah dekat sebuah sekolah yg dia main dgn cg dia. aku harap korang enjoy cite ni and jgn lupa vote and komen :> kalau ada suggestion cite lain pon korang komen je.