Έβελιν Ρ.
Είναι σαν να μην υπάρχω πραγματικά. Η Έβελιν υπάρχει μόνο όταν ο πατέρας της το επιτρέπει. Ζω στην σκιά του από την μέρα που γεννήθηκα. Το σπίτι μου είναι μια φυλακή. Το δωμάτιο μου το κελί μου. Μπορώ να κυκλοφορώ μόνο μετά που όλοι οι άντρες φεύγουν. Ο πατέρας λέει πως οι άντρες μόνο να λιγουρεύονται ξέρουν, πως θα με άγγιζαν με την πρώτη ευκαιρία. Λέει πως θέλει να με προστατέψει από τα δόλια μάτια τους, εγώ όμως δεν νιώθω ασφάλεια.
Νιώθω παγιδευμένη, νιώθω πως δεν υπάρχω, πως δεν είμαι παρά ένα όνειρο του πατέρα μου. Ένας στόχος, ένα απόκτημα. Μια ιδιοκτησία. Τρία άτομα ξέρουν το πως μοιάζω, τέσσερα αν μετρήσω και εμένα. Ο πατέρας μου, η μητέρα μου και η γυναίκα που με μεγάλωσε η Κυρία Φίνι, η πραγματική μου μητέρα για εμένα. Η μητέρα μου με γέννησε και με ξέχασε, σαν να μην υπήρχα ποτέ. Σαν να της έφυγε ένα βάρος.
Κλείνω τα μάτια μου, όποτε σκέφτομαι την μητέρα μου κάτι μέσα μου ραγίζει. Είναι αφόρητο να γνωρίζω πως δεν με αγαπά η ίδια μου η μητέρα.
Όσο αφορά εκείνον...
Όλη μου η ύπαρξη βασίζεται σε ένα όραμα του πατέρα μου, να κανονίσει έναν γάμο ανάμεσα σε εμένα και σε κάποιον άντρα με εξουσία στον κόσμο μας.
Αυτός είναι ο μόνος λόγος που υπάρχω, είναι ο λόγος που από μικρή μαθαίνω πως να ξεγελάς έναν άντρα, πως να τον κανείς να σε ακούει, πως να τον χειραγωγείς. Φυσικά έλαβα και την βασική εκπαίδευση από την Κυρία Φίνι, όμως ο πατέρας μου προσπάθησε να φτιάξει ένα όπλο.
Είμαι γυναίκα, για εκείνον ο μόνος μου σκοπός είναι να παντρευτώ έτσι ώστε να μπορεί να ελέγχει τον σύζυγο μου μέσα από εμένα.Έτσι μου έμαθε ποια ρούχα είναι τα σωστά, πως πρέπει να συμφωνώ σε ότι λέει ο σύζυγος μου για να τον ευχαριστώ, πως πρέπει να του επιτρέπω να έχει εξωσυζυγικές σχέσεις, γιατί οι άντρες δεν μπορούν να αγαπούν μόνο μια γυναίκα. Φυσικά και γνώριζα πως ότι έλεγε ήταν αδιανόητα λάθος, όμως πάντα του έλεγα πως θα φροντίσω να ακολουθήσω τις συμβουλές του, όμως ξέρω πως όταν βρεθώ στην θέση του γάμου δεν θα μπορέσω να το κάνω. Γιατί μπορεί ο πατέρας μου να θεωρεί την γυναικεία μου φύση αδυναμία, όμως εγώ όχι.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μικρή Αλεπού
RomantizmΣτο κόσμο τους τίποτα δεν τους λυγίζει, κανείς δεν τολμά να προσπαθήσει, σαν φωτιά όλα καίγονται στο πέρασμα τους...όλοι. Δυο αδέλφια ενάντια σε όλο τον κόσμο, δυο λιοντάρια καλούνται να ηγηθούν το βασίλειο τους. Δυο ονόματα, μια οικογένεια, ένα μυ...