Маттео
За кілька годин в дорозі до Нью Йорка Лука встигла розповісти майже весь сюжет серіалу який вона обожнює. Мені справді було цікаво слухати її, мені важливо знати усе що вона любить і не любить, як ось персонажів.
-Хоч цей персонаж негативний, але вона мені справді подобається. - вона вказівним пальцем торкнулася своєї нижньої губи задумуючись. - Спочатку серіалу вона була доброю та потім як сказав дракон вона справжня відьма тож її потрібно було вбити, щоб у майбутньому не було війни за трон, але головний герой „Мерлін" не послухав його адже йому здавалось що дракон помилявся тож він цього не зробив. - я задумався над тим хто цей головний герой, адже вона так часто вимовляла це ім'я, що мені вже кортіло задушити клятого персонажа тільки за те що вона вимовляє його ім'я.
-Хто той „Мерлін"? - Лука закотила очі і за цим пішло тяжке зітхання.
-Маттео ти геть не слухаєш мене! - невдоволено промовила вона.
-Вибач, я надто сильно захопився твоїм солодким голосом. - її щоки за мить почервоніли.
-Кхм... Мерлін - це чарівник. - пояснює вона. -Але чари заборонені в Камелоті, тож він змушений приховувати свій дар. Якось він рятує життя Артуру - принцу, і король в знак вдячності призначає його слугою принца, спочатку вони неладять та потім стають кращими друзями. Тож покликання Мерліна - це оберігати принца Артура, щоб той зміг посісти після смерті батька трон. - вона повертається до мене. -Ти слухав мене? - вона прижмурює очі.
-Так, Мерлін - чарівник, Артур - принц. - переказую їй слова, і вона киває.
-Що ж, ти напевно хочеш зрозуміти чому ж чари заборонені в Камелоті?
-Це дуже цікаво крихітко, але я думаю ти вже давно зголодніла. - я зупиняюся біля одного з ресторанів.
-Та ти читаєш мої думки. - захоплено вигукує вона.
Я виходжу з машини першим, захлопуючи за собою дверцята, після обходжу і відчиняю дверцята для неї подаючи їй руку.
-Ти ніби той самий принц Артур. - я цілую її маленьку долоньку.
-Я можу бути для тебе ким завгодно, але я тільки єдиний чоловік для тебе крихітко, іншого чоловіка для тебе не існуватиме, лише я! - вона знову соромиться цим самим відводить погляд кудись в іншу сторону. - Глянь на мене. - прошу її на що вона слухається. - Я кохаю тебе. - я дуже рідко промовляю ці слова, але я готовий говорити їх кожен день для неї, щоб бачити її такою щасливою, і я готовий робити для неї все, щоб вона повірила в мої почуття до неї, в моє кохання до неї. Я ніколи не дозволю їй засумніватись у моїх словах, я буду її єдиним чоловіком, її єдиним коханням. Просто її.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пульс 101
De TodoЛукерія Річчі - через розлучення батьків, їх з братом запрошує давня подруга матері до себе. Вони переїзджають до Лос-Анджелеса, де Лука одразу ж закохується в Маттео. Та вона уявити не могла до чого призведе ця любов. Маттео Бейкер - почав розвив...