{2. bölüm} sadece bekle...

67 32 13
                                    

"Bu bir nefret duygusuydu."

İçimdeki hissi anlatıyordu. Her yaşam döngüsüne bir farklı bakmıştım. Sadece merak ediyordum içimde ne geçenleri.
Bu olayları tek tek anlatamamak ve her şeyi göze alamamak beni korkutuyordu. Bu yüzden bu olanları unutmak zorundaydım. Hızlıca okul koridoründen geçtikten sonra sınıfımı bulup içeri girince öğretmeni gördüm. Bir kız ve erkek hariç herkes bana bakıyordu. Öğretmen beni tanıştırdı. Ve bulduğum boş sıraya geçtim.

Hoca bir şey anlatırken sınıfla göz gezdirdim ve bir anda o çocuğu gördüm. Bana Dik dik bakıyordu. Bu benim hızlıca başımı tahtaya çevirmeme neden oldu. Niye bana bakıyordu? Bunları boş geçtim ve dikkatlice dersi dinledim. Ders matematikti ve ben matematikten nefret ediyordum fakat elimden geleni yapıyordum çünkü bu dönem kalma vardı ve çok çalışmam gerekiyordu. ben hocaya dalıp dersi dinlerken bir anda zil çaldı. Teneffüs olmuştu.

Nedense kendimi ilkokuldayken hissediyordum ama fazla da olsa mutlu değildim çünkü hiç kimse benle arkadaş olmak istemiyordu. Ya da bu benim suçumdu, ben beceremiyordum. Hızlıca dersteyken bana bakan çocuğun sırasına baktım. Kendisi yoktu. Ben neden onun sırasında göz gezdirdim diye kendimi sorguladım fakat bu işe yaramadı. Bir anda önüme döndüğümde sıramın dibinde bir kız vardı ve bana sinirli bir şekilde bana baktı.
"Ne oluyor neden burdasın?"
"Tanışalım ben Zeynep klasik Zeynep işte peki ya sen?"
"B-ben açelya."
"Hmm adın çok değişik ama sevdim." dedi gülümsemeye çalışarak.
Ve devam etti konuşmaya.
"Bu okulun bir kuralları vardır ve bu bu kurallara uymak zorundasın." dedi sakın bir şekilde.
Anlamayarak N-ne bu sınıfın kurallarını sen mi koydun!?
"Bu da soru mu canım. Tabiki ben koyuyorum ve herkes kurallarıma uymak zorunda." Dedi yapmacık gülümsemesiyle kendini ortaya koyarak
H-hayır ben senin kurallarına uymak zorunda değil-
Sus dedi. Sinirli bir şekilde diğer yandanda eliyle ağzımı kapattı ondan kurtulmaya çalışıyordum ama kurtulamıyordum.
B-BRAK BENİ!
çığlıklar havada ama boş.
Bir anda boşta kalan elini saçıma dokundurduğunda ondan kurtulmaya çalıştım ve daha da sıkı tutmaya başladı. Saçlarımın dibini daha sıkı tutttu ve daha fazla acımaya başladı. Boş kalan elimle onu iktirmeye çalışıyordum. sınıfın perdelerinin hepsi kapalıydı ve sınıfta hiç kimse yoktu. Ondan kurtulmaya çalışırken sınıfın kapısı hızlıca açıldı.
BIRAK KIZI!
ses kulağımın içinde çınladı. Bir erkek sesiydi. Eliyle ağzımı tutan Zeynep irkilerek ona baktı. Ve benden uzaklaştı. O sırada o Zeynep'in yanına geldi. Ve;
SEN-SEN NEDEN HERKESE BÖYLE DAVRANIYORSUN! EĞER O KURALLARINLA KIZI RAHATSIZ ETTİYSEN SENİ VE O KURALLARINI ALIP ÇÖPÜN EN DİBİNE ATARIM YETER ARTIK!
o konuşurken gözlerinin içine baktım. şaşırmıştım. Bu sınıfta ona baktığım çocuktu...

@açelyademir yan çekilmiş bir fotoğraf döngüsü🙃534 beğeniYorumlar kapatılmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@açelyademir yan çekilmiş bir fotoğraf döngüsü🙃
534 beğeni
Yorumlar kapatılmıştır.

SuskunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin