שיעור הראשון שלי בתנ"ך היום.
הבטחתי לעצמי שאלך.
נכנסתי לכיתה.
עוזרת המורה, גברת דוטייל אמרה לי להתיישב ליד גל אז התיישבתי לידו והתחיל השיעור.
"נא לפתוח ספרי תנ״ך בפרק שעסקנו לאחרונה" אמרה גברת רובין "סליחה איך קוראים לך לא היית עד עכשיו בשיעורי תנ״ך?"
היא פנתה אליי.
"אני איזבלה אבל תוכלי לקרוא לי..." קטעה אותי באמצע
"טוב איזבלה, אני אצטרך שמישהו ילמד אותך את כל החומר הנלמד עד כה שתדעי את החומר כולו." אמרה גברת רובין "בואו נראה, גל אשמח אם תלמד את איזבלה בזמנכם החופשי את החומר הנלמד אחרי הלימודים. אתה מסכים?"
"אני יכול לא?" גל ענה בשאלה
"לא" אמרה גברת רובין
"אז אם אין לי ברירה"
לקראת סוף השיעור גל כתב לי פתק שבו כתוב:
"תפגשי אותי בחדר שלי, חדר 294 בשעה שבע וחצי ונלמד שם. גל"דפקתי על חדרו.
הוא הכניס אותי. החדר היה ריק חוץ ממני ומגל.
לקראת סוף הלימודים אצלו, סתם דברנו וצחקנו. הוא לאט לאט התקרב, יותר ויותר.
ולפתע התקרב לנשק אותי ואני כמובן עצרתי אותו וברחתי ישר לספר לזואי.אבל גל היה יותר חכם ממני.
הוא התקשר והיא ענתה.
"הלו?" אמרה זואי
"זואי תקשיבי לי רגע" אמר גל
"אני בדרך לקפיטריה אתה בא?"
"תקשיבי"
"מה?!"
"איזבלה..."
"בלה, מה איתה?"
"היא..."
"היא מה? נו תדבר כבר!"
"היא נישקה אותי!"
"היא כל כך מתה!!" זואי רתחה "ביי"
"ביי"
ניתק "עשיתי עבודה טובה" חשב גל לעצמוהגעתי לחדר שלי וראיתי פתק מזואי
"הלכתי ובקרוב יחזור ביוש!"טוב אז חיכיתי וחיכיתי וכבר היה מאוחר.
" לאנדי היקרה,
את זוכרת שסיפרתי לך על זואי ועל החבר המעצבן שלה.אז בקיצור באתי ללמוד איתו בתנ״ך כמו שהמורה ביקשה ולקראת השעה 21:00 הוא התקרב לנשק אותי וכמובן שאני הרחקתי אותו לפני שנישק אותי ומיד ברחתי לספר לזואי את מה שקרה.
הוא עשה טעות שעליה ישלם
בלה"
מטרה:
★להגיע ל-7 תגובות
★להגיע ל-5 הצבעותאני אשמח אם תגיבו ותצביעו בפרקים הקודמים.
הודעה:
★אני מתחילה לתרגם ספר לבחירתכם(לא מ- wattpad) באנגלית ואנסה לתרגם בשבילכם.
★התחלתי לעשות מטרות ואם לא תגיעו אליהם אז אני לא אעלה פרקים.
YOU ARE READING
Once Apon a Smile
Genç Kurguסיפור על ילדה בשם בלה שבאה להבחן לפנימיה החדשה ’ניו יורק סיטי אקדמי‘(NYCA). היא מספרת ביומנה איך כולם נתנו לה אהבה עד שהכל השתנה. תגלו בהמשך הסיפור.