İlk gün...ilk an

82 14 4
                                    

Feridenin anlatımıyla...
Sabah kalkmıştım. Bu saatte okul mu olur?Daha güneşin sabah olduğundan haberi yok.Ve ben yine su pislik adamın yüzünü görücem. Sevmiyordum.Sırf annem var diye bu evdeydim babam bana ne yaptığı hakkında küçücük bir fikrim yoktu.Ya bir insan babasını neden sevmezdi ,ben sevmiyordum.Yeni okulumda ilk günüm dü(hiç değişmeyen o kurgu)Offf yeni insanlarla tanışmaktan nefret ederdim.Sanırım sosyal anksitiyem var(yanlış yazdim sanirim👽)
Ve okula geldik.Sınıfımı arıyordum 12/C olması gerekiyordu. Ve buldum sınıfa ilk ben gelmiştim.Kimse yoktu. Çantamı bırakıp teneffüste değerlendirecektim
Teneffüs bile değildi ama neyse.Aysude bu okuldaydı
İçimden Allahım lütfen aynı sınıfta olalım diye geçirdim
Çocukluk arkadaşıyla kim ayni sınıfta olmak istemez ki?
Ama Aysudeyi bulamadım. Ve sınıf dolmuştu. Herkes bana bakıyordu. Rahat hissedemiyordum.Ve bir çocuk daha geldi kendinden tahminimce 15-20 santim kısa bir kızla.Çocuk en arkaya yerleşti. Kız ise en öne,ilişkiye bak sanırım sevgililerdi. Hoca gelince Hoca beni yanına alıp kendimi tanıtmamı istedi. Kendimi tanıştığımda en arkasına bir önüne orta sıraya aldı.Orda sarı saçlı bir kız vardı.Gozume bir yerden tanıdık gelmişti A y-yarendi.Yaren gözünü gizlice okuduğu kitaptan cekip bana doğrulttu.Yüzünde hafif ve özlemli bir tebessüm vardı.Hemen yanına geçtim. O çocuk arkadan Yarenle ve benle uğraşıyor ama benim sadece saçımı çekiyordu. Pis bebe diyebgecirdim içimden.Kim bilir öbürlerine ne yapıyordu.
Teneffüs zili çaldı. Yarenle kantine gitmeyi planlıyorduk
Ama belimde bir el hissedince arkama döndüm. Saçımı çeken çocuktu onun yanında gelen kız konuştu.Sadece adının Ahmet olduğunu  bildiğim çocuk gözlerini dud@klarımdan ayırmıyordu.
Sıla:
-Abii kızın okulda ilk günü bari bugünlük sal.Ya git başka biriyle uğraş.Ne yapacaksın yine
Dedi içerleyen gına gelmiş bir sesle.Ne yapabilirdiki? Dimi yani n-ne yapardı?Şuan herşeyi yapabilirdi vallahi.
Ahmet:
-Tamam güzelim bu günlük paydos yarın görüşürüz. Sakın çok güzel olduğun icin sana zarar veremeyeceğimi
Düşünme.
Dedi Allahım sana geliyorum. NE der gibi baktım sadece yanımdan sahte bir gülüşle gitti ne yapabilirdi?
Salı Günü:
Sabah kalktım ve okula doğru ilerledim.Ahmetin biriyle konuşurken gördüm.Dinelemeye başladım.
Ahmet:
-Kanka şu gözlüğe öyle birşey yapicamki bu okulda en kötü şaka olucak.Ağlaya ağlaya evinin yolunu tutacak
Mert:
-Kanka saçmalama daha yeni geldi kız.Yarene yap Aysudeye yap Buseye yap Neden Feride?Birşey mi yaptı sana ne geçti aranızda?Güzel kız aslında sen kiyabilirmiydin
Ahmet elindeki defteri Mertin kafasına gecirip gülerek ilerledi.
Ne yapacaklardı bana bu kadar korkunç olan?Harbiden neden ben?Neden başka biri değil?
Bu sorular için Ahmetin yanına gittim(iyi halt yedin)
Feride:
-Ah-ahmet s-selam
Ahmet:
-Selam güzelim. Birseymi oldu?
Feride:
"-Y-yok ama"kendimi tutamayıp sordum"bana ne yapacaksın..."
Ahmet duyduklarından sonra beni çekiştirip bodrum gibi bir yere getirdi.
Ahmet:
-NE DUYDUN
Cevap vermedim.Eliyle çenemi tutup göz teması kurdurdu
-CEVAP VER
Çok bağırıyordu. İstemsizce elimi kulaklarımla kapattım
Ve sonra...


Selam devamını atamayabilirim.Ama 2 oya kesin gelir.Biraz kısayolu kusura bakmayın sizi seviyorum baysssss✨💍🤍🥲

AHFER DİZİ(OKUL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin