Gözlerimi araladığımda kendi yatagımdaydım karşımda bulanıkta olsa birinin olduğunu gördüm gözlerimi elimle ovuşturup karşımdaki kişiye bir baktım Eceydi "Ece" dedim "oo uyuyan prensesim sonunda uyandı" dedi ona anlamsız baktım bu şakası yüzünden onu öldürebilirdim "tamam bakma öyle korktum" dedi "Ece" dedim "soracağınız soruların cevabını hemen veriyorum efendim seni buraya ayaz getirdi benle beraber ben anlatım herşeyi ve birşey daha Almanya ya gidiyor ayaz ve eğer onu tek oraya gönderirsen seni öldürürüm Azra kalk bu yüzden ve ayazla konuş ayaz sana değer veriyor hep verdi " dedi dedikleriyle donmuştum "Almanyayamı " diyebildim sadece basını salayarak "evet" dedi "neden beraber gidecektik ya hayır " dedim "onu da ona sorarsın kalk hadi yemek yiyeceğiz hemde öğlen ve sen hala yataktasın" dedi "ayaz nerde Ece" dedim sadece bana baktı "aşağıdadır yani tabi gitmediyse" dedi hızla ayağa kalktım üzerime birşeyler giydim saçımı bi kere de olsa tarayıp aşağı indim herkes masa da oturuyordu onlara baktım "ayaz nerde" dedim bana baktılar "ayaz giti kızım demin çıktı Almanya ya gidecekti 20 dakika olmamıştır çıkalı"dedi amcam dışarıya fırladım arabasını görünce gitmediğini anladım nerdeydi peki galiba biliyordum mahalle arasından hızlı adımlarla yürümeye başladım soluk soluğa kalmıştım parka geldiğimde bankta oturan ayazı gördüm yanına yaklaşınca "ayaz" dedim kafasını kaldırdı bişeyler yapıyordu banka bana baktı "Azra" dedi şaşırmış gibi baktı ayağa kalktı tabiri icaa iste boynuna atladım "çok korktum gittin sandım" dedim "gitmem sana dün söyledim senin yanından gitmeyeceğim diye" dedi belimi sardı gülümsedim "teşekürederim" dedim ayrılırken "rica ederim" dedi beraber sohbet ederek konağa gittik babamlar hala sohbet ediyorlardı yanlarına gittik "dayı biz bugün yola çıkabiliriz " dedi Ayşe teyze bavullarımızı gösterdi "haletim haletim" dedi gülerek Ece de güldü "oy benim kınalı kuzum" dedi Babannem sarıldım hepsiyle teker teker sonra Ece bana baktı 1 sene sonra gelirsiniz yani gelin bi zahmet benim düğünüm olucak" dedi gülerek "tabi geliriz" dedik gülerek babam bana baktı "siz" dedi bana bakarak "ben sizden birşey istiyorum" dedi gülerek "evet baba" dedim "evet dayı" dedi ayaz da " gitmeden önce sizi evlendirsek orda Azra Nın kalması daha kolaylık olur sizin için baban beni aradı ve biz böyle birşey düşündük" dedi gözlerim kocaman oldu ayaz bana baktı "olur tamam " dedim bir anda "tabi ayaz da tamam derse" dedim ayaz bana baktı başıyla onayladı sanki birşey yutmuş gibi "o zaman nasıl olucak" dedi Ece meraklı melihat "şimdi nikah kıyacaklar evli gözükecekler Azra orda doktorluğuna felan devam etmesi için" dedi ayaz "güzel düşünmüşsünüz dayı Azra onaylarsa benlik problem yok" dedi bana bakarak "çok iyi olur doktorluğa devam etmek istiyorum" dedim "öğleden sonra nikahınız olur o zaman evet bir anda oldu ama" dedi babam muhdaç olur gibi "sorun değil baba o zaman biz hazırlanalım 2 saatimiz var resmen" dedim "tabi kızım" dedi izin verdi yukarıya çıktık Ece bana baktı "Azra ne giyiceksin ya" dedi " bilmiyorum" dedim "ay ama olmaz ki hadi birşeyler bulalım" dedi "tamam ama bilmiyorum" dedim "hadi hadi " dedi elbiselere baktık olan bütün elbiseleri ama Ece hiç birini beğenmedi bunalmıştım artık bir saattir deniyorum elbiseleri "yeter istemiyorum artık giymek" dedim sinirle "tamam" dedi Ece ağlicaktım ya resmen gözlerimden yaşlar süzüldüğünü hisetmiştim "of ya ben napim şimdi" dedim Ece "önce bi sakin ol" dedi "olamıyorum" dedim kapı çaldı "gir" dedim ayazın içeri girmesiyle az da olsa rahatladım bana baktı elinde kutularla "bir şey mi oldu" dedim Ece ye baktı "bize bir dakika izin verirmisin küçük hanım" dedi Ece çıktı "Azra güzelim ben sana birşey aldım ama beğenirmisin bilmiyorum" dedi güzelim mi demişti bana kalbim çok hızlı atıyordu bu neydi şimdi kendime gelip "Teşekürederim" dedim elindeki kutuları yatağa bıraktı "bunlar" dedim "giy yani tabi beğenirsen şimdi bende üzerimi giymeye gidiyorum" dedi kapıdan çıktı kutuları açtığımda gözlerim biraz garipsedi ama içimde farklı bir anlam oluşmuştu anlamadığım bir anlam Ece içeri girdiğinde bana baktı "Oo" dedi gülümsedim giymeme yardım eti ayakkabıları bile düşünmüştü şaka mıydı bu adam hazırlanmıştım sonunda Ece de hazırlanmıştı o bana ben ona bakıyordum "çok güzel oldun" dedik aynı anda gülerek o kırmızı ben beyaz giymiştik beraber dışarıya doğru çıktık....
Azra Nın giydiği gelinlik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağa Nın Aşkı Mardin'in Değerlisi
Teen Fictionhayatının değişeceğini bilmeden arkadaşının düğününe giden bir kız... Hayatının değişimi