אמהפנים חבולות עם דם שנקרש מהאף ומהעצמות לחיים המושלמות, חול עטף את ריסיו ושיערו השחור שהיה פרוע. בבגדים שלא הכירה לפני כן, עמדה מול האדון הצעיר שבקושי הצליח לייצב את עצמו.
גופו היה חסון וגדול מאוד על מנת שתוכל להכיל ולסחוב אותו בכל כוחה. הדאגה והלחץ הציף אותה מכף רגל עד ראש כשראתה מולה את המופע הלא נעים והלא רשמי של פאקינג בלאק סמית.
שהיה זקוק לעזרה.
כשנשען עליה מעט בסחרור, אמה יכלה להריח מבגדיו את ריח האלכוהול מעורבב עם הבושם הקבוע והממכר. במהירות תפסה ביד אחת את גופו וטרקה את הדלת בידה השנייה בהצלחה רבה.
היא הייתה מבועתת, לא ידעה מאיפה להתחיל. ״בלאק.״ קולה היה קשוח מדאגה שגרמה לגופה להצטמרר מקרבתו החמה של האדון.
״הפתעה...״ הרים מעט את קולו בחיוך משועשע שהפך למריר בשניות.
שפתיה נעקמו למשמע, והחליטה להוליך אותו אל מיד אל חדרו כשידה המשיכה להתעטף סביב מותניו, ניסתה להתעלם מהעובדה שיכלה לדמיין תחת בגדיו את גופו החטוב והשרירי. זה ממש לא היה הזמן ובכל זאת ליבה הלם כשנאחז בה.
בלאק נתן לעוזרת להוליך, עם כמה שמצבו היה חשוף ופגיע, הוא לא יכל לשלוט בעצמו עם כמה שיכל. אפס מחשבות, אפס רגשות.
״אתה צריך לשטוף את עצמך,״ פסקה כשעמדו מול הדלת הסגורה, מול החדר הפרטי והאישי של הצעיר. ניסתה לא להישמע עם אובר דאגה כלפיו. ״ונתחיל מלשטוף לך את הפנים.״
היא לא ידעה מה תהיה תגובתו, היא הצטרכה להיכנס איתו לחדר, מצבו היה קטטוני והדבר האחרון שהוא היה צריך לחשוב זה האם להכניס את העוזרת.
היא רק התכוונה קודם כל לאושש אותו, ממש לא לקלח אותו.
עם כמה ש...-
היא שלחה את ידה אל הידית כמעשה בטוח בלי לשאול את בלאק וידו שנאחזה באמה הקשיחה ועצרה אותה מעט. גרם לעיני האיילה להביט בו בזעף, ״בלאק, אחרי זה אני לא אכנס לשם בחיים. בבקשה, תן לי לעזור לך.״ כמעט התחננה בעצבנות, היא הייתה שבורה מלראות אותו ככה, ועצבנית הייתה שהצליח בכלל לחשוב על אגו.
את עיניו שבקושי פקח כמו שצריך הביט בעיניה הנוצצות והגדולות, הן היו מהפנטות, שלא משנה מה תבקש היא תקבל בעזרת עיניה.
ללא תגובה נוספת שחרר מעט את האחיזה כאישור שיכנסו לחדר וכך עשתה. כשנכנסו לחדר היה נראה שנשאר באותו מצב שבו השאיר אחריו בלילה. בגדים זרוקים על המיטה ועל הרצפה והסדינים היו מבולגנים.
YOU ARE READING
Love In Order
Romantikאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...