1.Bölüm

3 0 0
                                    

Arkamdan geliyordu hissede biliyordum.Sanırım durdu evet dur...

Erken uyanmayı hiç sevmiyorum ve saaat 6'da uyanmıştım.Geri uyamıycağimı bildiğim için telefondan oyun oynadım.Saat 7:30 olduğunda hazırlanmaya başladım.

Tam hazırlanırken arkadaşım yazdı bana evimin önünde olduğunu söyledi.Ben daha hazır değildim.Bu çocuk nasıl bu kadar hızlı anlamıyorum.Hızlıca kapıyı açtım.

"Daha hazır değilmisin Ayaz"dedi.
"Ben senin kadar hızlı değilim"dedim
Ona kapıda bekleme gel içeri dedim.O içeri geçti.

Annem ve babam Amerika'da olduğu için arkadaşlarımı eve rahatça alabiliyorsun.Hemen hazırlanıo evden çıktık.

Okula geçmden diğer bı arkadaşım Mete'yi alcaktık.Semih ile binalarının önüne geldik.

"Sen burda bekle ben alır gelirim"dedi.
Bende onaylar gibi kafamı salladım.Ve onları beklemeye başladım.5 dakka sonra geldiler.Mete bize yine üzücü bir haber verdi.Matematik sınavı varmış.Neysski Mete zeki olduğu için ondan kopya çekcektik.

Okula geldik ve biz Semihle yerimize geçtik.Biz en arka sıradaydık Mete ise en önde neyseki matematik dersinde bizim önümüze geliyordu.Bizde daha iyi kopya çekiyorduk.Ders başlamıştı ama hâla Zeynep gelmemişti.O normalde herkesten önce gelirdi.

Ders basladıktan 15 dakka sonra gelmişti.Yeri olan bizim önümüze oturmuştu.Neddn geç kaldığını sorunca tenefüste söylerim dedi.

Tenefüste bize çok uzak olmayan ormanda.Terk edilmiş binanın önünde 4 ölü görüldüğünü söyledi.
"Bunun senin geç kalmanla ne alakası var"dedim.
"Geç kalmam la alakası yok zaten sadece garip olduğu için anlattım"dedi
"Tamam da niye geç kaldın"dedim.O ise öyle canım istedi bende gelmedin dedi ve gitti.

Tabi ki yalandı neyse sonra öğreniriz diye çok üzerine gitmedik.Sonra matematik sınavı oldum Mete sayesinde çok iyi geçti.Sonta klasik geçti ve eve geçtik.Normalde biraz dışarda gezerdik ama bugün hiç halim yoktu.Eve gider gitmez uyuya kalmışım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Terk Edilmiş YerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin