47.

194 13 5
                                    

'Je ster is weer stuk.' Lacht Alyssa terwijl ze naar de Mercedes logo wijst. Farid heft zijn schouders op. 'Ik ga toch een nieuwe auto halen.' 

'Je gaat een nieuwe auto halen? Moet hij je niet betalen?' Farid kijkt naar Alyssa. 'Nee- nee eigenlijk niet nee.' 

'Ik moest jou wel betalen, klootzak.' 

'Ja, jij wel.' Lacht hij. 

'Kom instappen.' 

Alyssa stapt in en slaat de deur hard dicht. Farid kijkt meteen naar haar. 'Niet zo hard, deze auto moet nog verkocht geraken.' 

'Dat interesseert mij niet.' 

Farid schudt zijn hoofd en start de auto. 

'Je bent chagrijnig vandaag heh?' 

'Jij bent altijd chagrijnig.' 

'Ik?' 

'Nee mijn bloempot.' 

Farid begint meteen te lachen. Hij rijdt de parking uit en is nog steeds aan het lachen. 

'Je overdrijft altijd, zo grappig is het ook niet.' 

'Nee, inderdaad- laar oh god wat ben je iemand met een kleine temper.' 

'En wat ben jij iemand die mensen hun temper wegneemt.' 

Farid wilt net antwoorden maar hij voelt meteen iets raars aan zijn auto alsof het niet rijdt zoals altijd. 

'Wat is er?' Zegt Alyssa meteen wanneer ze die bezorgde blik van Farid ziet. Hij stopt zijn auto aan de kant en zet zijn vierpinkers aan. Hij stapt uit zonder iets te zeggen en loopt naar de voorbak. En Alyssa kon de teleurstelling op zijn blik lezen. Ze stapt uit de auto en wandelt naar hem toe. 

'Wat is er?' 

'Bandenlek.' Zegt hij met opgetrokken wenkbrauwen. 

'Bandenlek? Hallo weet je hoe laat het is? Ik ga toch niet nu helemaal te voet naar huis?' 

'We gaan samen, maakt dat het leuker?' Zegt hij met een glimlach. 

'Farid, doe normaal, zoek een oplossing. Bel je chauffeur.' 

'We gaan te voet, klaar. Ik bel geen mensen op, mensen hebben ook pr-' 'Ja, ja, zwijg maar, je kan alles zo goed weg praten.' 

Farid schudt zijn hoofd en wandelt naar de auto. Hij neemt zijn spullen en vergrendelt dan de auto en doet dan teken aan Alyssa dat ze moeten vertrekken. Alyssa wandelt langzaam naast hem. Ze was moe, ze had geen zin om snel te wandelen en blijkbaar Farid ook niet. 

'Vertel eens Alyssa,' Zegt Farid terwijl hij naar Alyssa kijkt. 

'Hoe heb je dat kind aangevallen?' 

Hij ziet meteen later een glimlach op Alyssa haar gezicht verschijnen. 

'Ben je zeker dat je het wilt weten?' Lacht Alyssa. 'Ja, vertel maar, want ik wil weten wat je allemaal in staat bent.' 

'Oké,' Zegt Alyssa enthausiast. 'Blijf jij daar staan en dan demonstreer ik het.' Farid knikt goedkeurend. 'Maar doe alsof hé, ik wil gewoon een beeld creeren, meer niet.' 

'Ja, ja, ik ga je niet echt slaan.' 

Farid knikt goedkeurend en blijft staan waar Alyssa hem aanwees. 

'Ik stond ongeveer hier,' Ze probeert op dezelfde afstand te staan als daarnet. 

'Dus ze zei van die rare dingen en ik was al niet goedgezind-' Alyssa moet bijna lachen, maar ze kon haar lach goed bedwingen. 

Until you. VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu